Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 8Monique01-09-2019

We komen zeker nog eens terug

We zaten in een van de New Village accommodaties. Fijne plek, rustig en nieuw. Camping heeft alleen geen supermarkt, dat was wel jammer. Zwembad eenvoudig, maar juist helemaal goed. Badmeesters wel erg streng ;) maar zolang je geen gekke dingen doet wordt er ook niets gezegd. Restaurant bij zwembad was helemaal prima. Eten was goed. Leuke medewerkers die wel heel hard moeten werken. We vonden de info die we kregen bij receptie wat karig. Alles moet je eigenlijk beetje zelf uitzoeken. Natuurlijk kan je het gaan vragen, maar ach, zelf uitzoeken is dan ook wel weer leuk. Animatie prima. Wij zochten het niet zo op, maar er was genoeg te doen.

San Benedetto Staff, Proprietario, 09-09-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping village! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

• 8M. van Berkel18-08-2019

Heerlijke vakantie op een mooie plek

Mooie camping, leuke animatie voor de kinderen. Onze stacaravan lag prachtig, direct uitzicht over het Gardameer (nummer 279 is echt een aanrader) Restaurantje bij zwembad is prima. Wandeling langs de boulevard naar Peschiera is prima te doen en leuk om 's avonds een ijsje te eten of in een restsurantje te gaan eten. Enige irritatie is de badmeester in het zwembad. Werkelijk niets mag, continue blaast hij op zn fluitje. Wil je (als jongen van 8) bij het trappetje er in springen, fluit. Ga je als vader vragen wat er aan de hand is, krijg je een vaag antwoord dat dat de regels zijn. Ook je kind in het zwembad de lucht in gooien om plezier te maken, daar gaat de fluit. Stoeien met je zoon van 11 wie er het eerst in het water springt: daar gaat de fluit weer.

San Benedetto Staff, Proprietario, 09-09-2019

• 9Stremersch-Bruneel en kinderen20-07-2019

Fantastich!!! Thuiskomen op vakantie

Reeds voor de 4 de keer komen we met de Hele familie naar de camping en Huren er 3 accomodaties die altijd perfect inorde zijn we zijn op alle gebied heel tevreden de Kleine kinderen Vinden het heel leuk maar ook de tieners amuseren zich elke keer ook onze Honden zijn meer dan welkom wat voor ons heel belangrijk is we noemen het een beetje als thuiskomen op vakantie

• 9Eetgelegenheden

San Benedetto, Proprietario, 24-07-2019

San Benedetto Staff

• 2018
    7Christa Schlundt Bodien13-08-2018

Fijne vakantie gehad,1 week was voor ons voldoende

Kleinschalige camping waar wij 6 dagen hebben gezeten. Wij hadden een stacaravan helemaal achteraan (vlakbij het zwembad) en daardoor had je s'avonds nogal wat last van de entertainment. Het geluid stopt wel op redelijk tijdstip en het maakte het ook wel gezellig. Wij hebben vooral bij het zwembad gelegen en daar zijn de toezichthouders nogal streng; je mag bijv niet vanaf de kant met een balletje gooien naar iemand die in het water zit, niet rennen, niet duiken. Helaas geen glijbaan in de buurt. Het strand is van kiezel, maar er zijn bedjes te huur. Leuke entertainment; meerdere malen per dag zijn er activiteiten. De caravan was naar behoren; natuurlijk korte bedden voor lange mannen. Wij hadden veel ruimte voor de caravan, maar dat hebben niet alle caravans. Personeel bij receptie is vriendelijk.

De richting, Proprietario, 17-08-2018

Geachte Christa, hartelijk dank voor de beoordeling en de opmerking, voor ons zijn de meningen van de klanten altijd erg belangrijk. Met betrekking tot de regels in het zwembad zijn er verschillende standpunten, maar onze strandwachten hebben vele jaren ervaring en als ze geloven dat bepaalde gedragingen mogelijk gevaarlijk zijn, rapporteren ze dit. Vanuit ons oogpunt merken we een significante afname tussen klachten en letsels. We danken u voor de tijd die u heeft doorgebracht om uw ervaring te delen. Tot de volgende keer.

• 9Esseling12-08-2018

Super camping!

Er wordt super veel gedaan qua animatie, prima restaurant bij het zwembad, prima stacaravan (via touroperator). Onze kinderen hebben het super naar hun zin gehad hier op de camping.

• 9Eetgelegenheden

De richting, Proprietario, 17-08-2018

Beste Gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

• 8gezin met drie kinderen26-06-2018

perfecte locatie!

Gezellige, niet te grote camping. De sta caravans staan in straatjes opgesteld. Leuk zwembad, geen glijbanen. Leuke animatie ook aan het zwembad. Hele leuke omgeving, direct aan het Gardameer met de vele terrasjes en restaurantjes.

• 7Staat v/h sanitair

De richting, Proprietario, 03-07-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

• 8Jolanda10-05-2018

Leuke camping met een matige stacaravan

Een leuke grote camping. Maar niet extreem groot. Een schone camping. De caravan viel tegen voor wat we ervoor hebben betaald. Inventaris in de caravan is minimaal. En je moet schandalig veel voor het internet betalen wat een slecht bereik had. En wij zaten naast de WiFi. Twee zwembaden aanwezig, waaronder een leuk groot peuterbad. Entertainment is daar super geregeld. Mijn kinderen hebben zich goed vermaakt! Geen winkeltje aanwezig op de camping, maar genoeg supermarkten in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair

De richting, Proprietario, 03-07-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping.

• 2017
    8Tom en Eveline22-08-2017

Leuke kleinschalige camping

Ligging ten opzichte van het Gardameer is top. Het zwembad is leuk en schoon. Wij zaten in een chalet met veranda en ook deze was schoon en prima. Leuke kleinschalige camping (overzichtelijk voor de kinderen) met een leuk animatieteam. Een minpuntje is dat er geen campingwinkeltje is, maar een grote lidl is dichtbij. En de bediening bij het zwembad is erg traag.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Kim18-08-2017

prima camping voor gezinnen

Wij verbleven hier twee weken. We hadden eigenlijk voor 1 week geboekt, maar omdat het goed beviel en het weer mooi bleef, zijn we langer gebleven. Bij aankomst viel ons tegen dat we in eerste instantie een plek kregen toegewezen op het trekkersveldje (erg klein en zijn officieel geen plaatsen, staan niet op de plattegrond), terwijl we al hadden gereserveerd en aanbetaald voor een normale plek. Bij de receptie aangegeven dat we met een grote tent zijn gekomen en een baby en dat dit geen optie is. Uiteindelijk een mooie, ruime plaats gekregen met ook schaduw door de bomen (erg fijn) en zowel stroom als water op de plaats. De camping beschikt over een restaurant/bar. Hier hebben we eenmaal pizza gegeten en die smaakte prima. Daarnaast zijn er twee zwembaden: een normaal bad en een peuterbad. Dit bad is ook heel geschikt om met je baby in te zwemmen. Iedere dag is er volop animatie voor zowel kinderen als volwassenen. Het sanitair verschilt in kwaliteit per gebouw. Het nieuwste gebouw staat bij het zwembad. Dit ziet er goed uit. Hier heb je ook een familiekleedruimte met lage wc, babybadje (alleen geen stop...), lage wastafels, babyverschoonplek en douche. Bij ons gebouw (vlakbij receptie) was het sanitair op zich goed (6 douches, 6 wc's en 2 invaliden wc/douches), ook (af)wasplekken en hondendouche. Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt. Wat we hier dus wel misten was een simpele babyverschoonplek.Dit zouden ze makkelijk toe kunnen voegen, door een uitklapbaar geval aan de muur te bevestigen. Het kleinste sanitairgebouw (richting meer) is erg verouderd en dringend aan renovatie toe. De camping heeft geen eigen winkeltje, maar vlakbij zit een bakker en op loopafstand ook een lidl. Aanraders in de buurt zijn de steaks & shakes (een hamburgerrestaurant, veel beter dan mac/burger king met ook heerlijke frites) en restaurant vecchio mulino (vanuit de camping te bereiken, met heerlijk eten en een mooi uitzicht over het meer, reserveren aan te bevelen). Peschiera del Garda ligt op 1,5 km van de camping en is te bereiken via een wandeling langs het meer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Fred08-08-2017

Heerlijke Camping.... Maarrr...

Bij het oprijden van de camping was de eerste indruk positief. Groot grasveld met diverse spel en speel mogelijkheden, ook de kids club was hier te vinden. Ons straatje was direct tegenover het speelveld. De straatjes waar de chalets aan staan zijn auto vrij!

Het chalet voor 5 personen was zoals vele malen is aangegeven erg klein en ons huisje was erg verouderd. Buiten staat plastic tafel met 4 stoelen onder een soort gespannen zijltje. BuitenWanden brokkelden bij die van ons wat af. De wanden binnen ogen niet fris en huisje ziet er erg gebruikt uit! De inboedel is ZEER EXTREEM beperkt. Voor 5 personen bestek en borden, scherp mes, spatel, soeplepel, 6 kleine en grote glazen, 6 kop en schotel snijplank en 3 slabakken paar pannen en dat was het! Dit vonden wij wel heel erg beperkt! Koelkast met vriesvak was schoon en doet waar ze voor bedoeld zijn! Bedden zijn niet wat je kwa lengte en breedte van thuis gewend bent, al zijn op vakantie voor mij de meeste bedden te kort! Matrassen liggen overigens redelijk! Wij hebben de nachten goed geslapen. Leuke bijkomstigheid is het zakje chips, twee flesjes water en een snack die in het huisje aanwezig zijn bij binnenkomst!

Camping zelf ziet er netjes en onderhouden uit, begreep dat ze een aardig slag gemaakt hebben kwa onderhoud! Zwembad is netjes en erg schoon mist in onze ogen een glijbaan, waar genoeg ruimte voor is! Er is een groter bad en een kinderbadje! Zijn altijd 2 badmeesters aanwezig! water was fris maar lekker! Kids hadden daar totaal geen last van, met 35graden is een koeler bad prima! In de loop van de week liep de temp op! Bedjes zijn netjes opgesteld en je moet inderdaad 1.50 per bedje betalen! Dit voorkomt het hinderlijke handdoekje leggen. Wil je niet betalen zijn er 2 prima grasvelden aanwezig waarop je kan liggen!

Het animatie team is in een woord geweldig! Er word heel veel georganiseerd door de dames en heren met diverse nationaliteiten. Oa 2 Nederlanders. Onze kids van 7 & 9 hebben het er heel erg naar hun zin gehad. Van minindisco tot theater show en van water aerobic tot disco zwemmen er is elke avond en middag we iets te beleven. Petje af voor dit team, zonder dit team zou er voor kinderen verder niet veel te doen zijn dan het zwembadje en een speeltuin(tje).

Het strand aan het meer....... dat is er nauwelijks. Je moet of een stuk naar links of een stuk naar rechts lopen om aan het meer te kunnen zitten. Voor de camping zelf is er haast niks. Er is een klein kiezel strandje waar ook boten te water gelaten worden. Er staan helaas heel veel rietkragen waardoor je niet aan het water kan zitten. Terwijl het wel veel gelegenheid heeft want als een van de weinige hebben ze een stuk grasveld voor de camping liggen maar hier kan je dus niks mee omdat je daar niet het water in kan. Over of via de boulevard kan je mooi richting Peschiera Del Garda lopen. In de omgeving is meer dan genoeg te zien en te beleven dus vervelen is echt niet nodig! Wij hebben voornamelijk links van de camping gezeten. Ook een kiezel strandje maar voor €5 eur heb je daar een ligbed, tevens een kiosk voor wat drinken ijsje of snackje! En een openbare nette wc! Ook kan je er een waterfiets huren. Leuk om even op het meer te dobberen

Restaurant bij zwembad is goed eten! Om een of ander duistere rede word er door het personeel helaas weinig Engels gesproken! In onze ogen schiet de bediening en snelheid regelmatig te kort! De dames en heren achter de bar hebben soms geen idee waar ze mee bezig zijn en daarom kost het soms veel tijd voor je je drankjes hebt! Er is niet echt een terras waar je aan kan gaan zitten! De tafeltjes die er zijn, staan er voornamelijk voor dé resturant gebruikers! Het aangeboden ontbijt is een leuk en smaakvol extraatje de ochtend na aankomst. Een ontbijt met alles erop en eraan!

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig