Camping Wien

7.5Goed

• 7.7Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Wien in Peschiera del Garda is ruim opgezet. Vanuit het zwembad heb je uitzicht op het Gardameer. Een kleine, gezellige camping met staanplaatsen en stacaravans rondom het centrale plein. Houd er rekening mee dat hier geen animatie is. Gelegen aan het Gardameer. Het centrum van Peschiera del Garda ligt 2,5 kilometer verderop.

109 reviews over Camping Wien

• 2019
    8Dick22-08-2019

Heerlijk

Het is een kleinschalige camping wat ons achteraf erg goed bevallen is, na vorig jaar op Bella Italia te hebben gestaan. Het is simpelweg gezelliger en je komt sneller in contact met mensen. De camping en de accomodaties waren goed schoon, wij verbleven in een superior mobile home. De inventaris was minimaal, maar voldoende (verschilt per huisje). We hebben zelf nog enkele glazen en mokken gekocht, dus dat was verder geen probleem. Camping biedt weinig animatie voor de allerkleinsten, wat voor ons geen probleem was. Restaurant is prima en gunstig geprijsd. Wifi was niet altijd even denderend, maar kost slechts een Euro per dag, dus daar val je je geen buil aan. Winkeltje biedt de nodige zaken, maar kan alleen contant betaald worden. Bij de rest kan wel allemaal gepind worden. Gelukkig twee supermarkten op loopafstand Lidl en Eurospin voor een ruimere keuze en zeker lekkerder broodjes. Vriendelijke ontvangst en erg behulpzaam personeel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Wilma krete01-07-2019

Mooi zwembad en strand 👍

Appartement was mooi , maar weinig inventaris geen koffiezetapparaat, waterkoker weinig glazen En erg gehorig

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Patries31-05-2019

Prima voor de eerste tussenstop!

Wij verblijven hier 3 nachten met een tent voordat we verder Italië intrekken. Het is een prima camping voor een paar dagen. Je bent in 15 min met de auto in Sirmione en loopt in 30 min langs het meer naar Perschiera. Lekkere en zeer betaalbare pizza's te verkrijgen in het restaurantje aan het meer. Met acti hebben we een plekje toegewezen gekregen vlakbij de slagboom. Helemaal prima en rustig. Personeel is vriendelijk en het zwembad is ook lekker. Met uitzicht op het meer. Sanitair stelt niet veel voor. Geen toiletpapier in de wc vind ik wel wat karig. Al met al hebben we er een fijne begin van onze vakantie gehad! Aanradertje voor de eerste stop dus!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Peggy24-02-2019

Weinig te doen voor kleine kinderen!

Rustige camping, wij waren hier met ons zoontje van 6 jaar. Zeer weinig te doen voor de kids. Zwembad was prima maar ook erg jammer dat het dicht gaat van 13 uur tot 15 uur. Appartement was prima maar het uitbouwbed in de woonkamer was een ramp om op te slapen. Restaurant een aanrader. Wij zouden deze camping niet snel aanrader ondanks dat het oke is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    8J. Warmink05-09-2018

Aanrader met gunstige prijs/kwaliteitverhouding

Een zeer rustige camping met rondom het terrein de stacaravans en de bungalows. Voor kinderen is er geen animatie, maar gezien onze leeftijden was dat ook geen probleem. Het zwembad en Gardameer is binnen loopafstand. Wij hadden een bungalow en deze is zeer ruim en prettig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en allemaal bijzonder schoon. Een zeer ruim terras en een tuintje ervoor.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Zwart18-08-2018

Volgend jaar weer!

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam. We hadden geen warm water en werd gelijk iemand gestuurd en verholpen. Zeer goede camping. Restaurant is top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Willemsen21-04-2018

Waarom ineens zo duur

Wel zijn een aantal jaren op deze camping geweest Prijs zat rond vijf honderd voor een week Prima prijs voor wat de camping bied. Bungalow niet schoon maar goed bed wat belangrijk is voor mij. Nu zijn de prijzen ineens meer dan 800! En kan ik het niet betalen waarom is dit Ik voelde me er thuis. Vind dit gezien de camping veel te duur ook!

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

8Bati13-08-2017

Leuke redelijk kleine camping - perfecte ligging

Kleinschalige camping met een aantal huisjes - stacaravans en vrije plaatsen. Zwembad is prachtig gelegen met uitzicht op het Gardameer. Sanitair is verouderd maar redelijk tot goed schoon. Het eten in het restaurantje op de camping is erg goed en niet duur. Ook in het hoogseizoen konden we zonder reserveren hier nog terecht. De camping ligt vlak bij de doorgaande weg van o.a. Peschiera naar Sirmione. Het is een half uurtje lopen via de boulevard naar Peschiera en twee grote supermarkten (waaronder de Lidl) liggen binnen 500 meter van de camping.

Op de camping voornamelijk Nederlanders en Duitsers en een enkele Deen. Onze kinderen hebben zich er ook prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Yvette04-08-2017

Fantastische kleine rustige mooi gelegen camping

Leuke camping aan het Gardameer. Wij komen er zeker ieder jaar een of twee keer terug. Erg fijn in juni of september. Het zwembad is lekker rustig, prachtig gelegen aan het meer. Wij huren meestal een 2 of 3kmr huisje. Ruim opgezet en gezien de prijs is het er prima. Je kunt een heerlijke wandeling maken langs het meer naar Peschiera. Er ligt vlakbij, een pas nieuwe grote Lidl waar je te voet naar toe kan. Mooie uitval plaats naar alle mooie plaatsjes aan het meer. Het restaurant aan de camping en beneden het restaurantje aan het meer zijn goed en voor iedereen betaalbaar. Dus wat mij betreft blijven we terugkomen. Over 3 weekjes gaan we weer😁🌞🇮🇹😍

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Lars Verhage03-01-2017

Volgende keer weer!

Het is een hartstikke gezellige camping, met veel vaste gasten. Wij waren er al voor de derde keer, en de volgende keer is al geboekt. Wij zitten in een bungalow, die heel goed bevalt. De camping is klein en gezellig. De camping ligt tegen het Gardameer aan en er is genoeg plaats om te zitten/liggen (neem wel een luchtbed of stoel mee want bij het Gardameer lig je op steentjes). Je kan bijv. naar Peschiera lopen (ong. 30 min lopen) wat een heel leuk plaatsje is met genoeg lekkere eetgelegenheden. Dus alles bij elkaar is Camping Wien een topcamping, met vast personeel en mensen herkennen je als je een paar keer ben geweest.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair