Camping Village Weekend (Glamping) ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Laura

Op zich prima, maar voor ons niet meer

Laura
28-7-2018

Pluspunten: erg schoon, alle faciliteiten aanwezig, alles zeer geschikt voor kinderen (ook restaurant op camping).

Minpunten: accomodaties staan erg dicht op elkaar, weinig ruimte daaromheen (alle ruimte op camping wordt benut), auto mag niet op camping geparkeerd worden (in ons geval betekende dit steeds de berg op naar het parkeerterrein), veel geluid tot elf uur 's avonds van camping show (ook vuurwerk om half elf 's avonds), van andere campinggasten en omliggende dorpen waar festiviteiten zijn.

De camping was heel goed, als je hiervan houdt. Wij houden van meer rust en ruimte (en een parkeerplek bij de tent) en dit vindt je in het algemeen niet aan het Gardameer. Daarom voor ons niet voor herhaling vatbaar.