Camping San Benedetto

Camping San Benedetto
7,2

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

170 reviews over Camping San Benedetto in het Nederlands

Heerlijk gehad

Elleke
16-8-2016

Mooie, niet al te drukke camping. Prima loopafstand naar het stadje, ongeveer 1,5 km. Veel vaste standplaatsen op de camping, waardoor ik het zoals bij het zwembad niet als heel druk heb ervaren. Leuk klein zwembad voor mn kleine kinderen. Leuke animatie, vooral de minidisco viel bij onze kinderen in goede smaak. Tijdens ons verblijf kwam er een nieuw Nederlands meisje bij, volgens ons had zij het totaal niet haar haar zin, er straalde werkelijks niks positiefs vanaf. Geen interactie met de kinderen. Heel jammer, want onze dochter wilde graag met de activiteiten meedoen. Maar al met al een leuke vakantie gehad. Eerste week in een stacaravan gestaan, daarna een week op de camping. Beide zeer goed bevallen. Mooi schoon huisje.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk. Zeker waard voor herhaling

Alex
20-7-2016

Ik ben het gedeeltelijk eens met de vorige review. Ontvangst is idd niet zoals je verwacht. Kan vriendelijker. Bij vertrek echter geen problemen. Verder een zeer keurige locatie, groenvoorzieningen etc netjes onderhouden. Wij hadden bij aankomst problemen met de airco en dit werd na melden binnen 10 minuten verholpen. Wat wel vervelend was en los staat van de camping is het restaurant aan de voet van de camping/garda meer. Wij wilde na een lang verhitte rit met veel files lekker even bijkomen met een verfrissing. Helaas, we werden van tafel naar tafel gestuurd omdat we niet kwamen eten. Niemand kwam langs om een bestelling op te nemen. Ik zag alleen maar rondrennende obers met totaal geen interesse. Dacht laat maar aan de bar bestellen maar helaas. Dus toch maar weer vertrokken.

Een gemis is een campingwinkel voor bij broodjes of andere kleine boodschappen. Er zijn wel supermarkten in de buurt, maar dan moet je weer met de auto op pad.

Zwembaden zijn goed en zien er netjes uit. Geen glijbaan, maar is geen gemis. Het animatie team is ook leuk. Ze pakken het goed op. Dit jaar was Joey aanwezig voor het NL kamp (gr van Thijmen en Floor :-) De kinderen (4/8/10) hebben zich super vermaakt. De kleine vergoeding voor de bedden (1euro) is meer om tegen te gaan wat de meeste mensen doen, handdoekje leggen, 09.00 uur neerleggen en ooit een keer komen. Dus persoonlijk vond ik dit geen probleem. Het restaurant aan het zwembad is netjes en je wordt goed geholpen al kunnen ze duidelijk de drukte niet aan, ook al is het niet druk :-) hierdoor laten de bestelde etenswaren nog wel eens te wensen over qua kwaliteit. Prijs/kwaliteit is dan ook matig tot voldoende.

De accommodatie was prima. Wat krap met zijn 5-en binnen, maar voor eten en slapen prima te doen. Servies was wat karig dus je grijpt nog wel eens mis. Locatie waar wij zaten was super (TYPE CHALET, nr 260) aan de rand van de camping grenzend met uitzicht aan het Garda meer.

Overall een prima locatie voor een leuke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Dit nooit meer

A
10-7-2016

Slechte service bij de receptie Betaal je al een klein kapitaal voor de stacaravan, moet je bij betalen voor internet en ligstoel Daarnaast zijn de receptie medewerkers totaal niet vriendelijk. Ik vroeg gewoon of ik de kopie van mijn paspoort terug mocht en ze snauwde me af als zeikende Nederlander Ook had ik een andere vraag voor de receptie omtrend mijn verblijf, ik werd gewoon afgesnauwd met dat zij wel andere dingen te belangrijke dingen te doen hadden dan mij helpen.en dat noemt zich receptie Ze hebben liever dat je betaalt en oprot dan ze je willen helpen Ook komt het vaak voor dat ze rekeningen dubbel laten betalen. Dus mijn tip is als je daar internet of iets haalt bij de receptie bewaar de bon anders betaal je dubbel Dus service en klant vriendelijkheid is 0 waard maar dat kan niet op zoover Voor al het geld dat ik betaal(klein vermogen)verwacht op ze minst vriendelijk en beleeft personeel

Gereisd Met vrienden in juli 2016

LUX-camp

Fijne camping met super kidsclub!

Annemieke
3-1-2016

we waren er met onze kinderen van 7, 5 en 2 jaar. De kidsclub is hartstikke leuk. Wel fijn dat er een Nederlands meisje bij gekomen was. De camping is opgedeeld in straatjes. Onze caravan stond in een straatje met meerdere Nederlanders wat het voor de kinderen erg leuk maakte. Uitkijk direct op het Gardameer. Sfeervol maar niet om te zwemmen met alle honden in het meer. Het zwembad bij de camping is niet groot, geen glijbanen maar prima. Ook daar wordt veel animatie aangeboden. Er is n kinderbad en een diep bad. Erg leuk om naar Pescheira te wandelen langs het Gardameer. Onze kinderen hebben genoten, we hebben nog extra dagen bijgeboekt. Niet te grote camping geschikt voor kinderen tot 8-9 jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het woord service moet nog uitgevonden worden

COVO
21-12-2015

De prijs-kwaliteit verhouding is niet goed. We betaalden een klein kapitaal voor de stacaravan. Dan verwacht ik niet dat je elke dag nog apart voor je ligstoel moet gaan betalen. We kregen een keer 's avond bezoek, die mochten ook nog 15 euro per persoon betalen en als klap op de vuurpijl kregen we nog een rekening van 50 euro voor de schoonmaak die we zelf al gedaan hadden. Dat noemden ze de 'service'. Het animatie team was wel fantastisch voor de kinderen. Gelukkig was er net een Nederlands meisje, Tessa, bij gekomen. Als zij er niet geweest was, hadden de kinderen zich niet zo kunnen vermaken. Zwembad erg klein voor de grootte van de camping. Geen glijbanen ofzo.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Gezellige gezinscamping, volgend jaar weer

karinkuiper
14-9-2015

Wij komen al iets langer op San Benedetto (6 jaar) en hebben een eigen caravan. We staan op het campeergedeelte. En dat is vrij rustig. Zelfs in juli en augustus. Voorheen gingen onze kinderen mee (vanaf 14 jaar) en zij hebben zich altijd kostelijk vermaakt. Goed animatieteam. Genoeg leeftijdsgenootjes. Ze zijn nu bijna 21 en gaan niet meer mee. De camping wordt ieder jaar verbeterd. Nu een prachtig nieuw sanitairgebouw (2015) het restaurant vd camping is verplaatst naar het zwembad waar ook de animatie is. Het restaurant aan het Gardameer is ook een aanrader. Alles wordt prima onderhouden. De boot kan op de camping de helling af. Een bootje is echt een aanrader. Soms sneller met de boot naar een leuk stadje te varen dan met de auto en dan in de file staan. Naar Peschiera kun je lopen langs het meer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (receptie, restaurant, servicedienst). Ijs eten bij Dodo!! Wij zijn erg tevreden en komen graag volgend jaar weer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2015

fantastische camping

Nancy
22-8-2015

We hebben een heerlijke tijd gehad op camping San Benedetto. We hadden een ruime stacaravan op zeer korte loopafstand van het Gardameer. Op de camping zijn veel sportmogelijkheden, zoals voetbal, jeu de boule, beachvolleybal en tafeltennis. Er is een heerlijk zwembad met zonneweide. In het zwembad was geen badmuts verplicht. De bedjes kosten een euro. Het animatie team is groot en verzorgd een ochtend, middag en avondprogramma. Het personeel is zeer aardig bij de receptie en in het restaurant. Er is geen campingwinkel, maar je kunt bij de bar bij het zwembad broodjes kopen voor het ontbijt of bij de bakker bij de ingang van de camping. Op de camping zijn diverse recycle straten, die een paar keer per dag geleegd worden en gecontroleerd. Daardoor bleef de camping zeer netjes. Kortom deze camping is een aanrader. Alleen zou de schoonmaak van de caravan iets beter kunnen.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 10 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk rustige camping voor kleine kinderen

Patricia
17-8-2015

Leuke rustige camping met mooie plekken, wel voor kleine kinderen een hoop te doen maar voor de wat oudere kinderen weinig, waar ik mij wel aan geërgerd heb is dat zoveel mensen nog zo hard rijden op de camping !!! Daar moeten ze wat aan gaan doen.

Gereisd Anders in augustus 2015

Ron
16-8-2015

Eerste indruk van de camping was minder. Dit kwam door de kleine oudere stacaravan met zeer eenvoudige terras. Erg prijzig voor de staat van de caravan. Verder was de camping prima. Zeer leuk animatie team met als zeer sterke plus punten dat ze uit verschillende landen personeel hebben. Kleinschalige camping vonden wij erg prettig. Glijbanen bij het zwembad zeker niet gemist. Zo spelen de kinderen weer zelf hun spel en verzinnen telkens wel iets nieuws. Ook animatie team is actief bij het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontevreden

R o
14-8-2015

De huisjes zijn incompleet zoals borden glazen , geen schaaltjes, geen snijplank , geen druiprek, geen oven of magnetron, enz. Wij vinden het zeker geen aanrader elke avond die herrie bij het zwembad erg irritant. Verder is er niets te doen voor de oudere jeugd. Je betaalt veel te veel voor heel weinig

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.