Camping Wien

• 6.8Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Wien in Peschiera del Garda is ruim opgezet. Vanuit het zwembad heb je uitzicht op het Gardameer. Een kleine, gezellige camping met staanplaatsen en stacaravans rondom het centrale plein. Houd er rekening mee dat hier geen animatie is. Gelegen aan het Gardameer. Het centrum van Peschiera del Garda ligt 2,5 kilometer verderop.

109 reviews over Camping Wien

• 8Dick22-08-2019

Heerlijk

Het is een kleinschalige camping wat ons achteraf erg goed bevallen is, na vorig jaar op Bella Italia te hebben gestaan. Het is simpelweg gezelliger en je komt sneller in contact met mensen. De camping en de accomodaties waren goed schoon, wij verbleven in een superior mobile home. De inventaris was minimaal, maar voldoende (verschilt per huisje). We hebben zelf nog enkele glazen en mokken gekocht, dus dat was verder geen probleem. Camping biedt weinig animatie voor de allerkleinsten, wat voor ons geen probleem was. Restaurant is prima en gunstig geprijsd. Wifi was niet altijd even denderend, maar kost slechts een Euro per dag, dus daar val je je geen buil aan. Winkeltje biedt de nodige zaken, maar kan alleen contant betaald worden. Bij de rest kan wel allemaal gepind worden. Gelukkig twee supermarkten op loopafstand Lidl en Eurospin voor een ruimere keuze en zeker lekkerder broodjes. Vriendelijke ontvangst en erg behulpzaam personeel.

• 7Jan Meppelink17-08-2019

Basic Camping! Rommelig opgezet!

Een duo reis geboekt via een touroperator en ons verblijf was als eerste week het Gardameer. Bij aankomst was er een mis communicatie over de accommodatie en werd goed opgelost door de camping. Wat ons opviel is dat deze camping in het hoogseizoen niet vol was op de kampeerplekken. Het was allemaal netjes en schoon. Ook het zwembad zag er goed uit. Het water van het meer is te betreden via trapjes . Om even lekker in de zon te zitten zit je in het grind .Dus neem strandstoeltjes mee. Ook waterschoenen zijn aan te bevelen. We zijn er meerdere keren op uitgetrokken om iets van de omgeving te zien. Sirmione, Lasize en Peschiera del Garda was ook erg leuk. Supermarkten waren om de hoek. We hebben nog een dag een boot gehuurd en alles vanaf het water bekeken . Dat was erg leuk!!

• 7Eetgelegenheden

• 8Wilma krete01-07-2019

Mooi zwembad en strand 👍

Appartement was mooi , maar weinig inventaris geen koffiezetapparaat, waterkoker weinig glazen En erg gehorig

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Patries31-05-2019

Prima voor de eerste tussenstop!

Wij verblijven hier 3 nachten met een tent voordat we verder Italië intrekken. Het is een prima camping voor een paar dagen. Je bent in 15 min met de auto in Sirmione en loopt in 30 min langs het meer naar Perschiera. Lekkere en zeer betaalbare pizza's te verkrijgen in het restaurantje aan het meer. Met acti hebben we een plekje toegewezen gekregen vlakbij de slagboom. Helemaal prima en rustig. Personeel is vriendelijk en het zwembad is ook lekker. Met uitzicht op het meer. Sanitair stelt niet veel voor. Geen toiletpapier in de wc vind ik wel wat karig. Al met al hebben we er een fijne begin van onze vakantie gehad! Aanradertje voor de eerste stop dus!

• 4Staat v/h sanitair

• 7Peggy24-02-2019

Weinig te doen voor kleine kinderen!

Rustige camping, wij waren hier met ons zoontje van 6 jaar. Zeer weinig te doen voor de kids. Zwembad was prima maar ook erg jammer dat het dicht gaat van 13 uur tot 15 uur. Appartement was prima maar het uitbouwbed in de woonkamer was een ramp om op te slapen. Restaurant een aanrader. Wij zouden deze camping niet snel aanrader ondanks dat het oke is.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 2018
    8J. Warmink05-09-2018

Aanrader met gunstige prijs/kwaliteitverhouding

Een zeer rustige camping met rondom het terrein de stacaravans en de bungalows. Voor kinderen is er geen animatie, maar gezien onze leeftijden was dat ook geen probleem. Het zwembad en Gardameer is binnen loopafstand. Wij hadden een bungalow en deze is zeer ruim en prettig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en allemaal bijzonder schoon. Een zeer ruim terras en een tuintje ervoor.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Zwart18-08-2018

Volgend jaar weer!

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam. We hadden geen warm water en werd gelijk iemand gestuurd en verholpen. Zeer goede camping. Restaurant is top!

• 7Willemsen21-04-2018

Waarom ineens zo duur

Wel zijn een aantal jaren op deze camping geweest Prijs zat rond vijf honderd voor een week Prima prijs voor wat de camping bied. Bungalow niet schoon maar goed bed wat belangrijk is voor mij. Nu zijn de prijzen ineens meer dan 800! En kan ik het niet betalen waarom is dit Ik voelde me er thuis. Vind dit gezien de camping veel te duur ook!

• 2017
    8Bati13-08-2017

Leuke redelijk kleine camping - perfecte ligging

Kleinschalige camping met een aantal huisjes - stacaravans en vrije plaatsen. Zwembad is prachtig gelegen met uitzicht op het Gardameer. Sanitair is verouderd maar redelijk tot goed schoon. Het eten in het restaurantje op de camping is erg goed en niet duur. Ook in het hoogseizoen konden we zonder reserveren hier nog terecht. De camping ligt vlak bij de doorgaande weg van o.a. Peschiera naar Sirmione. Het is een half uurtje lopen via de boulevard naar Peschiera en twee grote supermarkten (waaronder de Lidl) liggen binnen 500 meter van de camping.

Op de camping voornamelijk Nederlanders en Duitsers en een enkele Deen. Onze kinderen hebben zich er ook prima vermaakt.

Met jonge kinderen

• 9Yvette04-08-2017

Fantastische kleine rustige mooi gelegen camping

Leuke camping aan het Gardameer. Wij komen er zeker ieder jaar een of twee keer terug. Erg fijn in juni of september. Het zwembad is lekker rustig, prachtig gelegen aan het meer. Wij huren meestal een 2 of 3kmr huisje. Ruim opgezet en gezien de prijs is het er prima. Je kunt een heerlijke wandeling maken langs het meer naar Peschiera. Er ligt vlakbij, een pas nieuwe grote Lidl waar je te voet naar toe kan. Mooie uitval plaats naar alle mooie plaatsjes aan het meer. Het restaurant aan de camping en beneden het restaurantje aan het meer zijn goed en voor iedereen betaalbaar. Dus wat mij betreft blijven we terugkomen. Over 3 weekjes gaan we weer😁🌞🇮🇹😍

14 tips over Camping Wien

• D.J.Rietveld, 28-01-2013

neem geen eten mee maar ga naar het restaurant

• Regien, 07-09-2013

ga eens op meren tocht.. dan heb je een mooi tocht met zeer mooie uitzichten

• willemsen-walters, 03-09-2012

dicht bij omringende plaatsen..denk aan parkeerdrukte.. lazise heeft heerlijk ijs!

13 vragen over Camping Wien

• Els, 01-01-2019

auto

Kan iemand mij vertellen of je de auto bij de bungalow of stacaravan kan parkeren?

• Martine, 01-01-2019

Badmuts in zwembad?

Klopt het dat je op deze camping in het zwembad een badmuts moet dragen? En wordt daar ook op gehandhaafd?

• Melissa , 03-05-2018

Bedlinnen, wifi

Hallo, ik ga dit jaar voor het eerst naar deze camping en ik vroeg me af of je er bedlinnen kan huren of dat je die zelf mee moet nemen. Is er ook een mogelijkheid om wifi te huren?

Els , 16-07-2018

Ik weet dat de bungalows worden voorzien van linnengoed. Ik neem aan dat je het dan ook kan huren, anders mail je even naar de camping!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig