Hotel Du Lac et du Parc

ItaliëPlaatsen rond het GardameerRiva del Garda

9FenomenaalScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over Du Lac et du Parc

• 10Frank30-07-2017

hemels

supervriendelijk personeel, luxe-kamer, compleet ontbijt, fantastische tuin direct aan het meer.

• 9jack R11-09-2014

genoten van rust en luxe

Een fantastisch gelegen hotel (in natuurpark, 10 minuten van Riva). Het natuurpark waarin hotel ligt, grenst aan het meer, waarlangs je naar Riva wandelt of fietst. Wij hadden de Goethe kamer of classic room, ruime kamer met groot balkon, groot en goed bed. Zwembaden ruim voldoende voorzien van ligbedden, waardoor geen handdoekleggers. Geen parasols maar voldoende natuurlijke schaduwpleken. Ontbijt zeer uitgebreid en diner bestaat uit drie keuzes bij voor en hoofdgerecht en antipasta en dessertbufet. Eetzaal doet in 1e instantie wat stijf aan (obers in kostuum), maar de luxe van (perfecte)bediening aan tafel en de vriendelijkheid van personeel laat je snel wennen. Geen animatieteam, wel live muziek (pianist) in de bar van het hotel. Prijzen van drankjes zijn overeenkomstig het nivo van dit hotel. Kortom, niet perse een hell gezellig hotel maar wel luxe, kwaliteit en vriendelijk personeel.

• 10anna hartmann01-09-2013

fantastische plek om tot rust te komen

Wij zijn naar dit hotel afgereisd met 2 gezinnen waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 3 tm 7 jaar. We hadden de dolomia kamer en de family suite in het hoofdgebouw.. beide kamers erg netjes, schoon nieuw en voor al de dolomia kamer is erg ruim als je met 2 kleine kinderen reist.. het hotel is erg netjes, alles heel nieuw, erg behulpzaam en vriendelijk. Sóchtends een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet met erg veel keus.. wij hebben er sávonds niet gegeten.. erg luxe eten..niet handig met "onze kinderen" vandaar naar het restaurant la taverna gegaan.. zit aan het zwembad en meer die bij het hotel hoort.. niet heel bijzonder eten maar erg lekker en heel vriendelijk personeel. het hotel ligt aan het meer en het zwembad nog geen 2 minuten lopen met de kinderen. Het meer is heerlijk van temperatuur, net als het zwembad.. onze kinderen hebben zich er prima vermaakt. een aanrader is het elektrische bootje te huren om het meer over te varen.

• 8Juliette07-08-2013

mooi hotel

Voor het eerst hier geweest. Weinig Nederlanders, voornamelijk Engelsen, Russen en Duitsers. Vooral Duits! Wij zaten in de comfort suite in The Villa suites. Ideaal, dochter had eigen slaapkamer, in keukentje was een koelkast, magnetron en kastruimte. We zaten bg dus eigen terrasje. heerlijke airco. Goede bedden, ruime badkamer en vriendelijke schoonmaakservice en ook goed. Verder was de service ook prima, bediening bij de eetgelegenheden vond ik soms wel wat gemaakt vriendelijk, zo van het moet nou eenmaal. Verder was er een miniclub maar die was in een bungalow, donker en ik zou mijn kind van 4 er nog niet laten. Ook alleen maar Duitse kinderen. 2 goede mooie zwembaden, genoeg bedjes en genoeg ruimte. Je krijgt handdoeken van het hotel voor strand/ zwembad. Ook kun je het hek uit dan ben je gelijk op het strand. Binnen 10 min lopen langs het water kom je in Riva. Het is een mooie locatie, groot, prachtige tuin, ruimtelijk. Maar ik vind niet dat er een heel gezellige sfeer heerst.

• 9omar29-04-2011

Location incredibile!

Bellissima struttura...dotata di camere, bungalow, suite e appartamenti...adatto a tutte le tasche...servizio impeccabile e personale altamente preparato!!!! Bellissima esperienza davvero consigliato!

• 8C. Verhoeven01-08-2010

Goed hotel op mooie locatie

Wij logeerden in het hotel in een superior kamer. Bij aankomst vers fruit en fles wijn. Ligging in prachtige tuin, grenzend aan het Gardameer. Leuk restaurant in de tuin voor overdag een heerlijke "snack" en 's-avonds a-la-carte diner. Ontbijt is perfect, alles wat er maar te krijgen is. Mooi zwembad met voldoende bedjes, handdoeken en voldoende plaats. Er zijn ook apparmenten en suites in 2 andere gebouwen ook daar weer apart zwembad. Internationaal publiek, weinig Nederlanders. Voor de kleintjes is er een mini-club. Riva is op loopafstand lvia een wandelpad langs het gardameer te bereieken (10 min). Een heel leuk plaatsje met veel winkeltjes en terrasjes. Al met al zeker de moeite waard.

• 9chris09-08-2009

een aanrader

Uitstekend hotel, heel centraal gelegen. Prachtige tuin met mogelijkheid om op een rustig plekje in de schaduw te genieten. Vriendelijk personeel en lekker eten.

• 9Karl17-10-2008

Eines der Spitzen -Hotels am Gardasee

Ein traumhaft schöner ,sehr gepflegter Park. Super Lage , direkt am See, fussläufig ist die Altstadt Riva erreichbar, gute Sport und Spa-Angebote. sehr gute Küche, sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Viele Stammgäste.

• 9Martin Leukam17-04-2008

Im du lac gibt es einen 80.000 m² großen Park-paradiesisch! Ich kenne kein Hotel, das einen ähnlichen Außenbereich bietet! Einfach traumhaft!

Hotel Du Lac et du Parc info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)