Hotel Feeling Luise

ItaliëPlaatsen rond het GardameerRiva del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Feeling Luise voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 36 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 36 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

37 Reviews over Feeling Luise

• 9LS01-08-2019

Super en goed verzorgd

Prachtig hotel op loopafstand van de oude stad Riva met leuke winkels en restaurants. We hadden een driepersoons kamer met goede slaapbank. Met airco. Zonder balkon. Het hotel staat langs een doorgaande weg, maar daar hoorde je s nachts niets van. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar ze eieren en pannekoeken voor je bakken. Je kan zowel binnen als buiten ontbijten. Personeel zorgt ervoor dat alles op tijd wordt opgeruimd en aangevuld blijft. Heerlijk vers fruit. Verschillende soorten croissants en taarten. Op zondag champagne en pizza bij het ontbijt. Gratis handdoeken voor zwembad. Lekker eten of drinken bij zwembad. Genoeg ligbedden. Diner is in buffetvorm, ook prima. Het meer is ook op loopafstand. Gratis fietsen te leen. Eigen parkeerplaats ligt achter het hotel. Schoonmaak van de kamer is prima. Soms laten ze een lief kaartje achter met wat snoepjes. Wij hebben genoten van onze vakantie hier. Een aanrader!!!

• 9Ellen10-08-2018

Tophotel

Geweldig hotel. Mooie kamer, vriendelijk personeel en goed eten. De ligging is mooi, op loopafstand van het Gardameer maar ook van het leuke oude stadje en bezienswaardigheden in de omgeving. Je kan gratis fietsen gebruiken om de omgeving te verkennen. Het zwembad is prettig met genoeg ligbedden voor iedereen. Het eten is in buffetvorm, normaal niet zo ons ding maar dit is echt goed eten. Lekker klaargemaakte verse maaltijden van mooie producten. Kortom, een aanrader.

• 9Joan Bouw26-02-2017

Het is daar iedere keer weer fantastisch!

Wanneer je op zoek bent naar een goed hotel, op loopafstand van Riva dan zit je hier goed. Daarnaast is dit een klein goed verzorgd hotel met een meer dan uitstekend ontbijtbufet en voor het diner zit je hier ook goed, echter vinden wij persoonlijk de restaurantjes in Riva ook doe moeite waard. Er is eigenlijk niet veel op aan te merken met uitzondering van sommige vakantiegangers die denken dat het hotel alleen voor hun is en dus asociaal gedragen, dan nog blijft het personeel zeer netjes, maar dat gedrag kom je eigenlijk overal wel tegen.

• 7P. Geurts31-07-2014

Fijn hotel helaas dit jaar enkele min punten

Helaas na 8 keer dit hotel geboekt te hebben voor het eerst enkele min punten. Welkom was niet wat we gewend waren, drankje aan de pool en dat was het. Voorheen een mooi welkom op de kamer, vers fruit en voor de kids een snoepje. Service aan de pool ronduit slecht. Onervaren personeel en onvriendelijk. Er zijn veel vaste klanten vooral Belgen die de zaak regeren, zij worden met een voorkeursbehandeling bediend. Dit kan echt niet! Er is flink in het personeel gereorganiseerd, het beste en vriendelijkste personeel is er niet,hiervoor in de plaats onpersoonlijke bediening! Het blijft een mooi hotel met super ontbijt en avondeten. Kamers zijn gewoon super en het zwembad is zeer schoon. Het blijft een mooi vakantieplekje, alleen prijs is aan de hoge kant!

• 7Jngrid27-01-2014

Goed gelegen

Het is een goed hotel, mooie ligging; dichtbij het stadje 5min lopen en de weg oversteken door het park naar het meer. Kamers zijn verouderd, voor extra betalen kon je een gerenoveerde kamer krijgen. Ontbijt is goed, veel keuze uit diverse broden, fruit en gebakjes. Personeel is vriendelijk

• 9marianpeeters24-11-2012

Fantastisch hotel

Mooi hotel, gunstig gelegen, met prachtige kamers. Wij hebben kamers aan de voorkant (zonder balkon) en achter (met balkon) gehad. Aan de voorzijde zijn de kamers wel kleiner, maar keurig. Achter zijn ze groot en het balkon is enorm! Goede bedden, gratis wifi, confortabele bank. Het ontbijt is heerlijk! Met nooi weer zalig buiten in de tuin ontbijten. Het diner is ook goed. Gezellig restaurant, sfeervol. De lounge is ook uitnodigend. Men heeft er verschillende zitjes. Ook heeft men mountainbikes beschikbaar. Voldoende parkeerplaatsen voor auto. Een goed geleid hotel!!

• 9cees07-10-2011

Mooi verzorgd hotel

Goed voor de prijs, mooi zwembad mooi terras bij het zwembad goede ligging t.o.v centrum riva

• 9DM20-09-2011

Zeker eeen aanrader!!!

We vonden dit een heel goed hotel; erg netjes, aardig en behulpzaam personeel, nette kamers, op goede afstand van centrum en gardameer zelf. Het ontbijt en avondeten was zeer goed voor een lopend buffet. Eigenlijk was er niets wat ons tegen stond.

• 7Rob06-06-2011

Hotel waar de puntjes op de i gezet moeten worden

Positief: super goede ligging, gratis leenfietsen, gratis wifi, gratis airco, ontbijt (zeer gevarieerd!), personeel, smiddags gratis chips/nootjes/sandwiches op de bar, gratis parkeerplek, veel plek bij het zwembad.

Negatief: uitzicht voorkant (lelijk grint parkeerterrein), uitzicht zijkant (lawaaierige, lelijke grote fabriek), rechterkant van het hotel ouderwetse kamers / linkerkant luxe moderne kamers, avondeten: slechtste ooit meegemaakt (eten is nooit warm, zeer beperkte keuze: altijd 1 soort groente, 1 soort soep, slecht doorbakken aardappelen, altijd zelfde koude buffet), parkeerterrein naast het zwembad, "snackbar" bij zwembad pas vanaf 3 juni open), kille eetzaal.

Het is onvoorstelbaar dat mensen zo positief over het eten praten, het ontbijt is in 1 woord top, maar het diner is werkelijk geen 1 ster waard zo slecht.

Als dit verbeterd wordt krijgt het hotel van mij een 9 ivm de zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, maar nu geef ik het hotel een 7

• 9Judith Hollemans12-01-2011

Geweldig Hotel!

Heel mooi en goed en schoon hotel ik ben er vorig jaar voorjaar geweest met mijn ouders. Ook erg vriendelijk personeel en moderne kamers met wi-fi verbinding.

Mooie ligging vlakbij het meer, en maar een klein stukje lopen naar het centrum met hele gezellige terrasjes en winkeltjes.

Zeker een aanrader!

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met