Camping San Benedetto

Camping San Benedetto
7,2

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

170 reviews over Camping San Benedetto in het Nederlands

Fijne vakantie gehad,1 week was voor ons voldoende

Christa Schlundt Bodien
13-8-2018

Kleinschalige camping waar wij 6 dagen hebben gezeten. Wij hadden een stacaravan helemaal achteraan (vlakbij het zwembad) en daardoor had je s'avonds nogal wat last van de entertainment. Het geluid stopt wel op redelijk tijdstip en het maakte het ook wel gezellig. Wij hebben vooral bij het zwembad gelegen en daar zijn de toezichthouders nogal streng; je mag bijv niet vanaf de kant met een balletje gooien naar iemand die in het water zit, niet rennen, niet duiken. Helaas geen glijbaan in de buurt. Het strand is van kiezel, maar er zijn bedjes te huur. Leuke entertainment; meerdere malen per dag zijn er activiteiten. De caravan was naar behoren; natuurlijk korte bedden voor lange mannen. Wij hadden veel ruimte voor de caravan, maar dat hebben niet alle caravans. Personeel bij receptie is vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
De richting, Proprietario, 17-8-2018

Geachte Christa, hartelijk dank voor de beoordeling en de opmerking, voor ons zijn de meningen van de klanten altijd erg belangrijk. Met betrekking tot de regels in het zwembad zijn er verschillende standpunten, maar onze strandwachten hebben vele jaren ervaring en als ze geloven dat bepaalde gedragingen mogelijk gevaarlijk zijn, rapporteren ze dit. Vanuit ons oogpunt merken we een significante afname tussen klachten en letsels. We danken u voor de tijd die u heeft doorgebracht om uw ervaring te delen. Tot de volgende keer.

Super camping!

Esseling
12-8-2018

Er wordt super veel gedaan qua animatie, prima restaurant bij het zwembad, prima stacaravan (via touroperator). Onze kinderen hebben het super naar hun zin gehad hier op de camping.

De richting, Proprietario, Fri Aug 17 2018 10:30:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Niks mis mee

Arie en Mary
1-8-2018

Het is een overzichtelijke camping met een geweldig zwembad en een badmeester die goed oplet. De stacaravan die we hadden was niet zo groot(4-pers) maar we waren met z´n tweeën. Wifi was bij ons prima, we hadden een tv met BVN, een goed werkende airco, bedden voldoen en een terras met tuinmeubels. Het slagboom systeem zou wel gemoderniseerd kunnen worden. Lidl is in de buurt en we raden aan om ook naar de supermarket te gaan die er tegenover zit . Het restaurant is gewoon makkelijk ook om af te halen. Het is fijn dat je heel makkelijk een bootje of zoiets kan huren achter de camping aan het Gardameer. Daar is ook een wandelpad naar Peschiera. Toen wij er waren was het ook erg druk met schoolreizen, maar dat heb je op campings en parken. Het gaf wat reuring maar we hebben echt geen overlast ervaren. En de badmeester hield ze keurig in bedwang in het zwembad. Wij hebben een prima vakantie gehad, net zoals 7 jaar geleden.

Gereisd Met partner in mei 2018
De richting, Proprietario, 17-8-2018

Beste Gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Erg fijn.

Smitsman
30-7-2018

Hele fijne rustige camping, direct aan het Gardameer. Caravan staat mooi in straatje langs het meer. Veel Nederlanders. Een top Animatie team, erg enthousiast. Omgeving erg mooi met leuke dorpjes. Fijn om zo vanaf de camping naar Peschiera te wandelen. Het Gardameer vonden we niet fijn om te zwemmen, grind en vies

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
De richting, Proprietario, 17-8-2018

Beste Gast, Heel erg bedankt voor de goede beoordeling, we zijn blij dat hij zijn verblijf bij ons aangenaam heeft doorgebracht. We willen alleen maar verduidelijken dat het water niet vies is, het slib maakt het soms troebel, maar vlak naast onze camping is er een kleine natuurlijke rietoase (toevluchtsoord van eenden, zwanen en andere dieren) die de aandacht aantoont omgeving van ons gebied. We hopen snel terug te komen als onze gast. Met vriendelijke groet

perfecte locatie!

gezin met drie kinderen
26-6-2018

Gezellige, niet te grote camping. De sta caravans staan in straatjes opgesteld. Leuk zwembad, geen glijbanen. Leuke animatie ook aan het zwembad. Hele leuke omgeving, direct aan het Gardameer met de vele terrasjes en restaurantjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016
De richting, Proprietario, 3-7-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Geentudtg verblijf mogelijk.

Franc
24-5-2018

Veel, erg veel onrustige geluiden door bussen vol jongeren die logeren in huisjes. Receptie zwijgt hierover. Sanitair schoon en fris. Plaatsen erg klein.

De richting, Proprietario, Tue Jul 03 2018 10:32:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping.

Leuke camping met een matige stacaravan

Jolanda
10-5-2018

Een leuke grote camping. Maar niet extreem groot. Een schone camping. De caravan viel tegen voor wat we ervoor hebben betaald. Inventaris in de caravan is minimaal. En je moet schandalig veel voor het internet betalen wat een slecht bereik had. En wij zaten naast de WiFi. Twee zwembaden aanwezig, waaronder een leuk groot peuterbad. Entertainment is daar super geregeld. Mijn kinderen hebben zich goed vermaakt! Geen winkeltje aanwezig op de camping, maar genoeg supermarkten in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017
De richting, Proprietario, 3-7-2018

Beste gast,

Leuke kleinschalige camping

Tom en Eveline
22-8-2017

Ligging ten opzichte van het Gardameer is top. Het zwembad is leuk en schoon. Wij zaten in een chalet met veranda en ook deze was schoon en prima. Leuke kleinschalige camping (overzichtelijk voor de kinderen) met een leuk animatieteam. Een minpuntje is dat er geen campingwinkeltje is, maar een grote lidl is dichtbij. En de bediening bij het zwembad is erg traag.

Uitstekende, gezellige camping

Tinus
18-8-2017

Kleinschalige, relatief rustige camping. Kampeergedeelte gescheiden van de huuraccommodaties. Goed sanitair, zeer actieve en leuke animatie voor alle leeftijden (zo actief hebben wij het niet eerder gezien). Op verzoek een ruime kampeerplaats. Vanaf de camping loop je zo het Gardameer in. Bakker en supermarkten vlak bij de camping. Op de receptie zijn ze toegankelijk (open van ochtend tot avond) en behulpzaam. Sanitair is 2 jaar geleden geheel vernieuwd. Fijne douches en schoon (3 x per dag). Nadeel dat de warmte erg blijft hangen in het gebouw en dat er geen plankjes zijn voor de toilettas. Het restaurant op de camping is niet hoogstaand en erg rommelig maar er zijn goede alternatieven op loopafstand. Al met al een geweldige camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

prima camping voor gezinnen

Kim
18-8-2017

Wij verbleven hier twee weken. We hadden eigenlijk voor 1 week geboekt, maar omdat het goed beviel en het weer mooi bleef, zijn we langer gebleven. Bij aankomst viel ons tegen dat we in eerste instantie een plek kregen toegewezen op het trekkersveldje (erg klein en zijn officieel geen plaatsen, staan niet op de plattegrond), terwijl we al hadden gereserveerd en aanbetaald voor een normale plek. Bij de receptie aangegeven dat we met een grote tent zijn gekomen en een baby en dat dit geen optie is. Uiteindelijk een mooie, ruime plaats gekregen met ook schaduw door de bomen (erg fijn) en zowel stroom als water op de plaats. De camping beschikt over een restaurant/bar. Hier hebben we eenmaal pizza gegeten en die smaakte prima. Daarnaast zijn er twee zwembaden: een normaal bad en een peuterbad. Dit bad is ook heel geschikt om met je baby in te zwemmen. Iedere dag is er volop animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Het sanitair verschilt in kwaliteit per gebouw. Het nieuwste gebouw staat bij het zwembad. Dit ziet er goed uit. Hier heb je ook een familiekleedruimte met lage wc, babybadje (alleen geen stop...), lage wastafels, babyverschoonplek en douche. Bij ons gebouw (vlakbij receptie) was het sanitair op zich goed (6 douches, 6 wc's en 2 invaliden wc/douches), ook (af)wasplekken en hondendouche. Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt. Wat we hier dus wel misten was een simpele babyverschoonplek.Dit zouden ze makkelijk toe kunnen voegen, door een uitklapbaar geval aan de muur te bevestigen. Het kleinste sanitairgebouw (richting meer) is erg verouderd en dringend aan renovatie toe. De camping heeft geen eigen winkeltje, maar vlakbij zit een bakker en op loopafstand ook een lidl. Aanraders in de buurt zijn de steaks & shakes (een hamburgerrestaurant, veel beter dan mac/burger king met ook heerlijke frites) en restaurant vecchio mulino (vanuit de camping te bereiken, met heerlijk eten en een mooi uitzicht over het meer, reserveren aan te bevelen). Peschiera del Garda ligt op 1,5 km van de camping en is te bereiken via een wandeling langs het meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.