Géén boekingskosten

Camping Vacanze Camping Boutique

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSan Felice del Benaco

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vacanze Camping Boutique voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 4 reviews

Meer camping info

Contact

4 Reviews over Vacanze Camping Boutique

• 8Anoniem28-07-2021

Mooie locatie, ideaal voor kleine kinderen

Mooie camping met met name Nederlanders. Wij hadden prachtig uitzicht over het Gardameer. We verbleven in een air dreamer. Deze was nieuw en volledig ingericht. De trap naar boven is stijl en een koffer naar boven brengen is daarom uitdaging. Slaapkamer boven is ruim en warm. We vonden wat afval van de voorgaande gasten in de air dreamer.De camping is met name geschikt voor kinderen onder de 10 jaar. Er is voor hen elke dag wat te doen. Op 5 minuten loopafstand van het Gardameer voor een verkoelende duik. Het zwembad op de camping heeft een glijbaan voor kleinere kinderen, een jacuzzi en een peuterbad. Er zijn te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Vooral omdat mensen hun handdoek laten liggen als ze weggaan. Een badmuts is verplicht in het zwembad. Let op: Er is geen oplader voor elektrische auto’s aanwezig. Dit kan alleen met een stopcontact en dan 1 auto tegelijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Lisette Lucassen03-12-2019

Absolute aanrader!

Wij verbleven in een Cottage Clever met onze dochters van 1 en 3 jaar oud. Prima accommodatie! Soort ruime voortent met keuken en zithoek en in het binnenste gedeelte badkamer en 2 volwaardige slaapkamers (met airco) Top! Er is overigens aanbod voor elke doelgroep. Van jonge stellen (voor 2 personen) tot gezin met meerdere kinderen.

Ik vind het een ideale camping (met jonge kinderen). Rustig, gemoedelijk maar 's avonds wel gezelligheid in het restaurant/bar. Prachtig uitzicht op het Gardameer en centraal gelegen. Het is kleinschalig en de auto's hebben vaste parkeerplekken (oa bij de receptie) hierdoor is de camping grotendeels autovrij/autoluw. Heerlijk voor mij dochter van 3 die graag 'zelf' broodjes wilde halen in het winkeltje. Het zwembad is prima voor kleine kinderen of om even af te koelen, niet heel bijzonder. Leuk pierenbadje met Spotty glijbaan. Groot pluspunt is het restaurant, heb zelden zó goed gegeten op een camping.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Van Duinen22-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Een fijne, gemoedelijke camping. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Er is een animatieteam, een zwembad met badmeester en je kan de kinderen met een gerust hart alleen over de camping laten lopen omdat het geen mega camping is. Het eten in het restaurant is top en het personeel is zeer vriendelijk. Wij zaten zelf in een cottage classic met eigen douche, wc en airconditioning. Dit was in deze warme periode zeker wel een aanrader. Het Gardameer ligt op loopafstand van de camping af. Het enige minpuntje was het openbare toilet. Er was één "normale" toiletpot, de rest was een Frans toilet (staand behoefte doen).

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Michel19-08-2019

Lekkerste Spaghetti Carbonara!!!!!

Het is een fantastische camping met een prachtig uitzicht over het Gardameer, een heerlijk zwembad en een geweldig restaurant met top personeel die alles doen om het je naar de zin te maken. Er is een leuk animatie team die de kleinste gasten vermaken en de poolparty was ook super. Je kan vanaf de camping lopend naar het Gardameer en met de auto ben je snel in leuke plaatsjes zoals Salo, Desenzano of Sirmione. Ik zeg een TOP camping aan een stukje Gardameer wat nog niet bezet is door massa toerisme.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar