Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 2017
    7Henk11-08-2017

De camping maakt haar beloftes niet waar

De ligging van de camping is prachtig tov Gardameer en Peschiera del Garda. Helaas zijn de stacaravans nogal verouderd en heeft een deel van de stacaravans geen uitzicht en nauwelijks schaduw. Dat was bij ons ook het geval en gelukkig konden we na 4 dagen een andere caravan krijgen. Er weinig sfeer op de camping, maar er wordt ook niet moeilijk gedaan. Ook niet in het zwembad. Wat ons erg is tegen gevallen is de animatie voor oudere kinderen, tenzij je van volleybal houdt. Andere sporttoernooien - voetbal, boogschieten, tafeltennis - staan wel gepland maar worden niet georganiseerd.

Met oudere kinderen

• 8Fred08-08-2017

Heerlijke Camping.... Maarrr...

Bij het oprijden van de camping was de eerste indruk positief. Groot grasveld met diverse spel en speel mogelijkheden, ook de kids club was hier te vinden. Ons straatje was direct tegenover het speelveld. De straatjes waar de chalets aan staan zijn auto vrij!

Het chalet voor 5 personen was zoals vele malen is aangegeven erg klein en ons huisje was erg verouderd. Buiten staat plastic tafel met 4 stoelen onder een soort gespannen zijltje. BuitenWanden brokkelden bij die van ons wat af. De wanden binnen ogen niet fris en huisje ziet er erg gebruikt uit! De inboedel is ZEER EXTREEM beperkt. Voor 5 personen bestek en borden, scherp mes, spatel, soeplepel, 6 kleine en grote glazen, 6 kop en schotel snijplank en 3 slabakken paar pannen en dat was het! Dit vonden wij wel heel erg beperkt! Koelkast met vriesvak was schoon en doet waar ze voor bedoeld zijn! Bedden zijn niet wat je kwa lengte en breedte van thuis gewend bent, al zijn op vakantie voor mij de meeste bedden te kort! Matrassen liggen overigens redelijk! Wij hebben de nachten goed geslapen. Leuke bijkomstigheid is het zakje chips, twee flesjes water en een snack die in het huisje aanwezig zijn bij binnenkomst!

Camping zelf ziet er netjes en onderhouden uit, begreep dat ze een aardig slag gemaakt hebben kwa onderhoud! Zwembad is netjes en erg schoon mist in onze ogen een glijbaan, waar genoeg ruimte voor is! Er is een groter bad en een kinderbadje! Zijn altijd 2 badmeesters aanwezig! water was fris maar lekker! Kids hadden daar totaal geen last van, met 35graden is een koeler bad prima! In de loop van de week liep de temp op! Bedjes zijn netjes opgesteld en je moet inderdaad 1.50 per bedje betalen! Dit voorkomt het hinderlijke handdoekje leggen. Wil je niet betalen zijn er 2 prima grasvelden aanwezig waarop je kan liggen!

Het animatie team is in een woord geweldig! Er word heel veel georganiseerd door de dames en heren met diverse nationaliteiten. Oa 2 Nederlanders. Onze kids van 7 & 9 hebben het er heel erg naar hun zin gehad. Van minindisco tot theater show en van water aerobic tot disco zwemmen er is elke avond en middag we iets te beleven. Petje af voor dit team, zonder dit team zou er voor kinderen verder niet veel te doen zijn dan het zwembadje en een speeltuin(tje).

Het strand aan het meer....... dat is er nauwelijks. Je moet of een stuk naar links of een stuk naar rechts lopen om aan het meer te kunnen zitten. Voor de camping zelf is er haast niks. Er is een klein kiezel strandje waar ook boten te water gelaten worden. Er staan helaas heel veel rietkragen waardoor je niet aan het water kan zitten. Terwijl het wel veel gelegenheid heeft want als een van de weinige hebben ze een stuk grasveld voor de camping liggen maar hier kan je dus niks mee omdat je daar niet het water in kan. Over of via de boulevard kan je mooi richting Peschiera Del Garda lopen. In de omgeving is meer dan genoeg te zien en te beleven dus vervelen is echt niet nodig! Wij hebben voornamelijk links van de camping gezeten. Ook een kiezel strandje maar voor €5 eur heb je daar een ligbed, tevens een kiosk voor wat drinken ijsje of snackje! En een openbare nette wc! Ook kan je er een waterfiets huren. Leuk om even op het meer te dobberen

Restaurant bij zwembad is goed eten! Om een of ander duistere rede word er door het personeel helaas weinig Engels gesproken! In onze ogen schiet de bediening en snelheid regelmatig te kort! De dames en heren achter de bar hebben soms geen idee waar ze mee bezig zijn en daarom kost het soms veel tijd voor je je drankjes hebt! Er is niet echt een terras waar je aan kan gaan zitten! De tafeltjes die er zijn, staan er voornamelijk voor dé resturant gebruikers! Het aangeboden ontbijt is een leuk en smaakvol extraatje de ochtend na aankomst. Een ontbijt met alles erop en eraan!

• 8Slager07-08-2017

Heerlijke nette en rustige Camping

Keurige camping, veel animatie, schoon en netjes. Zwembad was mooi groot en overzichtelijk, helaas weinig voor kinderen maar het Gardameer kan je van alles doen dus dik in orde. wij hadden een ouder type stacaravan maar netjes en met airco die werkte. Helaas geen koffiezet apparaat en waterkoker maja we zijn snel verwend dus ouderwets op het gasstel. Huisje hadden we veel beschutting van bomen en de overkapping. douche in de caravan was prima. lidl op 5 min met de auto. vanaf de camping 5 min op het Gardameer die er aan grensde. de hele promenade kon je lopen tot aan Peschierga 2,5 km prima te doen met veel schaduw plekken.

Bbq huren kost je 7,50 icm met het ophalen en breng service ook leuk om even te doen.

Wij kunnen deze camping zeker gezinnen aanraden omdat het er avonds heerlijk rustig is na 23.00 en je het gevoel hebt op een niet hele grote camping te staan.

Je kan er ook prima eten tegen een net tarief, en als je de eerste dag aankomt mag je ontbijten op San Benedetto hun kosten. En was ook keurig verzorgd. Eind schoonmaak kost je 45 euro maar we hebben ze zien staan poetsen in 37 graden en zelfs de deuren en ramen werden schoongemaakt petje af.

Tot de volgende keer San Benedetto

Met vrienden

• 6Oud Hollands zeuren07-08-2017

Afhankelijk van waar je zit

De camping is oke. De plek die wij hadden(go4holiday) was gewoon slecht. Zeker voor wat je betaald. Totaal geen privacy. Je zat in een kringetje en had zeker van zo'n 6 andere caravans bekijks. Hutje op mutje. Je bent echt omsingeld door je mede campinggenoten. Er zijn echter wel hele mooie plekken. Caravan wordt met name schoongemaakt met luchtverfrissers. Een geur die nog weken in je neus zit. Matrassen en dekens waren er flink mee ingespoten. Op die manier hoef je de dekens niet te wassen. Scheelt weer, maar kan niet gezond zijn. Ook ontbreekt er veel in de caravan. Geen bedlampjes, zeer beperkt servies, geen stoffer en blik. Het is echt een beetje kramperen. Dat kan echt beter voor die prijs. Restaurant is oké, maar jammer dat sommige zo haastig doen. Zonde. Ik heb betere campings gezien voor deze prijs.

• 8W23-07-2017

Leuke vakantie

7dgn , leuke tijd gehad met jonge kinderen. Leuke animatie. Simpel en niet al te grote camping . Chalet was klein, maar voldoende omdat we veel buiten waren. Dichtbij verschillende restaurantjes, Lidl en een heerlijke ijssalon.

• 8Harwig4719-07-2017

Voor ons geen herhaling.

Wij kunnen ons vinden in de positieve maar ook in de minder positieve reacties. Van 30 juni t/m 4 juli hebben wij op deze camping met onze caravan gestaan i.v.m. de ACSI periode t/m 7 juli. Echter door wifi en ligstoelen werd het nog prijzig! De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. We hadden nog keuze uit 5 plaatsen. Het positieve was dat we op één van de mooiste plaatsen konden staan met uitzicht over het Gardameer. Deze plaatsen naast / boven het restaurant aan het meer, waren net klaar. Nadeel van deze plek was dat we hier geen wifi verbinding hadden, was ook gezegd bij de receptie, en we stonden redelijk ver van het sanitair. Daar klagen we niet over want dat was onze keus. De sanitaire voorzieningen vinden we wel behoorlijk beperkt voor een camping van deze grootte; ze zijn wel zeer goed. De meeste plaatsen zijn aan de krappe kant, zeker voor een caravan van ca. 7,5 meter. Veel minder positief is dat men voor de wifi € 4,-- per dag vraagt! Dit kan tot 4 dagen en dan kost het € 10,00. Dat is toch niet meer van deze tijd. Het zwembad is erg mooi en groot en er is ook een groot peuterbad. Veel ruimte om te liggen op een ligbed en zelfs een zonneweide. Op 30 juni maakten we van het zwembad gebruik en van de ligbedden. Wat schetste onze verbazing toen we de volgende dag 1 juli er weer kwamen. Aan elk kunststof ligbed hing een kaartje van € 1,50 en aan de andere ligbedden een kaartje van € 2,00 !!!! Wij ‘begrepen’ dit dus niet en namen gebruik van een ligbed. Het duurde echter geen minuut of daar kwam de badmeester al aan en vroeg of wij wel hadden betaald. Niet dus! We moesten een bandje kopen bij het restaurant en dat mag je dan aan je ligbed bevestigen Dit zou gelden voor juli en augustus. Onbegrijpelijk! De andere keren maar naar het strand gegaan. De camping heeft geen eigen strand. Ook minder is dat in de ACSI-gids vermeld wordt dat er 6 - 10 Amp. zou zijn, terwijl het maar 3 Amp. is!! Voor ons hoeft een herhaling niet. Restaurant onder aan de camping was niet geweldig en erg duur.

• 6Eetgelegenheden

• 8Guido11-07-2017

Mooie camping met fijne ligging

De camping is mooi gelegen op ca. 20 minuten lopen van Peschiera (wandelpad langs het Gardameer). Via een stijle helling ben je direct bij het meer. De camping wordt goed schoon gehouden.

Wij hadden een chalet met 2 slaapkamers, erg klein maar je leeft buiten. De airco was wel een must. Ondanks dat het chalet een stukje ouder was lagen er wel nieuwe stevige Aloe Vera matrassen op de bedden, prettig!

De camping heeft zelf geen supermarkt, maar als je de camping af loopt ligt er een bakker aan de grote weg waar je 's ochtends brood kunt halen. Ook de Lidl ligt dicht bij de camping om overige boodschappen te doen.

Mooi zwembad incl. Bar/Restaurant met ruim assortiment, alleen jammer van het personeel. Lang wachten 's avonds bij de bar en personeel moet op de kaart kijken wat er in de cocktails moet. (De eerste dagen was er 1 barman, topper, die wel Engels wilde spreken en wist wat hij deed, maar helaas erna niet meer gezien). Dit is wel erg jammer, de animatie zorgt voor leuke avonden waar een lekker drankje bij past.

De animatie verder is TOP. Leuk team met leuke shows, complimenten!! Toegevoegde waarde voor de camping, maken de sfeer.

Bij het zwembad betaal € 1,50 per dag voor gebruik te maken van een ligbed. Echter is er ook een groot grasveld waar je heerlijk kunt liggen. Wij hoorden van andere gasten dat ze betalen voor het ligbed belachelijk vinden. Wij vonden het juist prima. Hiermee voorkom je de irritatie die je vrijwel overal ziet, waar je 's ochtends een handdoek moet gaan neerleggen om een bed te kunnen hebben. Als je 10 dagen verblijft met 2 personen is dit € 30,- Als de totale reissom € 30,- duurder was geweest had je dan niet geboekt? Waarschijnlijk wel, dus bekijk het positief. Badmutsen zijn niet verplicht, vaak is dit wel zo, ook erg prettig.

Indien je verdere vragen hebt over onze ervaring, stel ze gerust.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

8fam Kip30-08-2016

mooie camping met heerlijk zwembad

ligging super mooi direct aan het Gardameer, zwembad en animatie voor de kinderen waren super, stacaravan type Chalet is simpel en erg krap ingericht maar omdat je veel buiten verblijft goed te doen. matrassen op bedden erg dun, stacaravan is voor 5 personen maar wij vonden het met ons 4tjes net krap genoeg. speeltuin voor de kinderen stelt niets voor alleen een glijbaan en een schommel. voor de rest een super fijne rustige vakantie gehad.

Tip als je van rust houd probeer bij de boeking zover mogelijk vanaf het zwembad een stacaravan te boeken daar is in de avond de animatie en deze duurt tot 23.00uur.

• 9john24-08-2016

geweldig mag zeker een ster bij

toen we aankwamen was het erg goed receptie was eerst minder vriendelijk maar daarna opeens veel aardiger het huisje was niet heel groot , het zwembad was echt fijn het water was koud maar hadden warm weer dus konden lekker afkoelen , animatieteam was echt fantastisch elke dag bezig met activiteiten er was 1 nederlands meisje bij de animatie dat was ook wel handig dichtbij zat een lidl dus kon je brood halen , bij de eerste dag kregen we gratis ontbijt bij het restaurant , we hebben nog een gratis kano gehuurd en vanaf de camping is ongeveer kwartiertje lopen naar peschiera de ligging was erg mooi

dit is zeker een aanrader

• 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 6Chris17-08-2016

Leuk voor een keer

De ligging is schitterend, alleen de staat van het huisje niet. Er zaten grote zwarte gaten in het linoleum waardoor het altijd een bende leek in de caravan. Toen ik dit melde bij de receptie vonden ze het geen probleem. Het is toch schoon was het antwoord.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig