Camping Eden (Glamping)

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Acceptabele camping op mooie plek

Verlaan
25-6-2018

Qua omgeving zit je aan deze kant van het Gardameer met jonge kinderen prima. Pretparken en leuke stadjes zijn rond een uur rijden en wat ons betreft prima te doen maar je zit wel aan een wat rustigere en mooiere kant van het meer naar onze mening. Wat de camping betreft zijn wij in het voorseizoen geweest en vonden de camping erg vol. Nauwe straatjes waardoor je door de vele auto's bij de plekken nauwelijks je kinderen kon laten spelen en in de avond werden onze kids van 4 en 5 regelmatig wakker geschreeuwd door de buren of andere nog buiten spelende kinderen. Bewaking hebben we hier niet gezien. De camping zelf is niets op aan te merken. Hoogteverschil was voor ons geen probleem en beide zwembaden leuk. Zouden hier echter niet nog een keer terugkomen vanwege de hutjemutje caravans en herrie s avonds maar dat is ook net pech of geluk hebben met je buren.

Mooie omgeving!

Wilma Dijkerman
16-5-2018

Mooie camping met wel hele steile straatjes om naar je caravan te gaan helemaal bovenaan. Op terras van caravan prachtig uitzicht op Gardameer. Leuke dorpen bezocht, Salo en Sirimione. Alleen de tomtom kende het niet op het laatst omdat de camping in Portese is... Op camping is verder niks te doen in mei vakantie, hoe dat in de zomer is weet ik niet. Wel fijne vakantie gehad!

prima camping maar zou hem niet aanraden

Renders
9-5-2018

Deze kant van het Gardameer is volgens ons veel mooier dan de oost kant. Camping heeft twee zwembaden 1 boven en 1 beneden beide met glijbanen, zwembaden zijn maar 125 cm diep, maar wel erg zuiver, badmutsen verplicht. 's Avonds even lekker over de camping slenteren is door de het grootse verschil in hoogte niet echt een relaxte bezigheid. Daardoor is het even kijken of er "beneden" wat te doen is ook niet zomaar gedaan. Het uitzicht is idd prachtig alleen ik schat dat dit maar voor 20% van alle caravans geldt, bij de rest kijk je gewoon tegen een andere caravan aan of de caravan staat met zijn rug naar het meer.

Het voetbal veld voor €40,- per uur is natuurlijk niet te maf voor woorden dat ze op de camping zelf niet snappen dat dit bij uitstek de ontmoetingsplek voor de jongeren kan zijn en wat weer ten goede komt aan de waardering voor de camping

Prima ontvangst door dame van touroperator en ook een prima stacaravan hun.

Een gemoedelijke, kindvriendelijke camping

Fam. van Velze
3-12-2017

Het sanitair was schoon en in het restaurant kun je genieten van prima gerechten tegen niet al te dure prijs. Zwembad vrij klein maar bleek voor de kids niets uit te maken.

Goede ligging aan het Gardameer.

Gezellige camping met prachtig uitzicht!

Familie Sayedi
30-8-2017

Het is een camping met een prachtig uitzicht over Gardameer. Stacaravan met uitzicht op meer is een aanrader! De pizza's in het restaurant waren heerlijk! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een groot voetbalveld/tennisbaan waar je voor moet betalen, maar ernaast is ook een gewoon voetbalveld waar je kunt voetballen. Sharon van touroperator was ook heel vriendelijk! Wij hebben genoten.

Geweldig mooie camping

Huijnen
29-8-2017

Het loopt flink bergop, maar dat heeft zijn charmes.

Eenmaal bovenop heb je een geweldig uitzicht over het Gardameer.

Vooral 's avonds is het waanzinnig mooi.

Restaurant, receptie, winkel, allemaal even vriendelijk personeel.

Klein nadeel is het bedrag dat men moet betalen om te voetballen, maar er zijn ook andere voetbal/sportmogelijkheden.

En de glijbanen zijn 's middags dicht.

De stacaravans zijn zeer netjes en goed onderhouden.

Mooie omgeving met tal van mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Wat ons betreft een aanrader, wellicht tot een volgende keer.

Mooi uitzicht!

Ekg
27-8-2017

Net terug! Mooie camping, uitzicht prachtig! Wel steil waar je rekening mee moet houden. Glijbanen dicht 12:00/15:00 wat jammer is.

Kinderanimatie zeer eenvoudig. Knutselclubje iedere ochtend knippen en plakken met papier.

S'avonds kinderdisco. Dit voor kleine kids zingen en dansen.

Eten in het restaurant op de camping wel goed maar inderdaad serveersters niet zo vriendelijk...een enkeling.

Maar verder daar weinig mee te doen. Heel veel muggen,bereid je goed voor..

Tip: zit een ticket shop op het park. Mocht je een boottocht willen boeken naar Sirimone...kun je beter aan de kassa loket zelf doen in Portese. Families krijgen gezinskorting. Althans wij met 5 personen.

Super camping

Familie Simons
24-8-2017

De negatieve recensies deden ons toch twijfelen. Éénmaal aangekomen alles op ons af laten komen. Zeer gastvrij ontvangen en vriendelijk behandeld. Personeel in het restaurant ook vriendelijk en spontaan.

Wij zaten in het "midden" van de camping in een mobiele home. Voor onze kleintjes goed te doen.

Zwembad voldoet aan de norm en is voor de kleintjes enigszins wat aan de koude kant.

Het Gardameer ligt op steenworp van de camping af. De camping heeft een privé opgang naar het meer maar is niet echt ideaal voor kleinere kinderen. Een klein stukje verder kom je in het haventje van Portese waar je een mooi stuk kiezelstrand heb.

Voor ons is deze locatie zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke camping

Jeanne
22-8-2017

Camping met een prachtig uitzicht. We waren met een grote tent en konden de auto nog op de eigen plek kwijt. Fijn restaurant waar je voor een normale prijs lekker kan eten. Wel een echte familiecamping voor gezinnen met kleinere kinderen (was 99%). Voor de oudere kinderen is er eigenlijk niets te doen. Mooi strand aan het gardameer. Fijn zwembad met altijd plek op de ligbedden. Er zit geen trapje in het zwembad, dus als je iets minder mobiel bent kun je het zwembad niet meer uit. Een nadeel is ook dat de camping erg steil is, dus een goede conditie is vereist. Een paar km verderop ligt het stadje Salo, heel leuk om te gaan eten of te shoppen.

terrassencamping met een fantastisch uitzicht op het Gardameer. We schrokken van sommige negatieve reacties, maar hier niets van gemerkt. Een geweldige vakantie gehad. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk (als je vriendelijk bent, zijn zij dat ook, logisch toch). restaurant en dakterras is geweldig door direct zicht op Gardameer. Annimatie is beperkt, 1x per week live muziek. Geen animatie bij zwembad. Voldoende ligbedden. Winkeltje is wat duurder dan supermarkt (dat is normaal) maar heeft voldoende producten (zelfs Nederlandse pannekoekenmix en schenkstroop/poedersuiker etc.). Salo is fantastisch, maar er zijn zoveel leuke plekken in de nabijheid. Ook een dagje Milaan gedaan. Is slechts 1,5 uur rijden vanaf de camping. We komen hier graag nog een keer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Eden (Glamping) voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden (Glamping) scoort een 7.78 uit 10 op basis van 404 reviews.