Peschiera del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Peschiera del Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Peschiera del Garda

Reviews over Peschiera del Garda

Prachtig dorpje

Veronique
    25-6-2018

Heel leuk plaatsje. Wij zaten op Camping Bella Italia en met hun treintje ben je voor €3,- op en neer naar Peschiera. Maar ook met de voet is het goed te doen, zeker tijdens de zonsondergang is het een heerlijke wandeling.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Fantastisch!

Michaela
    8-5-2018

Ik kom al jaren hier! Het is echt thuis komen. Prachtige stad vol leuke winkeltjes en restaurantjes. Ik vind het persoonlijk het mooiste stadje van het Gardameer!

Genoeg bezienswaardigheden en dingen om te doen. Ook zit je maar 20 minuten van het mooie Verona, wat ook heel makkelijk en goedkoop te bereiken is met de trein!

Aan de rand van de stad zit het oude militaire gevangenis, wat sinds dit voorjaar geopend is voor bezoekers. Een leuke tour kan je boeken bij het info point van peschiera wel garda, ook deze zit gevestigd in de stad.

Kortom, zeker een bezoek waard aan het mooie peschiera del garda!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Super vakantie met leuke uitstapjes in omgeving

Hetty
    6-10-2017

Peschiera del garda is een heel mooi plaatsje. 'S avonds een wandeling maken en dan ergens een ijsje eten,een grote markt,bootje huren,veel restaurantjes en wandelen langs het meer. Met kinderen is en dagje gardaland een echte aanrader,mooi park met vele attracties en ook goed te doen als ik het warm. Als je wat wil zien van de omgeving raad ik aan om naar bardoline,lazise en sirimione te gaan mooie stadjes . Weinig zandstrand maar ze zijn er wel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Peschiera del garda is gezellig maar erg druk.

Joke
    14-9-2017

Leuke plaats. Heel veel eetrestaurants en bijna alles zit savonds vol. Parkeren is geen probleem zolang er geen markt is. Gezellig om lekker doorheen te slenteren. Winkeltjes en ijskraampjes genoeg. Mooie haven. Boten zijn ook te huur.

Gezellig maar erg druk

Irma
    1-9-2017

Peschiera is een erg gezellig stadje. Op maandag is er een grote drukke markt. Er zijn erg veel terrasjes en je kan er lekker eten. Door de drukte is het lastig om je auto te parkeren. Het is file rijden naar Peschiera toe.

Peschiera del Garda scoort een 8,1 uit 10, op basis van 572 reviews