Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 7Ilona23-08-2019

Prima camping voor kinderen tot 10 jaar

Goed onderhouden camping. Er staan ongeveer 12 caravans aan een laan. De laan is mooi aangelegd met oleander struiken. Caravan is karig ingericht. Geen koffiezetapparaat en waterkoker en beperkt serviesgoed. Wel een grote koelkast. De caravan was niet ruim. De bedden waren hard. Wij waren hier een week en dat was voor ons genoeg. Parkeren in de buurt van de caravan is soms lastig maar dan kun je op het hoofdparkeerterrein staan en dit is prima te belopen. Het restaurant viel tegen. Wij hadden een pizza en deze was vrij smaakloos. In het zwembad geldt een zero tolerance beleid. De fluit gaat met grote regelmaat. Dit is aan de ene kant erg vervelend omdat het zwembad vrij saai is als je niets mag maar aan de andere kant wel veilig voor iedere zwemmer. Wij gingen dan ook alleen heen om af te koelen. In de buurt van de camping zit een grote Lidl.

• 8Staat v/h sanitair

San Benedetto, Proprietario, 26-08-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Sorry voor wat je niet leuk vond. We zijn in Italië, er is geen koffiezetapparaat in het Mobilhome dat u hebt geboekt, maar er is een mokka. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

• 7Anoniem21-08-2019

Super caravan maar gaan nooit meer

We zaten in de caravan met jacuzzi met uitzicht op het gardameer, prachtige plek en erg mooie en ruime caravan. Wat we misten op deze camping was toch wel een winkeltje. Moest een eindje lopen naar de Bakker en met de auto naar de supermarkt. De badmeester waren erg streng. Geen balletjes, geen snorkel. Je mocht werkelijk waar bijna helemáál niets en dat met kinderen van 13 en 16 jaar. Voor ons een reden om niet meer naar deze camping toe te gaan.

San Benedetto, Proprietario, 26-08-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

• 2018
    8Van coppernolle liliane20-08-2018

Zeer mooi gelegen aan het gardameer

In de restaurant aan het zwembad kan je zeer lekker eten tegen een goede prijs

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7Smitsman30-07-2018

Erg fijn.

Hele fijne rustige camping, direct aan het Gardameer. Caravan staat mooi in straatje langs het meer. Veel Nederlanders. Een top Animatie team, erg enthousiast. Omgeving erg mooi met leuke dorpjes. Fijn om zo vanaf de camping naar Peschiera te wandelen. Het Gardameer vonden we niet fijn om te zwemmen, grind en vies

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

De richting, Proprietario, 17-08-2018

Beste Gast, Heel erg bedankt voor de goede beoordeling, we zijn blij dat hij zijn verblijf bij ons aangenaam heeft doorgebracht. We willen alleen maar verduidelijken dat het water niet vies is, het slib maakt het soms troebel, maar vlak naast onze camping is er een kleine natuurlijke rietoase (toevluchtsoord van eenden, zwanen en andere dieren) die de aandacht aantoont omgeving van ons gebied. We hopen snel terug te komen als onze gast. Met vriendelijke groet

• 2017
    8Tinus18-08-2017

Uitstekende, gezellige camping

Kleinschalige, relatief rustige camping. Kampeergedeelte gescheiden van de huuraccommodaties. Goed sanitair, zeer actieve en leuke animatie voor alle leeftijden (zo actief hebben wij het niet eerder gezien). Op verzoek een ruime kampeerplaats. Vanaf de camping loop je zo het Gardameer in. Bakker en supermarkten vlak bij de camping. Op de receptie zijn ze toegankelijk (open van ochtend tot avond) en behulpzaam. Sanitair is 2 jaar geleden geheel vernieuwd. Fijne douches en schoon (3 x per dag). Nadeel dat de warmte erg blijft hangen in het gebouw en dat er geen plankjes zijn voor de toilettas. Het restaurant op de camping is niet hoogstaand en erg rommelig maar er zijn goede alternatieven op loopafstand. Al met al een geweldige camping!

• 8Staat v/h sanitair

• 7Henk11-08-2017

De camping maakt haar beloftes niet waar

De ligging van de camping is prachtig tov Gardameer en Peschiera del Garda. Helaas zijn de stacaravans nogal verouderd en heeft een deel van de stacaravans geen uitzicht en nauwelijks schaduw. Dat was bij ons ook het geval en gelukkig konden we na 4 dagen een andere caravan krijgen. Er weinig sfeer op de camping, maar er wordt ook niet moeilijk gedaan. Ook niet in het zwembad. Wat ons erg is tegen gevallen is de animatie voor oudere kinderen, tenzij je van volleybal houdt. Andere sporttoernooien - voetbal, boogschieten, tafeltennis - staan wel gepland maar worden niet georganiseerd.

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

9john24-08-2016

geweldig mag zeker een ster bij

toen we aankwamen was het erg goed receptie was eerst minder vriendelijk maar daarna opeens veel aardiger het huisje was niet heel groot , het zwembad was echt fijn het water was koud maar hadden warm weer dus konden lekker afkoelen , animatieteam was echt fantastisch elke dag bezig met activiteiten er was 1 nederlands meisje bij de animatie dat was ook wel handig dichtbij zat een lidl dus kon je brood halen , bij de eerste dag kregen we gratis ontbijt bij het restaurant , we hebben nog een gratis kano gehuurd en vanaf de camping is ongeveer kwartiertje lopen naar peschiera de ligging was erg mooi

dit is zeker een aanrader

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Nancy22-08-2015

fantastische camping

We hebben een heerlijke tijd gehad op camping San Benedetto. We hadden een ruime stacaravan op zeer korte loopafstand van het Gardameer. Op de camping zijn veel sportmogelijkheden, zoals voetbal, jeu de boule, beachvolleybal en tafeltennis. Er is een heerlijk zwembad met zonneweide. In het zwembad was geen badmuts verplicht. De bedjes kosten een euro. Het animatie team is groot en verzorgd een ochtend, middag en avondprogramma. Het personeel is zeer aardig bij de receptie en in het restaurant. Er is geen campingwinkel, maar je kunt bij de bar bij het zwembad broodjes kopen voor het ontbijt of bij de bakker bij de ingang van de camping. Op de camping zijn diverse recycle straten, die een paar keer per dag geleegd worden en gecontroleerd. Daardoor bleef de camping zeer netjes. Kortom deze camping is een aanrader. Alleen zou de schoonmaak van de caravan iets beter kunnen.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Ron16-08-2015

Eerste indruk van de camping was minder. Dit kwam door de kleine oudere stacaravan met zeer eenvoudige terras. Erg prijzig voor de staat van de caravan. Verder was de camping prima. Zeer leuk animatie team met als zeer sterke plus punten dat ze uit verschillende landen personeel hebben. Kleinschalige camping vonden wij erg prettig. Glijbanen bij het zwembad zeker niet gemist. Zo spelen de kinderen weer zelf hun spel en verzinnen telkens wel iets nieuws. Ook animatie team is actief bij het zwembad.

• 5R o14-08-2015

Ontevreden

De huisjes zijn incompleet zoals borden glazen , geen schaaltjes, geen snijplank , geen druiprek, geen oven of magnetron, enz. Wij vinden het zeker geen aanrader elke avond die herrie bij het zwembad erg irritant. Verder is er niets te doen voor de oudere jeugd. Je betaalt veel te veel voor heel weinig

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig