San Felice del Benaco

We hebben een aantal aanbieders voor San Felice del Benaco voor je op een rij gezet:

accommodatie San Felice del Benaco met all inclusive

Reviews over San Felice del Benaco

Fantastische vakantie

Holvoet-Dewolf,
    5-8-2018

Leuk hotel, kindvriendelijk. Lekker eten, spijtig dat all in niet kan enkel vol pension. Animatie ‘s avonds kan beter. Kids vonden het hier super 👍 animatrice Veronica 👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische locatie!!

Jan en Anja,
    12-6-2018

Locatie uitstekend! Kamer beviel ons ook erg goed; het was ruim, modern, mooie badkamer en goed schoon gehouden. Personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt en diner vielen ons echter tegen van dit 4-sterren hotel; weinig keuze en vaak hetzelfde. Ondanks deze laatste opmerking hebben wij ons verblijf in dit hotel verlengd vanwege de eerder opgemerkte positieve punten.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel, mooie ligging, heerlijk eten!

Nelleke,
    23-8-2017

We zien terug op een heerlijke vakantie! Het hotel was netjes, kamers verzorgd (nieuwe deel), heerlijk met een terrasje erbij en goede bedden. Mooi uitzicht op het meer. Vriendelijk personeel, vooral het zwembad aan het Gardameer is fijn! Voor 3 euro per dag heb je twee ligbedden + parasol en handdoeken. Nadeel is dat met mooi weer deze bedden al voor een aantal dagen allemaal gereserveerd kunnen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Familie met twee kleine kinderen,
    23-8-2017

Mijn gemengde gevoelens naar dit hotel gegaan vanwege de wisselende recensies. Echter is hier weinig negatiefs tav dit hotel. Als je over het eten zeurt kun je beter thuisblijven. Ja het is druk maar waar is dat niet met een buffet vorm. Vriendelijkheid + Ligging + prachtig uitzicht! Kamer gerenoveerd + Parkeren + WiFi - deze is slecht tot zeer slecht Hygiene + Kortom een aanrader niet twijfelen maar doen! Je hebt wel de auto nodig om ergens naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Volgend jaar zeker weer terug!

Bert,
    21-8-2017

Prachig hotel direct aan het Gardameer met mooie gerenoveerde kamers. Onze kamer was niet bijzonder groot, maar wie wil nu binnen blijven? Badkamer zeer ruim, Binnen en buiten alles zeer schoon. Wij hadden all-inclusive geboekt en we hebben enorm genoten van het heerlijke gevarieerde eten. Voor ieder wat wils en zeker in overvloed ! Wij begrijpen werkelijk niet dat er mensen zijn die klagen over het eten. Jammer dat overdag de drankjes alleen aan 1 zwembad te verkrijgen zijn en niet aan de zijde van het Gardameer. 's Avonds zijn de drankjes niet gratis. Het animatie team deed enorm zijn best en waren superleuk met de kinderen. Het enige minpuntje wat wij kunnen bedenken is het Wifi. Dit is zo traag dat het gewoon niet te gebruiken is. Volgend jaar gaan we zeker terug. Onze vakantie was Perfecto !

Gereisd met partner in augustus 2017