Camping Eden (Glamping)

412 reviews over Camping Eden (Glamping) in het Nederlands

Mooi aangelegd

Yinte
14-8-2018

Mooie camping voor kind tot 14 jr.

Veel klimmen maar prachtig uitzicht.

Wij hadden caravan midden op camping:alles op (klim) afstand.

Haventje/restaurantjes:loopafstand.

Meer:loopafstand. Steiger leuk om in water te plonzen. Wel glad.Tentje met verkoop drankjes zou het goed doen.

Restaurant:eten op verschillende tijden opgediend.Aantal personeelsleden straalt uit geen plezier te hebben,niet hartelijk.Eten smaakt opgewarmd.

Caravan Fiji2 slechte matrassen. matrassen kort/smal. Airco apart betalen. Overdekt terras.

Eind schoonmaak niet inbegrepen.

Animatie team laat zich weinig zien of horen. Programmaboek huis aan huis zou een tip zijn.

2 zwembaden: 1 bovenaan,1 onderaan. Ieder 2 glijbanen. Glijbanen tot 10 uur, soms 10:30, van 12-15 en na 18 u gesloten.

Badmeester bovenste zwembad nors.

Blaast al op fluitje als je samen met je broertje de glijbaan af wil, blijkbaar verboden.Badmuts verplicht.

Kleine camping in een prachtige omgeving, direct aan het Gradameer. Vriendelijke personeel, vooral voor kinderen. Ik ben hier met mijn gezin 2 weken geweest en we hebben genoten. We verbleven in een huisje niet ver van het zwembad en het meer. Gelukkig, want deze camping staat op een berg. Dus als je boven zit, is het elke dag een hele klim. Huisje was schoon en knus. We hadden fantastisch weer dus we hebben vooral op het terras gezeten. Op de camping zelf is er niet veel te doen. Zeker voor oudere kinderen niet. Het zwembad beneden was wel aardig, maar wij zijn vooral aan het meer geweest. (Waterschoentjes zijn een must have) Boven was er ook een zwembad, maar gezien de klim zijn wij daar maar 1x geweest. In de omgeving was veel te zien en te doen. Je kan veel via de receptie reserveren, zoals een boot huren. Het restaurant op de camping was super. Het camping winkeltje was klein maar goed. Let op: je kan er niet pinnen!

Prima voor één keer

Esmee
7-8-2018

Naar camping Eden geweest met vrienden ( totaal 4 volwassen 2 kids).

Allereerst zaten we boven aan de camping dit betekende erg steile trappen lopen.We hadden een 7 pers stacaravan geboekt. Deze was van alle gemakken voorzien. Echter helaas hebben we gebruik gemaakt van de douche op de camping, het water was niet instelbaar waardoor je het ene moment voor je gevoe kokend water over je heen kreeg en het andere moment ijskoud. De service in het restaurant kon ook zeker beter. Personeel liet je lang zitten en aanpassingen zoals ( patat i.p.v. gebakken aardappels) is niet mogelijk. Alles was moeilijk moeilijk. De camping is groot en de 2 zwembaden op verschillende plekken zijn dan ook een uitkomst. Al vind ik deze erg basic en klein. Zonde ook dat de glijbanen beperkt open zijn.

Al met al hebben we ons vermaakt maar kiezen hier niet nogmaals voor.Let op voor extra kosten met parkeren er mag maar 1 auto bij je verblijf of je moet betalen!

Vrij Uit

Het uitzicht vanaf camping Eden op het Gardameer was indrukwekkend! De idyllische stadjes en vele prachtige plekken hebben ertoe geleid dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad!

Wij hadden alleen, net als zoveel mensen, PECH dat onze stacaravan bovenop drie andere stacaravans stond. Een aantal stacaravans hadden wel het geluk dat ze mooi uitzicht hadden.

De camping is te klein geworden voor het aantal toeristen. De basic zwembaden waren in orde. De glijbanen waren beperkt open, dus wanneer ze open waren, waren de zwembaden vol en was er geen ligstoel meer vrij.

De winkel had een ruim assortiment en was veel geopend.

Wij zaten op de bovenste laag van de camping. Dat betekende dat we steile trappen moesten lopen. Voor ons was dat geen probleem.

Wanneer u van enorme drukte houdt, is de camping aan te raden.

Indien u van meer rust en privacy houdt, kunt u beter een andere camping kiezen.

Supercamping, leuk restaurant met mooie rooftop bar, pizza maar 8 euro, beneden winkeltje lekker grote koude Peronis maar 1,60, mooi gelegen, vlakbij het schitterende Salo, leuke zwembaden. Wij zaten in een huisje van een touroperator beneden aan de camping, het loopt heel stijl op als je boven zit lijkt me iets minder. Goede airco in het huisje, gezellige camping we hebben zowel jonge als oudere kinderen (2, 7, 16) die vonden het allemaal leuk. Je kon ook heel snel naar het Gardameer met eigen strandje/pier. Omgeving schitterend, naast Salo (5min) ook Descenzano 30min aanrader, Verona op 1 uur rijden. Enige punt van kritiek: matige Wifi! Het is er wel, maar duur en traag.

Geweldig, wat een uitzicht!! In de 32 jaar dat wij kamperen nog nooit zo'n uitzicht gehad. Maar... je moet flink klimmen, de camping is enorm steil (ook nog nooit gehad in deze 32 jaar) en kom je zoals ons met eigen caravan dan moet je echt een goede chauffeur zijn om de caravan langs de smalle paadjes op je plek te krijgen en hier en daar vragen of ze de spiegels van de auto willen inklappen of de auto tijdelijk willen verplaatsen het is echt passen en meten. Of ik de camping zou aanraden? Ja, maar we gaan daar nooit meer met eigen caravan naartoe. Zwembaden zeer schoon, restaurant prima en winkel de basisdingen te verkrijgen.

horrible service

kate
20-7-2018

The food came muuuuch too late. And the taste wasn’t good.

The camping is okay.

Supervakantie gehad!

Familie B
19-7-2018

Wat een supercamping! Alles is aanwezig, 2 zwembaden, een winkeltje, een lekker restaurant en 2 barretjes. In het zwembad moet je een capje/badmuts op, maar was voor ons niet storend. Deze zijn te koop op de camping. Veel ligplaatsen met parasols. Kids vonden de animatie leuk. Eerst minidisco voor de kleintjes en daarna een spel voor de ouder kinderen. Ook overdag in het zwembad vonden ze de waterpolo leuk. Wij hadden een superplek bovenaan de camping van reisorganisatie. Ook is er een strandje van de camping aan het Gardameer met een steiger waar kan worden gezwommen en gespeeld in het meer. Het strandje bij Portese is op loopafstand. Hier is ook een vertrekpunt van de ferry over het meer naar de andere plaatsen. (Wat wel duur is). Wij hebben genoten! Oh ja, het is een terrassencamping, maar dat weet je van te voren, dus er is een flink hoogteverschil.

Acceptabele camping op mooie plek

Verlaan
25-6-2018

Qua omgeving zit je aan deze kant van het Gardameer met jonge kinderen prima. Pretparken en leuke stadjes zijn rond een uur rijden en wat ons betreft prima te doen maar je zit wel aan een wat rustigere en mooiere kant van het meer naar onze mening. Wat de camping betreft zijn wij in het voorseizoen geweest en vonden de camping erg vol. Nauwe straatjes waardoor je door de vele auto's bij de plekken nauwelijks je kinderen kon laten spelen en in de avond werden onze kids van 4 en 5 regelmatig wakker geschreeuwd door de buren of andere nog buiten spelende kinderen. Bewaking hebben we hier niet gezien. De camping zelf is niets op aan te merken. Hoogteverschil was voor ons geen probleem en beide zwembaden leuk. Zouden hier echter niet nog een keer terugkomen vanwege de hutjemutje caravans en herrie s avonds maar dat is ook net pech of geluk hebben met je buren.

Mooie omgeving!

Wilma Dijkerman
16-5-2018

Mooie camping met wel hele steile straatjes om naar je caravan te gaan helemaal bovenaan. Op terras van caravan prachtig uitzicht op Gardameer. Leuke dorpen bezocht, Salo en Sirimione. Alleen de tomtom kende het niet op het laatst omdat de camping in Portese is... Op camping is verder niks te doen in mei vakantie, hoe dat in de zomer is weet ik niet. Wel fijne vakantie gehad!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eden (Glamping) in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eden (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Eden (Glamping) scoort een 7.75 uit 10 op basis van 411 reviews.