Camping Village Weekend (Glamping)

Camping Village Weekend (Glamping)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Village Weekend (Glamping) voor je op een rij gezet:

592 reviews over Camping Village Weekend (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima camping

Fam van Lingen
9-9-2018

Wij verbleven een week in een caravan classis. Erg verouderd en toe aan renovatie en flinke poetsbeurt. De caravans staan ook gelijk bij de receptie. Je word elke avond en morgen wakker van mensen die vertrekken of een vrachtwagen die een glasbak komt legen. Geen aanrader met een kind van 1 jaar.

Camping is erg mooi en je kunt er lekker eten. In de omgeving veel te bekijken en veel plaatsjes

In 1 woord Fantastisch !

Nicolien ten brinke
2-9-2018

Vorige jaar ook geweest in het na seizoen , nu hoog seizoen. Wij verbleven in de lake vieuw next, prachtig uitzicht op het Gardameer. Schoon en netjes. In het Restaurant kun je heerlijk eten. Super vriendelijk personeel. Onze kinderen van 5 en 2 hebben zich prima vermaakt met het animatie team (Nederlands) er werd veel georganiseerd. Zwembad is leuk en schoon. Omgeving is echt ontzettend mooi! Deze plek heeft onze hart!

Kindvriendelijke camping, maar veel regels!!!!!

Priscilla
30-8-2018

Camping Weekend heeft een prachtige ligging en ligt gunstig ten opzichte van de plaatsjes erom heen. De camping is voornamelijk gericht op kinderen t/m 10 jaar. Wij hadden een Cottage Superiore Next geboekt, volgens de beschrijving waren deze nieuw in 2018, maar onze accommodatie niet. Er wordt een streng beleid gevoerd op de camping. Voor 23.00 uur komen de nachtwakers al langs om te zeggen dat het om 23.00 uur stil moet zijn en je naar binnen moet. Dit gebeurt vaak op een agressieve manier. Dan betaal je ruim 3700 euro voor 2 weken en dan mag je nog niet eens gezellig op je veranda borrelen en een potje kaarten? Na 2 avonden en twee waarschuwingen werd ons vriendelijk verzocht de camping te verlaten. Vakantie moet een feestje zijn en geen strafkamp. Je zet een gezin met twee kinderen niet bij twee waarschuwingen op straat! We hebben wel ons volledige geld terug gekregen en hebben onze vakantie ergens anders succesvol voortgezet!

Prachtige camping

Marloes
26-8-2018

Geweldige camping vooral in het voorseizoen. Dan is er genoeg plek bij het heerlijke zwembad, de prijs voor de accomodatie is heel goed te doen. Wij hadden heerlijk weer in mei. De ligging vd camping is prachtig, mooi uitzicht over het meer en Salo. Het restaurant is bijzonder goed!! Aanrader is de stad Brescia nog geen half uurtje met de auto. Vanuit Limone met de boot Malsecine en dan naar de Montebaldo. Koop de kaartjes al in Limone dan hoef je niet in de rij te staan bij de Monte Baldo. Al met al een geweldige camping. En badmutsen hoeven niet meer gedragen te worden.

Fantastische camping

Erik De Nijs
20-8-2018

Sfeer, het eten in het restaurant, omgeving, animatie, plaats waar we stonden, de propere onderhouden camping, de kinderanimatie, de prijzen in het restaurant. Het was zo goed dat we terug hebben geboekt voor het volgend jaar liefs de zelfde plaats maar nu langer.

Fantastisch! Heerlijk gehad.

Van Vd V
20-8-2018

Supermooie overzichtelijke camping.

Mooi zwembad.

Restaurant met heerlijk eten en betaalbaar, ook afhaal mogelijk

Super uitzicht

Geweldige Nederlandse animatie

Mooie omgeving. Genoeg te beleven.

Personeel camping erg vriendelijk. Volgens mij een hecht team.

Wij hadden via touroperator lodge tent de luxe geboekt en daar was t uitzicht geweldig!

Al met al een supergeslaagde vakantie gehad.

Het is een camping voor vooral gezinnen met kids van 3 t/m 12 jaar.

Geslaagd

Jessica
10-8-2018

Het is een prachtig gelegen camping, met het restaurant en het zwembad als grote trekpleister. Het eten van het restaurant is geweldig goed, het personeel kan wat scholing gebruiken wat betreft klantvriendelijkheid. Er is genoeg animatie voor kinderen t/m 10 jaar.

Leuke uitstapjes zijn de mooie dorpjes. Voor pretparken rijd je gemiddeld 1 uur. Excursies en boodschappen zijn duur. De camping is prijzig in het hoogseizoen, het verdere verblijf ook.

Top vakantie !

Lammens
28-7-2018

Geweldig mooie en verzorgde camping. Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen. Super restaurant met een mooi uitzicht over het meer.

De animatie geeft ook erg leuke shows. Heel de dag is er wel wat te doen. Zwembad ook erg goed.

Waarschijnlijk volgend jaar weer . Echt een aanrader.

Op zich prima, maar voor ons niet meer

Laura
28-7-2018

Pluspunten: erg schoon, alle faciliteiten aanwezig, alles zeer geschikt voor kinderen (ook restaurant op camping).

Minpunten: accomodaties staan erg dicht op elkaar, weinig ruimte daaromheen (alle ruimte op camping wordt benut), auto mag niet op camping geparkeerd worden (in ons geval betekende dit steeds de berg op naar het parkeerterrein), veel geluid tot elf uur 's avonds van camping show (ook vuurwerk om half elf 's avonds), van andere campinggasten en omliggende dorpen waar festiviteiten zijn.

De camping was heel goed, als je hiervan houdt. Wij houden van meer rust en ruimte (en een parkeerplek bij de tent) en dit vindt je in het algemeen niet aan het Gardameer. Daarom voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Leuke kleinschalige camping

Marco van Dijk
24-7-2018

Leuke kleinschalige camping, goed restaurant met heel mooi uitzicht

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Weekend (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Weekend (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.