Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 4Tatjana Burger19-07-2019

Laatste keer

Er werd ons van alles belooft bij aankomst, vol koelkastje, gratis ontbijt, gratis kano en fietsverhuur. Toen we uiteindelijk aankwamen kregen we alleen heel veel rode mieren gratis op de kamer, die werden meteen verdelgt, maar nooit werden opgeruimd na twee weken nog niet. Het eten is goedkoop in Italië, maar de ijsthee is al snel vier euro.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

San Benedetto, Proprietario, 24-07-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

• 2018
    3Bolleprikkies29-08-2018

Onvriendelijk, vies en veel te duur

Erg onvriendelijk personeel. 14 dagen een 2e auto parkeren op een algemene parkeerplaats kost 150 euro extra. Dit wordt van te voren niet verteld. Zodra je er bent krijg je dat pas te horen. "Je hoeft hier niet te parkeren", werd ons gezegd."Parkeer maar ergens onbewaakt op een weggetje buiten de camping als je niet wilt betalen". We voelden ons echt bestolen maar je kunt geen kant uit op dat moment. Ander voorbeeld van de klantvriendelijkheid: We zagen een mooie tafel in de schaduw op het terras van de camping, wij mochten daar niet zitten omdat deze gereserveerd was dus toen maar een tafeltje onder een warme overkapping gezocht. Zien we even later de eigenaresse van de camping aanschuiven aan het gereserveerde tafeltje. Ze is blijkbaar belangrijker dan haar gasten?! Het meer bij het strandje van de camping stonk enorm en je werd er gek van de muggen. Caravan was oud en vies terwijl dit de meest luxe en duurste was die ze aanboden.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

De richting, Proprietario, 12-09-2018

Dear Guest, with regret I read a similar comment on your part. Here none has the intent to "scrub" the guests, and never like this year we receive compliments for the friendliness and helpfulness of our employees. I try to answer you hereby: the rate you paid for the extra car is put on the price list and it was not announced during the booking because we did not know that you would come with two cars. In the booking email it is clearly written that 1 car is included in the price. The total of this extra was however € 105.00 for 10 days. The mobilehome that you have booked is the largest we have, in our Top Village area, directly on the lake, with superior equip. (barbecue and sun loungers): the average per person was about € 35.00 per night. The cleaning ladies always do their best but if this were not to your liking, you should have told us immediately, and promptly we would have solved. Written in a review, unfortunately it is useless. The smell of the lake in this period does not depend on us: the water level, after being very high for months, quickly fell, and the algae have dried up. We are not allowed to touch them; we have repeatedly informed the municipality, which has been activated in turn, but unfortunately nothing can be done, we must follow the bureaucratic trafile. For these red spots, are you sure they depend on the lake? We have no reports of such things, I have bathed several times before here and I have not had any problems. Discovering things now does not allow us to evaluate them together and possibly to do something. If you came to the front desk, we could have explained personally. The "terrace" you refer is that of the restaurant, not that in front of your mobilehome. Obviously, guests come first; that evening the staff booked a table outside on the occasion of an important business dinner, maybe you did not booked or didn't expressed your preference? I cannot find disservice in this. Thank you

• 2017
    8Slager07-08-2017

Heerlijke nette en rustige Camping

Keurige camping, veel animatie, schoon en netjes. Zwembad was mooi groot en overzichtelijk, helaas weinig voor kinderen maar het Gardameer kan je van alles doen dus dik in orde. wij hadden een ouder type stacaravan maar netjes en met airco die werkte. Helaas geen koffiezet apparaat en waterkoker maja we zijn snel verwend dus ouderwets op het gasstel. Huisje hadden we veel beschutting van bomen en de overkapping. douche in de caravan was prima. lidl op 5 min met de auto. vanaf de camping 5 min op het Gardameer die er aan grensde. de hele promenade kon je lopen tot aan Peschierga 2,5 km prima te doen met veel schaduw plekken.

Bbq huren kost je 7,50 icm met het ophalen en breng service ook leuk om even te doen.

Wij kunnen deze camping zeker gezinnen aanraden omdat het er avonds heerlijk rustig is na 23.00 en je het gevoel hebt op een niet hele grote camping te staan.

Je kan er ook prima eten tegen een net tarief, en als je de eerste dag aankomt mag je ontbijten op San Benedetto hun kosten. En was ook keurig verzorgd. Eind schoonmaak kost je 45 euro maar we hebben ze zien staan poetsen in 37 graden en zelfs de deuren en ramen werden schoongemaakt petje af.

Tot de volgende keer San Benedetto

• 7Staat v/h sanitair

• Oude reviews

4A10-07-2016

Dit nooit meer

Slechte service bij de receptie Betaal je al een klein kapitaal voor de stacaravan, moet je bij betalen voor internet en ligstoel Daarnaast zijn de receptie medewerkers totaal niet vriendelijk. Ik vroeg gewoon of ik de kopie van mijn paspoort terug mocht en ze snauwde me af als zeikende Nederlander Ook had ik een andere vraag voor de receptie omtrend mijn verblijf, ik werd gewoon afgesnauwd met dat zij wel andere dingen te belangrijke dingen te doen hadden dan mij helpen.en dat noemt zich receptie Ze hebben liever dat je betaalt en oprot dan ze je willen helpen Ook komt het vaak voor dat ze rekeningen dubbel laten betalen. Dus mijn tip is als je daar internet of iets haalt bij de receptie bewaar de bon anders betaal je dubbel Dus service en klant vriendelijkheid is 0 waard maar dat kan niet op zoover Voor al het geld dat ik betaal(klein vermogen)verwacht op ze minst vriendelijk en beleeft personeel

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8Peter Weeink03-09-2013

weinig privacy buiten wifi duur en stationfietsen

Camping San Benedetto is een mooie camping maar de tuinsets staan allemaal "open voor de chalets zonder enig afscherming van buren. De wifi verbinding kon je per uur of per dag kopen voor ongeveer €34 per dag. Naast camping bij een restaurant kon je gratis wifi gebruiken maar hoorde niet bij camping. Fietsen gehuurd wij noemen die fietsen in Nederland station fietsen kun je nagaan in wat voor staat die zijn Verder was het een rustige camping en alles was schoon. Denk dat we volgend jaar weer heen gaan maar we zullen dan de fietsen van huis meenemen .

• 8Staat v/h sanitair

• 8veldy1162424-03-2012

Knusse camping oud sanitair

Deze camping is vrij apart. Er staan relatief veel verhuur mobil home's. Er zijn nog wel "normale"campingplaatsen, maar niet veel.Het sanitair is oud, erg oud. Maar kennelijk heeft dat ook weer een voordeel. Er is altijd warm water en er zijn geen wachtrijen voor de douche's. Schoon, schoon is het wel.. Camping ligt direct aan het meer.Op de camping is een restaurant, goed eenvoudig eten. Ga je voor de luxe, dan ligt er aan het meer een echt goed restaurant. Zwembad is netjes groot genoeg, leuk voor de kleintjes en de animatie is zeker voor kleine kinderen super. Die worden de gehele dag beziggehouden. Poolparty is te gek.De receptie staat je doorgaans netjes te woord. Er is goed internet, maar de italianen weten niet hoe het werkt. Maar vraag het maar en zij verwijzen je naar een NL campinggast.Wasserette even verderop in de straat, ook pizza"boer"en de bakker, krant en lekker ijs aan de overkant van de (drukke) weg.Ja de camping is dus klein knus en leuk.

• 2Staat v/h sanitair

• 5Jeanette Timmers22-06-2010

Nooit meer!!

Wij vonden het een waardeloze camping. De kampeerplaatsen zijn slecht onderhouden. Het sanitair is heel oud en heel vies. Het zwembad op de camping was wel heel mooi. Het restaurant was onpersoonlijk. Weinig keus en op de meeste dagen was de pizza-bakker vrij (????? en dat in Italië). Naar het dorp lopen is ongeveer een half uur. De omgeving is wel mooi. Met name een rondrit rond het Gardameer is aan te raden. Wij zouden 3 weken op de camping blijven, maar zijn na 9 dagen gevlucht. We hadden het wel gehad! Misschien dat het in het hoogseizoen beter is, maar voor ons in ieder geval geen herhaling meer van deze ellende! Bah!

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 5Henk21-05-2010

Mieren

Nooit meer erheen! Wij gingen met een groep met school. Gelijk toen we al in de stacaravan zaten er mieren op het bed. Niet 1 maar wel 20. Mieren er afgeslagen gedrukt, komen we 3 uur later terug hele bed onder wel 100 mieren, op naar de receptie ze wisten gelijk wat we bedoelden met kleine beestjes. Schoonmaker kwam met een spuitbus met amoniak! Beestjes waren wel dood. Maar 2 dagen later zaten er weer honderden mieren in de kastjes bij het eetgedeelte! Bah nooit meer hierheen. En dit was nog mara in het voorseizoen!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8danielle11-08-2008

Reden om terug te gaan!

Wat een heerlijke vakantie. De camping was geweldig. Bij de receptie goed ontvangen door een nederlandse dame die ons alles over de camping vertelde. Stacarvan was netjes en schoon. Niet al te groot. Gelegen onder de bomen dus heerlijk schaduwrijk. Zwembad was prima met leuke activiteiten gedurende de dag. Animatie was super. Leuke kinderdisco en kids club. Geweldig! Fantatisch uitzicht over Gardameer. Bakkerij en kleine supermarkt op loopafstand. Wij gaan volgend jaar weer terug!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8esma29-07-2007

Wij hebben een stacaravan gehuurd en hadden een van de mooiste plekjes op de camping. Vlak bij het meer en het zwembad en mooi groen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vooral onze zoon van 5 heeft genoten. De kinderdisco 's avonds om 20.00 uur was favoriet. Hebben een paar keer in het restaurantgedeelte op de camping gegeten en dat smaakte heerlijk. De bediening is een beetje chaotisch maar dat hoort erbij in het hoogseizoen. Kan mij voorstellen dat de camping minder scoort als je met eigen tent of caravan komt want dan zijn de plekken klein en moet je ver lopen naar de wat verouderde wasgelegenheid.

• 8Eetgelegenheden

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig