Hotel Mirage

13 reviews over Hotel Mirage in het Nederlands

Een aanrader!

Nathalia
3-3-2013

Hoewel dit hotel aan een relatief drukke baan ligt, hebben wij geen last gehad van lawaai. Zeer propere kamers, dagelijks onderhoud van de kamers, personeel is heel vriendelijk en spreekt 4 talen. Degelijke fietsen die verhuurd werden. Dagelijks 4 gangenmenu: open buffet met groenten, gevolgd door 3 voor-, hoofd- en nagerechten waaruit men kan kiezen. Steeds aan je vaste tafel geserveerd. Verse producten en gevarieerd. Gratis parking is interessant. Uitzicht op haven en het Gardameer. Zou het opnieuw doen.

leuk hotel

Paul
12-9-2012

Aangenaam modern hotel, functioneel , clean , nette kamer , super vriendelijk personeel , leuk zwembad en een mooie toeristische omgeving . Voor herhaling vatbaar .

luxe hotel

mevrouw Struik
29-5-2012

luxe hotel, aardig personeel, mooie, schone kamers, mooi zwembad, goed ontbijt

perfect hotel

Anneke en Johan
7-8-2011

Hotel Mirage is ons erg goed bevallen.

Goed en vriendelijk personeel.

Heel goed ontbijt.

Goede ligging echt vlakbij het meer.

Alleen dat verrekte handdoek leggen zou ik niet toestaan bij het zwembad.

Het avond eten is ook wel goed.

Wij komen zeker nog eens terug.

Goed maar niet uitmuntend.

Betty
16-7-2011

Het voorgerechtenbuffet was zeer beperkt. Het hoofdgerecht en het dessert lieten echt te wensen over.Zeer vriendelijk personeel.Mooie streek.

Prima relaxhotel

Hilde Vandevelde
4-8-2010

Mooie ligging direct aan het meer.

Verzorgde kamers.Voor wie gaat voor een rustige vakanie echt een topper.Geen animatie of muziek aan het zwembad.

Lekker eten.Vriendelijk,gastvrij personeel.

Gratis gebruik van fietsen.Niet geschikt voor kleine kinderen daar er geen kinderbad is.

dik inorde!!!

Moens -Vandenbossche
23-7-2009

Het hotel ligt dicht bij het meer en met wat stappen ben je in het centrum. Het eten is verzorgd als ook de kamers. Ik vind dat ze bij de receptie hun best doen(verleden jaar zijn wij in Rimini geweest daar spraken ze bijna geen woord engels). Wij komen zeker nog terug want in 10 dagen heb je het gardameer zeker nog niet gezien.

2008

prima hotel

Sonja
2-10-2008

Het hotel heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.Het eten is lekker, het personeel is erg vriendelijk. Sinds dit jaar is een kleine sauna en hamman niks op aan te merken.

Wij zijn 2 maal in dit Hotel geweest

Fam. Matser
8-2-2008

Wij zijn 2 maal in dit Hotel geweest. Ligging is perfect, personeel erg vriendelijk. Eten goed. Wij hebben beiden keren een moderne grote kamer met 2 balkons gehad helemaal top.

Tevens konden wij gebruik maken van de parkeergarage onder het Hotel hier werd niets voor berekend.

2007

wij zijn eind juli/begin aug

marjolein
4-11-2007

wij zijn eind juli/begin aug. 2007 in dit hotel geweest.

De ligging aan het Gardameer is goed.Vanaf het hotel hoef je enkel de straat over te steken en je bent aan het water. Personeel bij de receptie is inderdaad niet heel vriendelijk en spreken slecht Engels. In het restaurant is het personeel wel vriendelijk en attent. kamers zijn verzorgd, maar standaard kamers te klein.

ook het zwembad is erg klein. jammer dat het diner niet in buffetvorm is.

We hebben een aantal aanbieders voor Mirage voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirage in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.