Camping Concept Village Piccola Gardiolastersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, San Felice del Benaco

8.6Fantastisch

• 6.8Eetgelegenheden
  • 9.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Concept Village Piccola Gardiola voor je op een rij gezet:

Meer camping info

18 reviews over Camping Concept Village Piccola Gardiola

• 9Lynsaye Goris21-07-2019

Geweldige rustige campibg

Knappe camping, geen zeer grote plekken, maar onze camper van 7,5 m kon perfect staan! Zeer vriendelijke mensen aan bar en receptie! Wel eigen sanitair genomen, werd elke dag netjes gepoetst, douche lekker warm! Knappe jaccuzi’s aanwezig, je mist geen zwembad! Enig minpuntje: ligt anderhalve kilometer van dorpje. Zeer strekken helling, jammer dat je niet snel naar het dorpje kan wandelen of fietsen!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3j.w. verheule11-08-2013

zeer kleine plekjes, te duur voor wat je krijgt.

De camping ligt prachtig, vlak aan het meer, maar de kampeerkplekken zijn echt miniscuul. een stukje van 6 bij 6 meter en dat is volstrekt onvoldoende voor onze vouwwagen en bijzettent voor de kinderen. Dat de plekjes zo klein zijn is niet aangegeven op de site. In februari hadden wij deze camping geboekt via Baia Holiday, Wij hadden een plek gevraagd van 90 vierkante meter. Dat was geen probleem zo melde Baia Holiday, alleen bij aankomst op de camping bleek het tegendeel. De camping is zo klein dat een andere oplossing niet geboden kon worden. Prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Sanitair is erg beperkt. Piepkleine douchecabines waardoor je je eigenlijk niet kunt omkleden en je spullen droog kunnen blijven. wel schoon maar oud en bedompt. Sommige toiletten konden niet op slot. En wij kamperen al meer dan 30 jaar, dus we zijn wel wat gewend.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8PM25-07-2013

Mooie camping

Vriendelijk personeel. ze maken lange dagen sommigen werken zelf 6 a 7 dagen maar staan altijd voor je klaar. we zaten in chalet 605. super mooi twee tweepersoons slaapkamers met eigen douche toilet. nette keuken alles fris en schoon. wel jammer dat er binnen geen lekker zitje is alleen stoelen. van af de chalet nauwelijks uitzicht op het meer dit vonden wij geen ramp heb je wat meer rust, wel fijne parasol. bij elke chalet hoort een eigen parkeer plaats max 15 meter. strand heeft een breed en smal stuk kiezels (maar dat is overal bij het meer) boven aan kon je op een gras stukje liggen. bij de receptie zit tevens een bar. hier kan je wifi krijgen (betaald niet heel duur) je kan ook brood bestellen. en ze hebben kleine handige dingen drinken/water/jam/chocopasta. ook kan je tosti krijgen en ijs. voor lekker take a way eten moet je 250meter verderop zijn. de camping zit aan een doodlopende weg dus best rustig wel een smalle weg als je tegenliggers krijgt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Marieke24-09-2012

Heerlijke vakantie gehad!

Wat een fijne vakantie hebben we gehad! We hebben 10 dagen op deze camping gestaan, we zijn er erg tevreden over! Personeel is zeer vriendelijk, het meer ligt op steenworp afstand, veilig gevoel door een poort die je kunt openen met een pasje. De stacaravan was ook netjes en ruim. 2 slaapkamers met badkamer met eigen wc en douche, een redelijk ruim keukentje en woonkamertje. We miste alleen een bank voor de eerste regenachtige dagen. We hebben er ook veel in de omgeving gezien, Venetie was ook gemakkelijk te bereiken ook zeker een aanrader als je op deze camping verblijft. Op de camping was helaas geen Restaurant maar de camping verderop had wel een Restaurant en je kon er ook heerlijke pizza's af halen. Voor kinderen was er niks te doen dus ook geen aanrader maar we hadden ons hondje bij en die heeft er ook zeker genoten!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Fam. Nooijen02-08-2011

Heerlijk plekje aan het Gardameer

Als u op zoek bent naar een grote camping, met veel zwembaden, uitgebreide animatie en veel eetgelegenheid, boek dan deze camping niet. Als dat niet zo is, dan is deze kleine, rustige camping een prima plek voor een zonnige vakantie. Het is ons zeer goed bevallen. De ligging is werkelijk direct aan het Gardameer, met een klein 'privé strandje' op 50m van de camping. Onze stacaravan was een type B, met twee slaapkamers en een redelijk ruime keuken/kamer. Alles was bijzonder schoon en in zeer goede conditie (inclusief een prima werkende airco). 's Ochtends een kopje heerlijke cappuccino (1 euro 50) op het terrasje bij de camping met uitzicht op het meer! San Felice ligt vlakbij Salo, waar je al veel restaurantjes kunt vinden. Wij hebben tripjes ondernomen naar Verona, Sirmione, Garda, Milaan en Venetie; allemaal goed te doen met de de wagen en zeer de moeite waard. Het personeel is zeer vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Anoniem17-08-2010

Prachtig gelegen rustige camping

2 weken op Camping La Gardiola gestaan en erg naar ons zin gehad. Caravan Baia Comfort zijn erg aangenaam en die van ons had mooi uitzicht op het meer. Het meer is erg dichtbij en dat is plezierig als je even terug wilt naar je accomodatie. Zeer vriendelijk personeel en heerlijke koffie in het kleine barretje. Wanneer je drukte en luxe als campingwinkels zoekt, dan ga je het hier niet vinden. In het weekend zijn er wat meer lokalen, maar dat maakt het vaak net iets 'Italiaanser'. Rust en een ontspannen sfeer vind je er absoluut wel!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Maaike Schoonaard18-08-2008

Klein, knus, rustig!!!

Kleine camping, met vriendelijk personeel. Erg behulpzaam!!

Wij waren er met 2 meiden van 14 en 15, maar voor hun was er weinig. Alleen het kleine strandje. Wij gingen veel naar Romantica Beach, even verderop... Was fijn dat we een auto meehadden, zo konden we de omgeving wat verkennen, maar het was er over het algemeen erg rustig. Ik vind het meer een camping voor een paar dagen met z'n tweetjes... En daarna doorreizen naar een andere camping.

We hebben geen last gehad van herrie, zoals ik eerder las in een reactie hier. Misschien waren wij daarvoor iets te laat in het seizoen, 1e 2 weken van augustus...

Ik zou deze camping zeker niet aanraden voor gezinnen met kinderen!!! Maar voor een stelletje zeker wel, als je rust zoekt...

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Lc van Dam09-08-2008

Voor een echtpaar met kids een iedeale camping

Wij hebben een supervakantie gehad daar met hele vriendelijke mensen in Italy...

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Westerhof17-11-2007

Mooie camping, gelegen direct aan het Gardameer. Niet echt geschikt voor kinderen, vrij rustig. Wij zaten in de Panoramic mobile home, super uitzicht (mits er geen grote camper voor je huisje parkeert). Prima uitvalbasis om diverse plaatsen te bezoeken, waaronder Verona en Venetie.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2007

• 7T.J. v/d Werf22-08-2007

Wij bezochten als gezin, La Gardiola dit jaar voor de 4e keer, maar zijn geschrokken van de volle aanblik. Alleen als je een Mobilhome Panoramic of Comfort huurt heb je nog een beetje zicht op het Gardameer. Serie Lux zijn allen compleet ingesloten doordat de nieuwste serie Panoramic voor het uitzicht van de andere Mobilhome's zijn geplaatst. Helaas veel te vol geworden! Camping op zich blijft heerlijk rustig met zeer vriendelijk personeel.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2007

1 tip over Camping Concept Village Piccola Gardiola

• Marieke, 24-09-2012

Zorg dat je waterschoentjes hebt vanwege de stenen aan en in het meer. Ook matjes of stoelen zijn handig om op te liggen/zitten. Ook zaten er veel muggen dus deet is zeker wel een aanrader

0 vragen over Camping Concept Village Piccola Gardiola

• SchaduwplaatsenAanwezig