Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 7Patricia17-08-2015

Leuk rustige camping voor kleine kinderen

Leuke rustige camping met mooie plekken, wel voor kleine kinderen een hoop te doen maar voor de wat oudere kinderen weinig, waar ik mij wel aan geërgerd heb is dat zoveel mensen nog zo hard rijden op de camping !!! Daar moeten ze wat aan gaan doen.

• 5Eetgelegenheden

• 8fam. Lankheet15-03-2009

Leuke, gezellige camping!

Vorig jaar voor het eerst, dit jaar gaan we weer. Staanplaatsen met voldoende schaduw. De toiletten waren alleen vrij oud, wel erg goed onderhouden. Wat wel jammer was, is dat we niets hebben gehoord of gezien van de duikcursussen. Het kiezelstrand was lekker dicht bij de camping, met een paar minuten lopen was je er. En met de fiets was je zo in Peschiera. Daar is erg veel te zien en te doen. Broodjes halen moest elke ochtend bij een bakker aan de andere kant van de straat.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 5Jeanette05-07-2007

Wij zijn hier geweest vanaf 5 juni en zouden 2,5 week blijven, maar zijn na 8 dagen gevlucht. Wat een bende!! Sanitair is inderdaad oud, maar werd ook nog eens slecht schoongemaakt. Geen toiletpapier op de wc. Bij het douchen was geen afscheiding gemaakt om je kleding achter te hangen, dat had tot gevolg dat alles nat werd. Heeeel veeeel insekten, om misselijk van te worden. Restaurant/pizzeria was ook niets bijzonders. Een paar keer zijn we gaan kijken, maar steeds was om onduidelijke reden de pizzeria niet open dus konden we alleen van een gewone kaart eten. Niet doen, want dat is dus echt niks. Zwembad was wel heel mooi, veel ligbedden en parasols om te gebruiken. Campingplaatsen zijn redelijk groot, maar slecht onderhouden. Geen gras meer te bekennen, alleen een zandvlakte. En dat in het voorseizoen. WIJ GAAN NOOIT MEER TERUG!!

• 5Peer27-06-2007

Nooit meer, Ik ben hier geweest en het wat een smerige boel , we zaten in een verouderde sta-caravan , veel insecten ( en paar keer hele grote spinnen in de slaapkamer tegen de muur gezien ) Zwembad was pas vernieuwd was wel mooi, We vluchtten vaak naar de camping ernaast Bella Italia omdat kenissen daar van ons zaten maar ook omdat het bij ons gewoon niet leuk was. Je moet erg ver lopen op de camping

• 7Leon14-06-2007

leuke middelgrote camping direct aan het meer en zeer central gelegen bij Peschiera en Sirmeone. Leuk zwembad en allemaal niet zo druk als bij de buren (bella italia)

• 8Linda12-10-2006

Leuke camping waar veel gedaan wordt voor de jeugd. Zwembad +kinderbad aanwezig. Ruime staanplaatsen met soms vaste picknicktafel/banken. Sanitair schoon maar niet lux. Relatief weinig nederlanders tov camping Bella Italia wat ernaast ligt. Circa half uur lopen langs het water naar Peschiera. Kano en waterfiest verhuur practisch voor de ingang. Kiezelstrand, zonder waterschoenen kun je bijna niet het water in. Rustige camping

• 9Fam. de Jong03-08-2006

Echt een perfecte camping. Mooie stacarvans met airco. Beschutte plaatsen met veel bomen (niet alle caravans hebben dat) Mooie, schone zwembaden met veel ligbedden. Voor deze ligbedden moest een symbolisch bedrag betaald worden van 1 euro, hierdoor had je niet dat mensen om 9 uur al een handddoek op de stoelen leggen. Echt een ideaal systeem dus. De badmeesters halen de stoelen voor je, met een parasol erbij! Animatie was ook leuk (kinderen 7 en 9) Als je met je eigen caravan of tent gaat moet je er wel reking mee houden dat de toiletten van die ouderwetse zijn, met zo'n gat in de grond :-( Wij hebben in ieder geval genoten, vonden het een perfecte camping met vriendelijk personeel.

• 8marjolein27-11-2005

We hebben er een erg fijne vakantie gehad. De camping ligt ver buiten pesschiera. Er is geen supermarkt op de camping. Brood en kleine andere boodschappen kunnen buiten de camping gekocht worden. Moesten wel zoeken om de camping te vinden. (ligt na bella italia). Het sanitair was gedateerd, maar werd wel schoon gemaakt. Werd rekening gehouden met de grote van de caravan bij de boeking! Zwembad was schoon, met ligbedden die je kon huren. Zonder grotere glijbaan. Animatie was knutselen s'morgens, 's middags zwembadspellen of voetbal e.d. 's avonds kinderdisco en een feestavond.

• 10Elly11-09-2005

Camping San Benedetto, wij komen er nu 6 jaar en vinden het erg fijn op de camping. Zwembad,restaurant,animatie,bar met uitzicht over het meer.duikschool.de mensen op de camping zijn erg vriendelijk na 11.00 is het rustig.

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig