Hotel Garda Sporting Club

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Riva del Garda

8.1Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Garda Sporting Club voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Garda Sporting Club

• 7Ism02-07-2016

Hotel voor sportieve mensen

In juni twee dagen in dit hotel geweest. De inrichting viel ons voor een vier-sterren hotel een beetje tegen,erg sober. Maar alles is schoon, ook het zwembad. Door de climat controle heb je niet dat je kamer ijskoud of bloedheet is, erg fijn. Het hotel heet Sporting Club, en dat is het ook. Alles is op sport gericht, de voorzieningen, de excursies en ook het eten. Wij voelden ons hier iets minder bij thuis, maar zeker voor jonge sportieve mensen (met of zonder kinderen) een leuk hotel.

• 7van den bos18-08-2015

sportieve relax vakantie

• fijne zwembaden met mooie tuin en altijd genoeg ligbedjes
      • aardig personeel
      • goed ontbijt met versgeperste sinaasappelsap en er konden zelfs pannenkoeken voor je gebakken worden
      • ruime kamer met fijn balkon
      • het bed lag wat minder lekker
      • op 10 min. lopen van het gezellige stadje Riva
      • de lokale mensen mogen ook gebruik maken van de sportaccommodaties en het zwembad. Dit geeft een andere sfeer dan normaal in een hotel.

• 9Nancy16-08-2013

Hier komen we zeker terug

Zeer fijn hotel, gratis wifi, gratis garage, gratis fietsstalling! Zeer goede hygiëne qua kamers, restaurant en zwembaden! Ontbijt zeer uitgebreid, avondeten met keuzemenu! Zoon is moeilijke eter maar vond bijna alles lekker! Dessert is klein buffet! Elk avond krijg je ook een sorbet aangeboden. Indien je wenst krijg je ook ijs! Op wandelafstand van het stadje Riva!

• 9Eddy11-09-2012

Vriendelijke mensen

Hotel Garda Sporting Club is makkelijk bereikbaar. De mensen die er werken zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers aan de zijde van de tennisvelden zijn rustig gelegen en hebben een mooi uitzicht. Het Gardameer ligt op 10 minuten wandelafstand. Fietsen kunnen gehuurd worden aan 5 Euro per dag.

• 8Lut05-08-2010

rustig modern hotel

Modern eco sport- en wellnesshotel (40 kamers) met 2 buiten- (1 met glijbaan) en 1 overdekt zwembad op 15 min. wandelen van het meer. Ruime kamers en balkon die zeer goed onderhouden worden, iedere dag nieuwe handdoeken (ook strandlakens). Ontbijtbuffet: niets speciaals. Avondeten: voor- en hoofdgerechten OK (keuze uit 3) met saladbuffet. Beperkte dessertkeuze! bv. geen ijs. Gratis: fietsen, sauna, squash, fitness, watertrekking, aquagym, step. Tennis en wellness tegen betaling. Zwembad weekend: toegang voor derden, dus vóór 11 u. strandstoel reserveren. Wij verbleven hier eind juli '10 en hadden een leuke en rustige vakantie (de omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen); het eten was goed maar niet geweldig (geen 4*). Enkel de kamers met zicht op de tennisterreinen hebben zon op het balkon. Het hotel is een aanrader, maar wij zouden bij een volgend bezoek geen halfpension nemen.

• 9Filip & Co04-09-2009

Ideaal met jongere kinderen - aanrader!

Modern en relatief nieuw en kleinschalig hotel. Mooie, ruime, nette en goed geisoleerde kamers met klimaatregeling (wij hadden de standaardkamer voor max 3p). Ontbijtbuffet is verzorgd en vrij uitgebreid (toch voor Italie). Avondmaal met keuze uit 3 hoofdschotels was ook best te smaken. Kindermenu beschikbaar, met mogelijkheid om ook iets anders te vragen. Ideaal om met kinderen <12 (?) te doen, vooral gezien de 3 mooie, ruime en propere zwembaden. Deze zijn ook open voor mensen buiten het hotel, maar dat was geen probleem - er waren altijd wel ligstoelen vrij en er was ruimte genoeg in en rond de zwembaden. Tennnispleinen zijn goed onderhouden, fitness ook. Ligt op 10min stappen van het oude centrum. Jammer genoeg ligt het hotel naast een iets drukkere baan, maar deze is goed afgeschermd van de tuin en zwembaden. 's Avonds/'s nachts geen last van het verkeer omdat alles goed geisoleerd is. Raam hoeft niet open te blijven, aangezien de klimaatregeling zich dan uitschakelt. +++

0 tips over Hotel Garda Sporting Club

0 vragen over Hotel Garda Sporting Club

• AdresViale Dei Tigli 40 38066(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website