Hotel Park Hotel Casimiro Villagesterstersterster

7.7Goed

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, San Felice del Benaco

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Park Hotel Casimiro Village voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

189 reviews over Hotel Park Hotel Casimiro Village

• 2019
    7Karen15-08-2019

Mooi hotel, maar neem duurste kamers

Mooie uitzichten. Rustige ligging. Reserveer ( betaal )je stoel aan zwembad of tuin ineens voor heel de week. 5 euro per stoel per persoon per dag ! Anders heb je er geen.onvriendelijke poolboy. Rest personeel wel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 7Cedric02-08-2019

Verouderde kamer, geen 4sterren waard

Pluspunten: rustige ligging, lekker eten in buffetvorm, vriendelijk bar personeel, moderne gemeenschappelijke ruimtes en welness.

Nadelen: - Ongelooflijk druk in het restaurant, wat ook niet anders kan in een hotel van 230kamers. De mensen stonden soms in rijen aan te schuiven tot het restaurant open ging en daarna was het een rush naar het eten.

• Kamer gekregen die zeker geen 4sterren waard was. Totaal verouderd en een zeer krappe badkamer.

• Parking is een ramp. Als je te laat bent moet je 2km verder gaan parkeren.

• Wifi is een ramp. Geen tot slecht bereik.

Conclusie: zeker geen slecht hotel, maar wie niet tegen drukte kan moet zeker niet naar dit hotel gaan. Wie wel gaat moet zeker zorgen dat je in een nieuwe kamer zit en niet in het verouderde gedeelte.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Van Acker Peggy19-07-2019

Héél goed !

War een heerlijke vakantie ! Wij vonden het hotel mooier dan op de foto's ! het enige minpunt was mss het te drukke restaurant , maar het lekkere eten maakte het goed ! We hadden een 3 persoonskamer met zicht op het meer ! Die was niet ruim , maar alles was zeer proper! En goeie airco en zeer goed bed . Wat een uitzicht ! Wij komen zeker nog terug !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Holvoet-Dewolf05-08-2018

Fantastische vakantie

Leuk hotel, kindvriendelijk. Lekker eten, spijtig dat all in niet kan enkel vol pension. Animatie ‘s avonds kan beter. Kids vonden het hier super 👍 animatrice Veronica 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jan en Anja12-06-2018

Fantastische locatie!!

Locatie uitstekend! Kamer beviel ons ook erg goed; het was ruim, modern, mooie badkamer en goed schoon gehouden. Personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt en diner vielen ons echter tegen van dit 4-sterren hotel; weinig keuze en vaak hetzelfde. Ondanks deze laatste opmerking hebben wij ons verblijf in dit hotel verlengd vanwege de eerder opgemerkte positieve punten.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Hans & Brigitte13-09-2017

Nooit meer

Een hotel waar na 18.00 uur niks meer te doen is, en de drank alleen nog tegen een dure betaling te krijgen is, s'avonds niks geen animatie. En aan het zwembad aan de achterkant (op het gras) zijn alleen bedjes,parasols tegen een huur van €3 per dag te huur, wil je bedjes op de kiezels huren dan betaal je €6 per dag. De manager was irritant aanwezig, snauwde steeds zijn personeel af. Op het personeel is niks aan te merken, die deden hun best om het iedereen naar de zin te maken. Gelukkig was het eten wel goed, genoeg variatie, dat was wel positief, maar op het laatst krijgt de eetzaal van ons het predicaat "vreetschuur". De mensen gingen reserveren, zaten met 2-en aan tafels voor 4.Het werd er veel te druk, het ze gooide met de pet naar de kwaliteit van het eten, het werd lauwer en lauwer. Conclusie, hier komen wij niet meer! Ook de reisorganisatie heeft steken laten vallen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Nelleke23-08-2017

Fantastisch hotel, mooie ligging, heerlijk eten!

We zien terug op een heerlijke vakantie! Het hotel was netjes, kamers verzorgd (nieuwe deel), heerlijk met een terrasje erbij en goede bedden. Mooi uitzicht op het meer. Vriendelijk personeel, vooral het zwembad aan het Gardameer is fijn! Voor 3 euro per dag heb je twee ligbedden + parasol en handdoeken. Nadeel is dat met mooi weer deze bedden al voor een aantal dagen allemaal gereserveerd kunnen zijn.

• 9Familie met twee kleine kinderen23-08-2017

Goed hotel

Mijn gemengde gevoelens naar dit hotel gegaan vanwege de wisselende recensies. Echter is hier weinig negatiefs tav dit hotel. Als je over het eten zeurt kun je beter thuisblijven. Ja het is druk maar waar is dat niet met een buffet vorm. Vriendelijkheid + Ligging + prachtig uitzicht! Kamer gerenoveerd + Parkeren + WiFi - deze is slecht tot zeer slecht Hygiene + Kortom een aanrader niet twijfelen maar doen! Je hebt wel de auto nodig om ergens naar toe te gaan.

• 9Bert21-08-2017

Volgend jaar zeker weer terug!

Prachig hotel direct aan het Gardameer met mooie gerenoveerde kamers. Onze kamer was niet bijzonder groot, maar wie wil nu binnen blijven? Badkamer zeer ruim, Binnen en buiten alles zeer schoon. Wij hadden all-inclusive geboekt en we hebben enorm genoten van het heerlijke gevarieerde eten. Voor ieder wat wils en zeker in overvloed ! Wij begrijpen werkelijk niet dat er mensen zijn die klagen over het eten. Jammer dat overdag de drankjes alleen aan 1 zwembad te verkrijgen zijn en niet aan de zijde van het Gardameer. 's Avonds zijn de drankjes niet gratis. Het animatie team deed enorm zijn best en waren superleuk met de kinderen. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is het Wifi. Dit is zo traag dat het gewoon niet te gebruiken is. Volgend jaar gaan we zeker terug. Onze vakantie was Perfecto !

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9G.Kool17-08-2017

Prima vakantie gehad

All-in maar tot 18.00 uur. Geen winkeltje in het hotel . Bij 1 zwembad moet je de bedden reserveren . Deze waren al voor onze gehele periode verhuurd toen we kwamen. Andere Zwembad moest je op tijd je handdoek leggen om een bedje te hebben. Eten was uitstekend maar vooral pasta's en Italiaans. Ligging is super en personeel was aardig. Onze superiour kamer was klein maar maar was gerenoveerd en was voor ons prima. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. We hebben een uitdsekende vakantie gehad in dit hotel.

8 tips over Hotel Park Hotel Casimiro Village

• Deborah Buurma-van Heijningen, 25-04-2014

verona Venetie Monte baldo Lazise Sirmione Malcesine Limone Bardolino Peschiera

• Cor, 10-06-2014

Voor wandelingen in de direkte omgeving van het Hotel is alleen voor zeer getrainde lopers heel veel klimmen.

• Shayra Haas, 11-09-2013

Boottochten zijn erg leuk om te doen en vaak sneller als met de auto Op een paar meter afstand van het hotel ligt de haven waar je gemakkelijk op de boot kan stappen

3 vragen over Hotel Park Hotel Casimiro Village

• Vyncke bjorn, 22-12-2013

Prijzen drank

Hoe zit het met de prijzen van de dranken aan de bar na het eten ?

ton, 08-06-2014

Deze prijzen zijn redelijk: 5 euro voor een spritz of een wijntje

• sabine, 02-04-2011

hoe laat inchecken?

Wie weet er vanaf hoelaat je in Parkhotel Casimiro kan inchecken? OP onze reispapieren van Arke staat tussen 17 en 22 uur.. Vind ik best laat... Iemand ervaring met eerdere aankomst en hoe ging dat dan? Bedankt!

nicole, 13-07-2011

17.00 uur is inderdaad de tijd dat het hotel aanhoud, vorig jaar kregen wij de sleutel om 14.30 uur. Het ligt eraan hoeveel kamers er op die dag leeg komen.

• Thea, 12-05-2010

parkeren

Kan iemand mij vertellen wat er wordt bedoeld met de parkeerproblemen? En hoe zit het met de mogelijkheid tot parkeren 500 meter van het hotel? Dank voor de reactie.

Marc, 06-08-2010

parking is in drie niveau's met weinig ruimte om te parkeren, langs de straat kant en anchteraan gaat het nog net. De parking 500 meter verder is erg bergop heel afgelegen en bij regen erg drassig

Hotel Park Hotel Casimiro Village info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, > 20 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag