Hotel Antico Borgo

ItaliëPlaatsen rond het GardameerRiva del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Antico Borgo voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Antico Borgo

• 10Jo Heinen13-07-2019

Geweldig verblijf

Super Hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, super proper,uitgebreid ontbijt, lekker eten, parkeren via hotel mogelijk, wifi door hele hotel, wel weinig voor kleinere kinderen , ligt midden in Riva en dicht aan Lago de Garda , was ons 6 e bezoek aan dit hotel en zeker niet ons laatste

• 6adriano16-08-2015

Buono, ma...

Buona la posizione, gentile il personale, buona la colazione ma troppo numeroso il personale che fa assistenza ai tavoli e diviene un intralcio. La nota decisamente negativa riguarda la camera matrimoniale, che in realtà era una mansarda: sia chi scrive che mia moglie, con tutta l'attenzione possibile, abbiamo sbattuto per due volte la testa nel soffitto.

• 9lfblaauw01-10-2014

Prima plek in het oude centrum

Voor het eerst op vakantie naar het Gardameer. Dan is Riva del Garda geen slechte keuze. Hotel Antico Borgo is een perfect hotel, prachtig gelegen in het oude stadscentrum. Hotel is zeer modern en zeer schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Internet is alleen in de hotellobby beschikbaar. Voor sommigen een nadeel, maar als je toch veel onderneemt heb je daar geen last van. Parkeren kan tegen betaling in de op loopafstand gelegen parkeergarage. Informeer bij het hotel om een parkeerplaats te reserveren!

• 9Kles22-07-2012

Prima hotel met goede ligging

Afgelopen Juli verbleven wij op basis van half pension in Hotel Antico Borgo in Riva del Garda. Bij aankomst in het hotel aan het begin van de middag konden wij ondanks de inchecktijd vanaf 17:00 direct naar onze kamer. Het personeel in het hotel spreekt uiteraard italiaans maar beheerst de engelse taal ook prima. Het hotel is gelegen aan een winkelstraat op 5 min. van het meer. 's Avonds hebben wij gebruik gemaakt van het diner in het hotel. 4 gangen waarvan de eerste in buffetvorm was, de tweede gang een pasta betrof, de derde gang uit een vleesgerecht en als laatste een desert. Het eten was uitstekend, misschien wat veel olijfolie, maar zal vast een Italiaans gebruik zijn. Bij het diner kon je een fles drinken bestellen, wanneer deze niet op ging werd deze de volgende avond weer klaargezet.

Het hotel heeft een schitterend (deels overdekt) dakterras met uitzicht op het Gardameer.

De kamer was ruim genoeg en ook het sanitair was prima in orde. De housekeeping komt iedere dag langs.

• 9Richard27-06-2012

Buitengewoon!

Mooi gelegen in een rustig straatje in het centrum van Riva del Garda, op een steenworp afstand van het meer. Bijzonder vriendelijk personeel, mooie ruime kamers met balkon. Zeer de moeite waard!

• 8Jorg Nijssen24-09-2009

Leuk hotel met ideale ligging

Zeer goede ligging, pal in het centrum. Jammer genoeg geen parking. Parkeren kan gratis aan het oude ziekenhuis in Riva. Eten was lekker, alleen af en toe was het minder en zijn we in het centrum gaan eten. Mooie moderne kamers. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Hotel Antico Borgo info

• Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals