Camping Eden (Glamping)

Camping Eden (Glamping)
7,7

378 reviews over Camping Eden (Glamping) in het Nederlands

Fantastische camping met prachtig uitzicht!

Dorien
18-9-2018

Wat een fan-tas-tische camping! Alles is er, het uitzicht is fenomenaal. Wij zijn heel erg enthousiast over deze Glamping ervaring! Ik moet wel zeggen dat we heel erg blij waren dat wij er in het naseizoen waren (eerste week na de zomervakantie). Samen met 1 ander gezin waren we op het kampeerveldje. Ik had er niet aan moeten denken dat het hele veldje vol had gestaan.. Dan was het echt hutjemutje en weinig tot geen privacy.

De kampwinkel was precies goed, alles wat je in nood nodig zou kunnen hebben en elke ochtend lekkere broodjes. De Lidl is vlakbij, met de auto prima te bereiken voor de grote boodschappen.

Restaurant was heerlijk met super geweldig uitzicht.

Zwembaden waren heerlijk en nu dus lekker rustig. Kan mij wederom voorstellen dat het in het hoogseizoen veel te klein is.

Privé strand van Camping Eden recht tegenover de camping. Heerlijk om smorgens even op de steiger te liggen.

Mooie camping, maar.........

Arjan
4-9-2018

De camping is mooi gelegen aan het Gardameer. De straat oversteken en je zit aan het Gardameer. Grasveldje waar je heerlijk kunt liggen. Zowel boven als beneden is een zwembad. Alhoewel we in het hoogseizoen zaten waren er voldoende plaatsen vrij. De camping ligt er netjes bij en 's ochtends vroeg start het personeel al met onderhoud. Er kan bijna geen blaadje vallen of het wordt weggeblazen. Op de camping is een restaurant waar je lekker kunt eten.

Een positieve review, maar desondanks gaan wij niet meer naar deze camping:

- Een terrassencamping is mooi als je bovenop zit en uitzicht hebt over het Gardameer. Wij zaten bovenop en het dagelijks een paar keer omhoog klimmen gaat je tegenstaan.

- We missen 's avonds de centrale gezelligheid.

- Er is niet een lekker bakje koffie te koop op de camping en niet een leuke plek om koffie te drinken. Voor cocktail en biertje is er een dakterras.

- Voor kinderen van 12+ is er te weinig te doen.

prima vakantie gehad.

lindas
26-8-2018

De camping ziet er mooi en verzorgd uit en ligt naast het Gardameer. Het strandje is niet groot maar was wel groot genoeg met een ligweide. Bovenop de camping heb je een mooi uitzicht over het meer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vragen via de mail werden direct en correct behandeld. De mobilehome hadden we rechtstreeks via de camping geboekt en was nog redelijk nieuw (bouwjaar 2016), modern, comfortabel en schoon met een prachtig uitzicht over de baai. Je moet het wel treffen met de plek, of je staat ingebouwd, of je hebt een prachtig uitzicht. Winkeltje heeft het hoognodige tegen een schappelijke prijs, grotere supermarkten vind je op 4 km. Het restaurant is misschien geen culinaire hoogvlieger, maar je kan er redelijk eten tegen normale prijzen, de bediening vonden we niet zo slecht als men in eerdere reviews laat blijken. We hebben deze camping last minute geboekt en zijn zeer tevreden over deze camping.

Canvas Holidays

Net terug van een heerlijk vakantie op camping Eden. Super mooie ligging van de camping. Het is een echte terrassen camping, meer beetje bungalow achtig. Wij zaten gelukkig onderaan de camping. Camping is heel erg stijl dus als je naar het zwembad boven wilde was het een behoorlijk klim. Het uitzicht is overigens adembenemend mooi! Zwembaden beide leuk, badmuts verplicht dit wisten wij van te voren. Zijn ook te koop in het winkeltje. Winkeltje waar ze alles hadden. Broodjes vonden wij niet denderend!!Restaurant was goed, hebben er een paar keer heerlijk gegeten en prima prijzen. Gardameer op loop afstand.Via de steiger kan je er prima in. Strandjes verderop op rij afstand vonden wij toegankelijker.Onze sta caravan was helemaal goed, schoon en zag er netjes uit. Voorzien van airco wat echt heel fijn was. Caravans staan wel dicht op elkaar. Iets om rekening mee te houden als je wat meer “privacy” wil.

Verzorgde camping met een prachtige ligging. Zowel bovenin als onderin de camping een mooi zwembad. Beneden is nog een apart kinderbad met bijbaantje. Ook nog een grotere glijbaan en een splashpark. Bovenin de camping een zwembad met 2 glijbanen. Ook een verzorgde speeltuin beneden en boven. Wij hadden een stacaravan via touroperator. Deze staan helemaal bovenin. Nieuwe stacaravan met groen om je heen. De stacaravans staan redelijk dicht bij elkaar maar door het groen merk je dat niet. Wel privacy. Relaxe sfeer op de camping. Goede ligging. Geen geluidsoverlast.

Mooi aangelegd

Yinte
14-8-2018

Mooie camping voor kind tot 14 jr.

Veel klimmen maar prachtig uitzicht.

Wij hadden caravan midden op camping:alles op (klim) afstand.

Haventje/restaurantjes:loopafstand.

Meer:loopafstand. Steiger leuk om in water te plonzen. Wel glad.Tentje met verkoop drankjes zou het goed doen.

Restaurant:eten op verschillende tijden opgediend.Aantal personeelsleden straalt uit geen plezier te hebben,niet hartelijk.Eten smaakt opgewarmd.

Caravan Fiji2 slechte matrassen. matrassen kort/smal. Airco apart betalen. Overdekt terras.

Eind schoonmaak niet inbegrepen.

Animatie team laat zich weinig zien of horen. Programmaboek huis aan huis zou een tip zijn.

2 zwembaden: 1 bovenaan,1 onderaan. Ieder 2 glijbanen. Glijbanen tot 10 uur, soms 10:30, van 12-15 en na 18 u gesloten.

Badmeester bovenste zwembad nors.

Blaast al op fluitje als je samen met je broertje de glijbaan af wil, blijkbaar verboden.Badmuts verplicht.

Kleine camping in een prachtige omgeving, direct aan het Gradameer. Vriendelijke personeel, vooral voor kinderen. Ik ben hier met mijn gezin 2 weken geweest en we hebben genoten. We verbleven in een huisje niet ver van het zwembad en het meer. Gelukkig, want deze camping staat op een berg. Dus als je boven zit, is het elke dag een hele klim. Huisje was schoon en knus. We hadden fantastisch weer dus we hebben vooral op het terras gezeten. Op de camping zelf is er niet veel te doen. Zeker voor oudere kinderen niet. Het zwembad beneden was wel aardig, maar wij zijn vooral aan het meer geweest. (Waterschoentjes zijn een must have) Boven was er ook een zwembad, maar gezien de klim zijn wij daar maar 1x geweest. In de omgeving was veel te zien en te doen. Je kan veel via de receptie reserveren, zoals een boot huren. Het restaurant op de camping was super. Het camping winkeltje was klein maar goed. Let op: je kan er niet pinnen!

Prima voor één keer

Esmee
7-8-2018

Naar camping Eden geweest met vrienden ( totaal 4 volwassen 2 kids).

Allereerst zaten we boven aan de camping dit betekende erg steile trappen lopen.We hadden een 7 pers stacaravan geboekt. Deze was van alle gemakken voorzien. Echter helaas hebben we gebruik gemaakt van de douche op de camping, het water was niet instelbaar waardoor je het ene moment voor je gevoe kokend water over je heen kreeg en het andere moment ijskoud. De service in het restaurant kon ook zeker beter. Personeel liet je lang zitten en aanpassingen zoals ( patat i.p.v. gebakken aardappels) is niet mogelijk. Alles was moeilijk moeilijk. De camping is groot en de 2 zwembaden op verschillende plekken zijn dan ook een uitkomst. Al vind ik deze erg basic en klein. Zonde ook dat de glijbanen beperkt open zijn.

Al met al hebben we ons vermaakt maar kiezen hier niet nogmaals voor.Let op voor extra kosten met parkeren er mag maar 1 auto bij je verblijf of je moet betalen!

Het uitzicht vanaf camping Eden op het Gardameer was indrukwekkend! De idyllische stadjes en vele prachtige plekken hebben ertoe geleid dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad!

Wij hadden alleen, net als zoveel mensen, PECH dat onze stacaravan bovenop drie andere stacaravans stond. Een aantal stacaravans hadden wel het geluk dat ze mooi uitzicht hadden.

De camping is te klein geworden voor het aantal toeristen. De basic zwembaden waren in orde. De glijbanen waren beperkt open, dus wanneer ze open waren, waren de zwembaden vol en was er geen ligstoel meer vrij.

De winkel had een ruim assortiment en was veel geopend.

Wij zaten op de bovenste laag van de camping. Dat betekende dat we steile trappen moesten lopen. Voor ons was dat geen probleem.

Wanneer u van enorme drukte houdt, is de camping aan te raden.

Indien u van meer rust en privacy houdt, kunt u beter een andere camping kiezen.

Supercamping, leuk restaurant met mooie rooftop bar, pizza maar 8 euro, beneden winkeltje lekker grote koude Peronis maar 1,60, mooi gelegen, vlakbij het schitterende Salo, leuke zwembaden. Wij zaten in een huisje van een touroperator beneden aan de camping, het loopt heel stijl op als je boven zit lijkt me iets minder. Goede airco in het huisje, gezellige camping we hebben zowel jonge als oudere kinderen (2, 7, 16) die vonden het allemaal leuk. Je kon ook heel snel naar het Gardameer met eigen strandje/pier. Omgeving schitterend, naast Salo (5min) ook Descenzano 30min aanrader, Verona op 1 uur rijden. Enige punt van kritiek: matige Wifi! Het is er wel, maar duur en traag.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.