Hotel Garni Prince

ItaliëPlaatsen rond het GardameerRiva del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Garni Prince voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Garni Prince

• 7Thelma Kemps01-08-2010

Goed en goedkoop

Dit is een klein keurig schoon hotel met vriendelijk personeel. Iedere dag grote schone handdoeken. Wij waren de enige Nederlandse gasten. Er logeren veel gezinnen. In 1 minuut loop je naar het meer. De kamers zijn ruim. Het ontbijt geeft veel keus in buffetvorm, alles is lekker vers. De bedden zijn wat hard maar niet oud. Wij hadden een kamer aan de achterkant, met uitzicht op mooie tuinen. Geen lawaai. We hebben 's avonds lekker op het balkon kunnen zitten. Aan de achterkant staat de hele middag zon, zodat de airco de hele dag aan moet. Op het grote terras aan de voorkant kijk je gezellig op de drukke straat. Van de benzinepomp heb je totaal geen last, geen stank of drukte. Wij betaalden met 2 personen voor een hele week € 607 +28 voor de airco, inclusief ontbijt. Ook de drankjes op het terras zijn redelijk goedkoop. Wij zijn allebei 65 +

• 7Nein25-05-2009

leuk hotel

De hotelkamer is ruim en wordt dagelijks goed schoon gemaakt. Matrassen zijn slecht en erg oud. Voor het hotel is een benzinepomp. Als je recht met het balkon voor/boven de pomp zit, kan dit misschien vervelend zijn. Het hotel ligt aan de doorgaande weg. Dit geeft de hele dag veel herrie. Of... positief gezien: veel levendigheid! Als je een kamer aan de voorkant hebt, heb je in elk geval vanaf het balkon veel te zien. Het strand ligt op 3 minuten lopen. Het centrum op ongeveer 15 minuten. Het is een leuk hotel voor niet veel geld.

Hotel Garni Prince info

Payment