Camping Wien

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Camping Wien
7,4

Camping Wien in Peschiera del Garda is ruim opgezet. Vanuit het zwembad heb je uitzicht op het Gardameer. Een kleine, gezellige camping met staanplaatsen en stacaravans rondom het centrale plein. Houd er rekening mee dat hier geen animatie is. Gelegen aan het Gardameer. Het centrum van Peschiera del Garda ligt 2,5 kilometer verderop.

91 reviews over Camping Wien in het Nederlands

Heerlijk

Dick
22-8-2019

Het is een kleinschalige camping wat ons achteraf erg goed bevallen is, na vorig jaar op Bella Italia te hebben gestaan. Het is simpelweg gezelliger en je komt sneller in contact met mensen. De camping en de accomodaties waren goed schoon, wij verbleven in een superior mobile home. De inventaris was minimaal, maar voldoende (verschilt per huisje). We hebben zelf nog enkele glazen en mokken gekocht, dus dat was verder geen probleem. Camping biedt weinig animatie voor de allerkleinsten, wat voor ons geen probleem was. Restaurant is prima en gunstig geprijsd. Wifi was niet altijd even denderend, maar kost slechts een Euro per dag, dus daar val je je geen buil aan. Winkeltje biedt de nodige zaken, maar kan alleen contant betaald worden. Bij de rest kan wel allemaal gepind worden. Gelukkig twee supermarkten op loopafstand Lidl en Eurospin voor een ruimere keuze en zeker lekkerder broodjes. Vriendelijke ontvangst en erg behulpzaam personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic Camping! Rommelig opgezet!

Jan Meppelink
17-8-2019

Een duo reis geboekt via een touroperator en ons verblijf was als eerste week het Gardameer. Bij aankomst was er een mis communicatie over de accommodatie en werd goed opgelost door de camping. Wat ons opviel is dat deze camping in het hoogseizoen niet vol was op de kampeerplekken. Het was allemaal netjes en schoon. Ook het zwembad zag er goed uit. Het water van het meer is te betreden via trapjes . Om even lekker in de zon te zitten zit je in het grind .Dus neem strandstoeltjes mee. Ook waterschoenen zijn aan te bevelen. We zijn er meerdere keren op uitgetrokken om iets van de omgeving te zien. Sirmione, Lasize en Peschiera del Garda was ook erg leuk. Supermarkten waren om de hoek. We hebben nog een dag een boot gehuurd en alles vanaf het water bekeken . Dat was erg leuk!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Mooi zwembad en strand 👍

Wilma krete
1-7-2019

Appartement was mooi , maar weinig inventaris geen koffiezetapparaat, waterkoker weinig glazen En erg gehorig

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Go4Holiday.nl

Prima voor de eerste tussenstop!

Patries
31-5-2019

Wij verblijven hier 3 nachten met een tent voordat we verder Italië intrekken. Het is een prima camping voor een paar dagen. Je bent in 15 min met de auto in Sirmione en loopt in 30 min langs het meer naar Perschiera. Lekkere en zeer betaalbare pizza's te verkrijgen in het restaurantje aan het meer. Met acti hebben we een plekje toegewezen gekregen vlakbij de slagboom. Helemaal prima en rustig. Personeel is vriendelijk en het zwembad is ook lekker. Met uitzicht op het meer. Sanitair stelt niet veel voor. Geen toiletpapier in de wc vind ik wel wat karig. Al met al hebben we er een fijne begin van onze vakantie gehad! Aanradertje voor de eerste stop dus!

Gereisd Met partner in mei 2019

Weinig te doen voor kleine kinderen!

Peggy
24-2-2019

Rustige camping, wij waren hier met ons zoontje van 6 jaar. Zeer weinig te doen voor de kids. Zwembad was prima maar ook erg jammer dat het dicht gaat van 13 uur tot 15 uur. Appartement was prima maar het uitbouwbed in de woonkamer was een ramp om op te slapen. Restaurant een aanrader. Wij zouden deze camping niet snel aanrader ondanks dat het oke is.

Aanrader met gunstige prijs/kwaliteitverhouding

J. Warmink
5-9-2018

Een zeer rustige camping met rondom het terrein de stacaravans en de bungalows. Voor kinderen is er geen animatie, maar gezien onze leeftijden was dat ook geen probleem. Het zwembad en Gardameer is binnen loopafstand. Wij hadden een bungalow en deze is zeer ruim en prettig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en allemaal bijzonder schoon. Een zeer ruim terras en een tuintje ervoor.

Volgend jaar weer!

Zwart
18-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzaam. We hadden geen warm water en werd gelijk iemand gestuurd en verholpen. Zeer goede camping. Restaurant is top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Waarom ineens zo duur

Willemsen
21-4-2018

Wel zijn een aantal jaren op deze camping geweest Prijs zat rond vijf honderd voor een week Prima prijs voor wat de camping bied. Bungalow niet schoon maar goed bed wat belangrijk is voor mij. Nu zijn de prijzen ineens meer dan 800! En kan ik het niet betalen waarom is dit Ik voelde me er thuis. Vind dit gezien de camping veel te duur ook!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Leuke redelijk kleine camping - perfecte ligging

Bati
13-8-2017

Kleinschalige camping met een aantal huisjes - stacaravans en vrije plaatsen. Zwembad is prachtig gelegen met uitzicht op het Gardameer. Sanitair is verouderd maar redelijk tot goed schoon. Het eten in het restaurantje op de camping is erg goed en niet duur. Ook in het hoogseizoen konden we zonder reserveren hier nog terecht. De camping ligt vlak bij de doorgaande weg van o.a. Peschiera naar Sirmione. Het is een half uurtje lopen via de boulevard naar Peschiera en twee grote supermarkten (waaronder de Lidl) liggen binnen 500 meter van de camping.

Op de camping voornamelijk Nederlanders en Duitsers en een enkele Deen. Onze kinderen hebben zich er ook prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische kleine rustige mooi gelegen camping

Yvette
4-8-2017

Leuke camping aan het Gardameer. Wij komen er zeker ieder jaar een of twee keer terug. Erg fijn in juni of september. Het zwembad is lekker rustig, prachtig gelegen aan het meer. Wij huren meestal een 2 of 3kmr huisje. Ruim opgezet en gezien de prijs is het er prima. Je kunt een heerlijke wandeling maken langs het meer naar Peschiera. Er ligt vlakbij, een pas nieuwe grote Lidl waar je te voet naar toe kan. Mooie uitval plaats naar alle mooie plaatsjes aan het meer. Het restaurant aan de camping en beneden het restaurantje aan het meer zijn goed en voor iedereen betaalbaar. Dus wat mij betreft blijven we terugkomen. Over 3 weekjes gaan we weer😁🌞🇮🇹😍

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

• Overige servicesConcierge, Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wien in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.