Hotel San Fillis

+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

18 Reviews over San Fillis

• 9D Walstra04-06-2019

Prima, eigenzinnig leuk hotelletje.

Het is alsof de hotel staf je bij naam kent, zo vriendelijke en vertrouwelijk gaat het er aan toe. Een klein hotel, met internationale service. Veel trouwe klanten. Niets is te veel voor Marta en Stefanie, beiden zijn diamanten staf. Beter kon het niet. Geweldig genoten.

• 1smipa24-09-2011

Nooit meer!!

Wat hadden we ons verheugd. Via reisbureau geboekt. Met vrienden , dus met 2 stellen 2 kamers geboekt. Bij aankomst bleken de kamers overboekt. Aan de receptie zei men "Das ist normal in Italië" Kregen ca. 400 meter verder een appartement aangeboden. Maar we wilden geen app. Immers we hadden gekozen voor de faciliteiten van een hotel. Na overleg met het reisbureau werden ons 2 kamers aangeboden en als excuses 1 maal gratis diner. Wat waren blij met de oplossing. Omdat we contact hadden gehad met het reisbureau werden we door de medewerkers genegeerd. Wederom geen kamers dus. Nogmaals bemiddeling via reisbureau. Weer een oplossing. Maar die Italianen namen ons en het reisbureau niet serieus. We zijn voortijdig vertrokken. Onze vakantie was verpest. Overigens vol lof over het reisbureau want die hebben verrekte goed hun best gedaan om een oplossing te vinden. Maar zoals aangegeven zonder resultaat. Hebben wel van het reisbureau een redelijke vergoeding gekregen.

• 8Luuk & Ans11-08-2011

Even zoeken naar San Filis maar dan heb je ook wat

Leuk, klein maar sfeervol familiehotel in rustig dorp. Parkeren op ruime verlichte parkeerplaats dichtbij. Gardameer op 15 min. loopafstand. Zeer geschikt als uitvalsbasis met Portese en Salo (mooie boulevard) "om de hoek" waaruit regelmatig bootlijndiensten vertrekken naar o.a. Sirmione en Garda. Met de auto is Verona ook goed bereikbaar. De kamers worden dagelijks schoon gemaakt, bedden zijn goed. Indien niet-rechtstreeks 60 dgn.voor vertrek geboekt is HP gratis,vandaar ook de goede prijs/kwaliteit-verhouding. De familie is erg vriendelijk en behulpzaam. Het is ons daar goed bevallen!

• 9Familie uit Stadskanaal24-07-2011

Als je tot rust wilt komen "the place to be"

Ligging ideaal, uit de drukte van het Gardameer. Personeel en eigenaar zeer vriendelijk en klantgericht. Eten prima verzorgd en afwisselend. Verrassend als je aan komt rijden, smal straatje maar achter de "poort" een oase van rust.

• 8Frans31-05-2011

Leuk klein familie hotel

In het centrum gelegen familie hotel +/- 1500 meter van het Gardameer. Kamers netjes, bedden goed, eten Ontbijt voldoende, avondeten mag iets meer zijn maar smaakt wel. bediening zeer netjes. Prijs kwaliteit verhouding goed, mooi en rustig gelegen buiten zwembad. Airco op de kamers aanwezig.

• 8spek10-08-2010

Prima hotel in een klein plaatsje

Prima hotel, wel even zoeken om het te vinden, ligt in een klein straatje wat je zo voorbij rijd, parkeren even verderop, maar is goed te doen, gardameer op een klein kwartier lopen, met de auto kan ook, je betaald voor de hele dag aan parkeergeld 5 euro. Hotel is voorzien van een klein zwembad maar ziet er netjes uit, net als de kamer, van alles voorzien, airco etc. Zeer vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan, ontbijt is simpel maar goed.

• 7bertenjody24-07-2010

Rustig hotel in dorp San Felice del Benaco

San Fillis is een familiehotel gelegen in een straat in het centrum van het dorp. Parkeren kun je verderop op een ruime parkeerplaats. Niet vergelijkbaar met grote campingplaatsen als Pescheira, Bardolino, Sirmione en Garda, maar passend bij de doelgroep. Gericht op rustzoekers, stelletjes en ouderen. Zou er niet met kinderen heengaan. Klein zwembad met enkele ligbedden. We hadden kamer met ontbijt. Kamer met goedwerkende airco en eenvoudig netjes ingericht. Dagelijks schoonmaak door vriendelijke dames. Goed eenvoudig ontbijt. De dinerkaart is beperkt maar we hebben er 2 keer lekker gegeten. Personeel erg vriendelijk. Strand is te ver weg.

• 8Charlos14-09-2009

Nettes Hotel, kühles Personal!

• mitten im Ort, zentral, schmale Gasse, keine Parkplätze.
    • Restaurant und Kaminzimmer sehr geschmackvoll eingerichtet, schöner Innenhof
    • unser Zimmer im zweiten Stock hatte den Charm einer Jugendherberge - Kleiderschrank ohne Türen, keine Sitzgelegenheit.
    • Pool klein aber gepflegt.
    • Sauberkeit gut.
    • das Personal sowie der Chef des Hauses war sehr zurückhalten. Wir hatten nicht direkt, sondern über Reisebüro gebucht. Da bekommt man bei der Ankunft einen Umschlag mit Infomaterial hingelegt, das wars dann!
    • Frühstück für italienische Verhältnisse gut, Abendessen abwechslunsreich und gut. Leider nur wenig Obst wenn dann Apfel oder Kiwi.
    • Für Kinder wenig geeignet
  • 7mirjam09-08-2009

sfeervol en echt italiaans

verhalen over schuilkelders als kamers is echte onzin. Hotel ligt aan en eenrichtingsstraatje en heeft geen parkeerplaats die 100 m verderop is. Hofje met zwembad is net of je in de 50er jaren bent beland. Schone kamers prima ontbijt. genoeg restaurants in de omgeving. Aanleg behoeft aandacht mbt onkruid en losse tegels e.d. prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar salo of verona. Kindvriendelijk en aardige mensen. aanrader.

• 7johan15-07-2009

blijkt enorm verbeterd te zijn.

Erg vriendelijke familie, schoon hotel, goede bedden en goede maaltijden. Volgens gasten die er meer zijn geweest heeft de familie het roer omgegooid, en zijn er veel meer mogelijkheden als voorheen. Wij zijn er een week geweest, en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel San Fillis info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij