Hotel Bristol

ItaliëPlaatsen rond het GardameerRiva del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bristol voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Bristol

• 10Anna und Horst Schackmann27-10-2010

Urlaub in harmonischer Atmosphäre

Wir haben uns im Hotel Bristol sehr wohl gefühlt. Das Personal ist äußerst freundlich, alle Räulichkeiten sind sehr sauber und das Hotel macht insgesamt einen gut geführten Eindruck. Die abwechsungsreiche italienische Küche, nur mit frischen Zutaten, hat uns sehr gut geschmeckt. Bei den hervorragenden Desserts machte sich bemerkbar, dass der Koch auch Konditor ist.

• 7joan18-04-2008

Hotel Bristol ligt te ver van het centrum. Wel mooi zwembad. Veel Engelse toeristen die het hotel als slaapplaats gebruiken maar verder weinig gezien. Eten voor Italiaanse begrippen matig. Wij zijn beter gewend. Het plaatsje Riva del Garda maakte wel veel goed. Heel mooi.

• 5Italofiel21-01-2008

Toen we bij het hotel aankwamen, waren we redelijk teleurgesteld: het hotel lag naast een drukke weg en het was even stappen om in het centrum te geraken. Het eten was op zich niet slecht, maar als trouwe Italiëreizigers zijn we meer gewend van de Italiaanse keuken.

• 1gokat19-02-2007

hadden drie nachten geboekt in september 2006. maar eerste indruk was totaal anders dan we verwacht hadden op basis van de foto's die op internet te zien waren. ook slechte ligging, langs grote baan en meer dan 1,5 km van centrum. Uiteindelijk reservatie geanuleerd en in centrum een kamer gehuurd.

• 9meeus kris30-05-2006

ik vond het een heel goed hotel ,heel vriendelijk personeel,mooi verzorgt,heel lekker eten en heel kindvriendelijk en ook een prachtig zwembad.wij gaan dit jaar voor de tweede maal terug speciaal op vraag van mijn dochter omdat zij het er zo geweldig vond.

• 9Carmen Pfeffer07-12-2005

Mooi hotel, reeds 3 x verbleven en dit jaar voor de 4de keer, toffe bediening en zeer vriendelijk, familiale sfeer, lekker eten, de kamers aan de voorkant hebben wel een beetje last van de drukke baan, zeer goede prijs/kwaliteit

• 10Hilde10-02-2004

Verzorgde kamers - heel lekker eten - zeer goede bediening door vrolijke, typische Italianen-mooi zwembad en verzorgde tuin - wel langs drukke baan, ongeveer 15 minuten stappen tot het prachtige en heel gezellige Riva. Kortom, een echte aanrader !!!!!!!

Hotel Bristol info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Internet toegangBeschikbaar
  • Wlan-toegangBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals