Camping Eden (Glamping)

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Aan het Gardameer ligt Camping Eden. Een terrassencamping waarbij je bovenop uitkijkt over het Gardameer. Op Camping Eden (Italië) vind je een campingwinkel waar je 's ochtends verse broodjes haalt en twee zwembaden. De pizza's in het restaurant zijn heerlijk. Voetballen kan tegen betaling. Het dorp Salo bereik je met de auto in 5 minuten.

432 reviews over Camping Eden (Glamping)

• 2019
    7Olijn Tims23-09-2019

Mooi gelegen, speeltuinen hebben opknapbeurt nodig

Camping op mooie locatie. Behoorlijk steile terrassencamping maar voor ons geen probleem, zelfs niet met de kinderwagen, goede conditie training :) Uitzicht vanaf de hoger gelegen plekken is mooi. Fijn dat er twee zwembaden op de camping zijn, op het hoog en laag gelegen deel en er is een strandje aan het Gardameer. Jammer dat de glijbanen zeer beperkt open waren in onze 1e week en het zwembad boven in onze 2e en laatste week (16 september) al werd gesloten. Ook de glijbanen beneden en het spraypark voor kindjes was toen dicht terwijl er nog veel jonge kindjes waren. Een badmuts is verplicht in de zwembaden. De speeltuintjes moeten nodig worden vervangen, houten delen zijn rot, afgebrokkeld, beugels om aan vast te houden zitten los, kortom behoorlijk gevaarlijk. Het winkeltje had nog maar weinig soorten broodjes. Camping beschikt voornamelijk over stacaravans van verschillende organisaties van simpel maar degelijk tot luxe.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Nathalie17-09-2019

Geweldig uitzicht!

Een leuke vakantie gehad op de camping. Wij stonden boven aan de camping met een geweldig uitzicht over het meer. Zowel boven als beneden een leuk zwembad voor de kinderen. Jammer dat de glijbanen in de middag een paar uur dichtgaan. Ook het waterpark beneden deed het niet altijd. De speeltuintjes kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het is zoals beschreven een flinke klim naar boven maar het uitzicht maakt alles goed. Ook onze kinderen van 5 en 4 liepen probleemloos naar boven. Heerlijke afhaalpizza’s en niet duur. Ook het schepijs was erg lekker. Leuke plaatsjes in de buurt, erg mooie omgeving.

• 8Fam. van der Zanden18-08-2019

Uitzicht is geweldig!

De stacaravan waar we in verbleven was heel netjes. We moesten een paar kleine stappen zetten en dan hadden we een prachtig uitzicht op het meer! Het is een terrascamping, dus je moet wel veel traplopen. Wel is er helaas weinig te doen voor oudere kinderen. Met de boot naar Sirmione is een enorme aanrader. Leuk stadje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Ilse16-08-2019

Leuk, maar gaan niet weer.

leuke camping, weinig te doen in en om de camping. Weinig animatie. Erg hoogte verschil. Dagje salo aanrader en met de boot vanuit portese naar een ander stadje oa lasize erg leuk!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Frank14-08-2019

Leuke vakantie gehad.

Een top locatie voor een vakantiepark. Wij hebben hier met de tent op het campingstraatje gestaan. De plaatsen zijn klein en vol met kuilen. Met de hygiëne is het ver te zoeken in het sanitair gedeelte. Geen zeep aanwezig, al weken niet. Dagen geen toilet papier aanwezig. Waarom ze een straatje behouden voor tenten etc. Is een raadsel. Misschien is het voor de camping eigenaar belastingtechnisch voordeliger gezien het feit dat er alleen cash betaald kan worden...... Nee, niet meer als camping gast naar Eden.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Erika11-08-2019

Super uitzicht

Hadden super plek met onze mobile home, geweldig uitzicht op het meer. Mobile home was keurig, alhoewel een betere matras en rolgordijnen een verbetering zouden zijn. Mensen in andere reviews spraken over de drukte in de zwembaden, maar dit vond ik wel meevallen. Wel moet je goed ter been zijn ivm het klimmen. Restaurant op camping was goed, maar in de haven op loopafstand ook geweldig restaurant.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Karen10-08-2019

Heerlijke vakantie.

We hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Eden. Onze stacaravan stond helemaal bovenop de berg van waaruit we een fan-tas-tisxh uitzicht over het Gardameer hadden. Het is een terrassencamping, dit betekent veel trappenlopen of hellingen. Parkeren op de camping is lastig. Weinig of smalle plaatsen, in iedere geval bovenaan. Jammer dat de glijbanen van 12.30 tot 15.00 dicht zijn en dan om 17.30 sluiten. Dit begrepen we niet helemaal. Hierdoor wel vaker aan het strandje gelegen. Hier is een steiger van waar je heerlijk in het water kunt springen en duiken. De steiger is wel glad. Oppassen dus. Omgeving Gardameer is erg mooi. Veel leuke dorpjes met leuke terrasjes en restaurantjes. Met de boot het meer op is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden

• 8Mattis09-08-2019

Geen touroperator meer voor ons

Na een lange reis naar Camping Eden werden wij alles behalve warm verwelkomt door het touroperator personeel op de camping. Er werd niet gevraagd hoe onze reis was en en werd niet even iets te drinken aangeboden. De aanwezige man was totaal niet persoonlijk naar ons gericht en de vrouw bleef maar op haar laptop bezig maar was desondanks de meest vriendelijke van de 2. Er word totaal geen inzet getoond. Het huisje kan er mee door en is een prima mobile home. De inventaris is wel zeer beperkt en de koffiekopjes kan je beter als shotglaasjes gebruiken. De glazen zijn een goede vervanger. Er is geen waterkoker en/of fluitketel aanwezig en er zijn maar 3 pannen waardoor je in etappes moet koken. Een goede WiFi verbinding is ook ver te zoeken. Onze bedbodems waren kapot en dat hebben we meteen gemeld. Hier is vervolgens niks meer mee gedaan dus hebben wij op deels kapotte bedden geslapen. Het restaurant & het personeel van de camping zijn top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Paul06-07-2019

Verouderd, kleine plaatsen, geen uitgang bovenaan

Zicht over haventje van Portese is erg mooi

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Stellema24-06-2019

Camping op een fantastisch mooi plekje. Zwembaden heerlijk, Restaurant goed en betaalbaar, de afhaal pizza's zijn heerlijk. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair schoon en netjes. Mooi privé strand,wel erg druk, wij weinig geweest. In het dorp Portese prima restaurant, betaalbaar en gezellig. Porto San Felice d/b mooi strand met gezellige bar waar je heerlijk op terras kunt zitten. Zoveel moois in de omgeving, teveel om hier neer te zetten :) Wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages