Hotel Garni Prince

Weer vandaag10°-1°
Hotel Garni Prince

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Prince voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni Prince in het Nederlands

Goed en goedkoop

Thelma Kemps
1-8-2010

Dit is een klein keurig schoon hotel met vriendelijk personeel. Iedere dag grote schone handdoeken. Wij waren de enige Nederlandse gasten. Er logeren veel gezinnen. In 1 minuut loop je naar het meer. De kamers zijn ruim. Het ontbijt geeft veel keus in buffetvorm, alles is lekker vers. De bedden zijn wat hard maar niet oud. Wij hadden een kamer aan de achterkant, met uitzicht op mooie tuinen. Geen lawaai. We hebben 's avonds lekker op het balkon kunnen zitten. Aan de achterkant staat de hele middag zon, zodat de airco de hele dag aan moet. Op het grote terras aan de voorkant kijk je gezellig op de drukke straat. Van de benzinepomp heb je totaal geen last, geen stank of drukte. Wij betaalden met 2 personen voor een hele week € 607 +28 voor de airco, inclusief ontbijt. Ook de drankjes op het terras zijn redelijk goedkoop. Wij zijn allebei 65 +

leuk hotel

Nein
25-5-2009

De hotelkamer is ruim en wordt dagelijks goed schoon gemaakt. Matrassen zijn slecht en erg oud. Voor het hotel is een benzinepomp. Als je recht met het balkon voor/boven de pomp zit, kan dit misschien vervelend zijn. Het hotel ligt aan de doorgaande weg. Dit geeft de hele dag veel herrie. Of... positief gezien: veel levendigheid! Als je een kamer aan de voorkant hebt, heb je in elk geval vanaf het balkon veel te zien. Het strand ligt op 3 minuten lopen. Het centrum op ongeveer 15 minuten. Het is een leuk hotel voor niet veel geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Prince in Riva del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Prince zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.