Camping Village Weekend (Glamping)

Camping Village Weekend (Glamping)
8,3

69 tips over Camping Village Weekend (Glamping)

Erik, 21-5-2018

Restaurant op de camping

Ga eens eten in het restaurant op de camping. Wij vonden het héél erg goed en je zit er best leuk met uitzicht op het Gardameer.

Erik, 21-5-2018

Wandeling naar Salo

Bij de speeltuin op het laagste stukje van de camping gaat een looppad naar beneden. Als je beneden bent kan je door het hek de openbare straat op naar links en loop je langs een mooi wandelpad langs het water naar Salo. Je bent er denk ik in 25 minuten. Voordat je gaat even de code van het hek vragen bij de receptie op de camping.

E.E. de Groot, 21-5-2018

Valle delle Cartiere (vallei van de papiermolens) bij Toscolano-Maderno

Hele leuke wandeling door mooie natuur. Je loopt langs een riviertje en zelfs door een soort van kloof met mooie uitzichten. Kinderen kunnen op verschillende plekken spelen en pootje baden in het langzaam stromende riviertje. En dat alles gratis en voor niets :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Village Weekend (Glamping) voor je op een rij gezet:

Lies, 13-8-2015
Houd zwembadvloer schoon!
Familie, 26-7-2015
De griezelterrassen in Pieve via de Brasa Schlucht richting Tremosine. Net na de smalle tunnel is een restaurant, parkeer op het grind in de bocht en volg het bergbeekje al lopend op waterschoenen (!) stroomopwaarts, erg mooie natuur in de kloof, zeker voor de kinderen en het mooie, geheel gratis!! wil je meer tips, neem dan contact op.
Martijn, 30-6-2015
Badmuts is verplicht, alleen niet bij een "kale kop"! Ze zijn te koop bij het winkeltje maar je kunt natuurlijk ook in Nederland al eentje halen. Een bandana is overigens ook toegestaan.

Martijn, 30-6-2015
Salo is een leuke plaats om te bezoeken, ijssalon Romana (via Cavour) is echt geweldig!
Noa, 26-6-2015

Als je naar het gardameer wilt zul je wel een klein stukje moeten rijden, in portese is het erg mooi.

Salo is ook echt een aanrader om te bezoeken.

Eten zou ik in een supermarkt kopen in de buurt.

Het winkeltje heeft niet erg veel maar wel de basis als je even snel iets nodig hebt.

B Steenis, 22-6-2015
Omgeving erg mooi, vooral Limone op +- 30min en Sirmione op ook +- 30min zijn zeer de moeite waard! Maar ook eens de bergen in voor een prachtig uitzicht, is ook geen straf!
carinavandekamp, 3-9-2014

Wij zijn een dagje naar Verona geweest (daar kun je door entree te betalen ook op het balkon van Juliette staan, erg bijzonder!) en een dagje naar Sirmione.

Tip: wij zijn door Oostenrijk gereden en we wisten van het vignet en van de tol, maar we wisten niet dat je van de Oostenrijkse grens naar het Gardameer ook nog eens zo'n 20 euro enkele reis aan tol moet neertellen.