Hotel La Cort

HotelWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor La Cort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Cort in het Nederlands

Ideaal voor fietsers

Rogier
19-7-2012

Zeer vriendelijke mensen, uitstekende en perfect schone faciliteiten. Ideaal voor fietsers, zowel mountainbike als racefiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Cort in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Cort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Cort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.