Appartement Residence Filanda

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag33°23°
Appartement Residence Filanda
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Filanda voor je op een rij gezet:

31 reviews over Appartement Residence Filanda in het Nederlands

Heerlijke vakantieplek

Fam. Limburg
4-7-2015

Geweldige vakantie gehad! Eigenaresse heel behulpzaam. Wij waren daar met 2 kleine kinderen (2,5 jaar en 8 maanden). Super zwembad, goede speeltuin. Appartement was ruim, schoon en lekker koel (zonder airco). Echt gericht op gezinnen met kleine kinderen. Gratis fietsservice was ideaal!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Geweldige vakantieplek

zwaan
11-5-2015

Prachtige rustige omgeving, vlak bij het meer. Ruime schone appartementen, mooi zwembad en vriendelijke eigenaresse. Voor ons voor het 3e jaar op rij DE vakantieplek!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

ruimte en rust op fietsafstand van Gardameer

Gidts Hilde
18-8-2014

Mooie residentie in een rustige omgeving. Het zwembad en de tuin zijn mooi en voldoende ruim. Met de gratis fietsen kan je via rustige wegjes tot aan het meer en Riva rijden. Er zijn ook fietsen met kinderzitjes beschikbaar. Rustige en gemoedelijke sfeer. Gasten van heel veel verschillende nationaliteiten. Je kan goede bruine en witte pistolets bestellen die 's morgens klaar liggen bij de balie. Supermarkt in de omgeving. Een aanrader, vooral voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Gewoon goed!!

mirjam
14-8-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit perfecte, schone en ruime zeer kindvriendelijke appartementencomplex. Vooral de gratis fietsen met uitstekende fietsstoeltjes waren voor ons een uitkomst! Het bedrijf ademt een vriendelijke familiesfeer, met name omdat het gezin dat de leiding heeft, vier kinderen heeft en gezellig luncht en dineert op het gezamenlijke terras. De ligging en de faciliteiten maakten het dat je op een kleine afstand van het centrum van Riva kan genieten van de Italiaanse cultuur en ontspannen je kinderen kan laten spelen. Tevens kan je vanaf je terras genieten van de prachtige omgeving die het Noorden van het Gardameer biedt, prachtige vergezichten en hoge bergtoppen. Als de kinderen ouder zijn, en nog geen animatie behoeven, zullen wij zeker teruggaan om de vele actieve sporten te kunnen beoefenen die de omgeving van Riva biedt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Rustig gelegen appartementencomplex

ralphmanon_1
7-8-2014

Rustig gelegen appartementencomplex even buiten het centrum van Riva. Ruime appartementen met twee balkons. Mooie tuin met o.a. zwembad, tennisbaan en kleine speeltuin. Doordat het een kleinschalig complex is, is het zwembad nooit overvol en zijn er altijd genoeg ligstoelen voorhanden. Zeer kindvriendelijk. Gratis fietsen beschikbaar (lopen naar Riva is net te ver). Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Toch ook een minpuntje: 11 Euro per persoon voor een lakenset is wel duur betaald voor enkel (niet meer zo witte) lakens. Dat zou bij de prijs inbegrepen mogen zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek!! Paradijs voor kinderen!!

Athir
14-5-2014

beste, schoonste en mooiste appartementencomplex!!! de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!! voor de kinderen vooral is dit een stukje paradijs, mooie speeltuin met alles erop en eraan als trampoline, zandbak en vele speeltoestellen en niet vergeten de zwembad!! barbecue gelegenheid buiten met echte picknick tafels eromheen, echt mooi!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Mooi complex met familiaire sfeer.

Steinmeijer
19-8-2013

Wij zijn van 3 tm.10 augustus te gast geweest bij Filanda. Bij aankomst hartelijk ontvangen en wij hadden direct het gevoel op een goede plek te zijn aangekomen. De ligging van het complex is perfect als je niet direct in het centrum van Riva wilt zitten; met de gratis leenfietsen is het centrum zeer snel en veilig te bereiken. Wij hadden een standaardkamer, gewoon netjes, ruim, nette badkamer en voorzien van 2 balkons. Voor de airco moet bijbetaald worden, 2,50 per dag. Verder een uitstekende broodjesservice en een heel mooi ( kleinschalig ) zwembad met mooi uitzicht. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.Complimenten aan de familie Azzolini !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Relaxte vakantie met voldoende voorzieningen

Barry Dammer
4-8-2013

Residence Filanda is ons prima bevallen. Het relatief kleine appartementen complex is voorzien van alle gemakken en het is een ideale uitvalsbasis voor verschillende activiteiten. We kunnen deze lokatie aanraden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie!

Fam de Kok
16-7-2012

Residence Filanda is een appartementencomplex 2 km buiten het centrum van Riva, tussen de olijfbomen en het groen. Rondom is overal prachtig uitzicht op de bergen. De appartementen (wij zaten in een standaard appartement) zijn niet overdreven luxe maar prima in orde. Het zwembad is heel fijn en heeft een apart deel voor de kleintjes. Het zwembad is net als de speeltuin omgeven door gras en olijfbomen waardoor er een prettige relaxte sfeer hangt. Het centrum van het schitterende Riva is prima te bereiken met (gratis) leenfietsen over een nagenoeg volledig autovrije route. De eigenaars zijn vriendelijk en hulpvaardig. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Filanda in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Filanda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.