Hotel Romantik Laurin

Kleine hotelsWeer vandaag28°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Laurin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Romantik Laurin in het Nederlands

Zakelijk

Heerlijk weekeinde.

Nicoletta
30-6-2011

Heel mooi hotel met vriendelijk en leuk personeel.

Het uitzicht over het meer is geweldig alleen jammer dat er nog een weg tussen ligt.

Wij hebben er een fijn weekeinde gehad met overheerlijk eten.

goed hotel mindere kamers

robert
15-9-2010

Hotel is gezellig en men is erg vriendelijk. Het enige nadeel zijn de kamers. De kamers zijn wat aan de kleine kant maar wel erg schoon. Vanaf het buitenterras kijk je uit op het Garda Meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romantik Laurin in Salò, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romantik Laurin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.