Camping Europa Silvella

Camping Europa Silvella
7,7

32 tips over Camping Europa Silvella

Miranda, 11-11-2016
Badmuts in het zwembad hoeft vanaf het seizoen 2017 niet meer.
h.m.c.m.mulder, 17-1-2016

Het oude sanitairgebouw bij het voetbalveld en beachvolleybalveld wordt compleet vernieuwd.

Zie http://www.europasilvella.it/nl/le-novita-continuano-nuovi-bagni/

Familie van Erven, 12-8-2015
Venetië met de trein vanaf Desenzano del Garda. Heel makkelijk. Wel even opletten: per vertrektijd geldt een ander tarief. Dit kan je bij de campingreceptie navragen. Tickets bij de ticketautomaat. En niet vergeten je tickets te "valideren" bij het groene automaatje op het perron.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Silvella voor je op een rij gezet:

Alie, 7-7-2015
Genoeg leuke uitstapjes, bijv. Riva, Limone. Restaurantje, ca. 5 min. van de camping: lekker en niet heel duur. De Lidl in Manerba!!!!!!
h.m.c.m.mulder, 30-3-2015
De camping is nu druk met de verbouwing van het toiletgebouw bij het meer beneden. Alleen de buitenmuren zijn blijven staan. Ook is men bezig om te kijken hoe de WIFI verbeterd kan worden.
Michael, 3-9-2014
Sanitair vernieuwen, en eten bij Bay del Vento dicht bij camping Fornella (ong. 3 km verder)

Connie, 1-9-2014

Leuk om te doen: boek een overtocht bij de receptie (met korting) naar een van de marktjes aan de andere kant van het meer.

Dagje Venetie, 2 uur rijden met de auto, parkeerkosten ca. € 30,= nabij centrum, tol ca. € 20,=.

Riva en Limone ten noorden zijn erg leuke stadjes.

cpeelen2, 21-8-2014

Nasimibar bij de camping naast Silvella.

Gewoon lopen langs het water, is leuk

lisette, 15-8-2014

Romantica ijssalon, top.

De lodgetenten die we zagen, vonden wij erg mooi.

De vacansoleil tenten op ons veld waren de oude tenten, en hadden erg weinig zitruimte buiten.

De go4camp tent tegenover ons had 2x een rat in de tent, en zijn daardoor eerder naar huis gegaan. Oorzaak; door regen gaan ze binnen 'schuilen'.

Wij hebben geen ongedierte gezien.

Nieuwe fitnessruimte, klein maar werkt goed.

Cappucino in san felice bij barretje naast ijssalon, zeer goed en slechts 1,50.

André, 10-8-2014
Vervang per direct de toiletgebouwen en zorg voor betere plekken bij de bungalowtenten.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa Silvella voor je op een rij gezet: