Bed and Breakfast Sweet Days

1 review over Bed and Breakfast Sweet Days in het Nederlands

geweldige bed and breakfast

snoepemans
22-7-2010

Wij zijn in juni voor 5 dagen in peschiera geweest. toen hebben we in dit bed and breakfast geslapen. de eigenaren zijn heel erg vriendelijk en zijn zeer behulpzaam. nadeel is dat ze heel slecht engels en duits praten en dat is dan wel weer jammer. ze proberen wel zich verstaanbaar te maken met handen en voeten.

De kamers zijn 2 jaar geleden gerenoveerd en zijn leuk aangekleed. de kamer wordt elke dag gepoetst.

het ontbijt is voor italiaanse maatstaven goed te noemen. de zoetigheden die er zijn worden allemaal vers door de eigenaresse gebakken.

de B&B ligt centraal en je bent zo in het centrum en 5 min tot het meer.

kortom een aanrader!!!

Over peschiera kan ik heel kort zijn de omgeving is schitterend de mensen heel wat minder. ze zijn heel nors en absoluut niet behulpzaam. uitzonderingen daargelaten. Het is er vrij prijzig maar eten is bijna overal wel goed te eten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sweet Days in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sweet Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sweet Days scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.