Camping San Benedetto

Camping San Benedetto
7,2

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

32 reviews over Camping San Benedetto in het Nederlands

2008

Super camping!!

fiona oudshoorn
22-9-2008

Wij zijn eigenlijk geheel onverwacht op camping san benedetto terecht gekomen maar wat een super camping is dat zeg!! Echt een geweldig camping voor kinderen mijn kinderen van 7 en 4 hebben zich opperbest vermaakt ook een schone camping met een prima ligging gelijk aan de boulevard naar Peschiera , volgend jaar gaan wij weer terug!!

nooit meer

Chantal
20-9-2008

Bij aankomst was onze caravan nog niet klaar. Ook al waren wij om de tijd die op de papieren stond aanwezig. Polsbandjes dragen (zodat ze geen vreemde gasten in het zwembad krijgen) en dit op een camping. Met het aan en uitkleden van mijn kinderen bezeerde ik hen telkens. Heb deze na 3 dagen af gedaan en niemand heeft er iets van gezegt. Anamatie team waren er echt voor zichzelf. Hadden geen oog voor de kleinere kinderen. Hebben onze kinderen veel zelf vermaakt. Anamatie is vermaken van kinderen en niet aan een grote tafel laten kleuren of verven en zelf weg gaan. Caravan was oud en zeer gehorig. Bedden om met zeer rugpijn weer huiswaards te keren.badkamer was zo klein dat je moeite had om je kinderen af te drogen.Ik klaag niet snel, maar dit was een zeer dure vakantie voor wat we daar hebben gekregen. Nooit meer

Redelijke camping

Jet
8-9-2008

Vorig jaar zijn wij 2 weken op deze camping geweest in een stacaravan. Prima caravan. Helaas vonden wij het personeel niet zo vriendelijk, alle parasolvoeten werden weggehaald door schreeuwende schoonmaaksters. Navraag bij de receptie gedaan en daar werd ons gezegd dat deze nauwelijks gebruikt werden. Niet handig, in alle straatjes lagen de parasols op de grond en dat bij 40 graden! Wij hadden een dokter nodig en gevraagd om een adres van een engels of duits sprekende arts. De arts sprak alleen italiaans en we hebben niet begrepen wat onze dochter had. Wel werden we het zwembad op de camping uitgestuurd omdat ze rode bultjes had (ze is niet in het water geweest) op verzoek van italiaanse gasten. Dit alles op een vervelende manier. Ligging van de camping is goed, animatie heel eentonig.

LUX-camp

Niet massaal, maar: geluidsoverlast!

C. de Groot
1-9-2008

Hoogseizoen met 2 kleine kinderen (1 en 3.) Een stacaravan van de camping. Wat ouder, basic (inventaris zeker!) maar wel met airco en schoon! Mooie plaatsen met een goede beschutting tegen de zon! Fijne camping, prima zwembad, zeker voor leeftijd kinderen. Badmut verplicht. De badmeesters zijn vooral bruin. 's avonds animatie leuk voor de kinderen.Een groot NADEEL: wij stonden vlakbij het zwembad waar ook de animatie is en 's avonds rustig bij de caravan zitten lukt niet: tot 23.00 uur oorverdovende herrie. Na de kinderdisco is er tot 2300 animatie voor ouderen, met afhankelijk van de "DJ" echt te harde muziek. Als dat nu eens een keertje gebeurd: ok. Maar elke avond......eigenlijk gewoon onacceptabel. Dus of we nog eens terug gaan??? Restaurant op de camping duur en niet goed. Je kunt beter lekker het platteland op rijden en naar een trattoria gaan!

Gereisd Familie in september 2008

prima camping voor gezinnen met kinderen

Desiree
17-8-2008

Prima camping met voornamelijk vrij nieuwe stacaravans (muv type Garda)en 2 gedeeltes voor kampeerders. Goed restaurant, gezellige bar aan het gardameer. Zwembad met zeer ruim kinderbad en bar. De toiletten bestaan voornamelijk uit "hurktoiletten" maar worden wel zeer goed schoon gehouden. Aan de overkant van de straat een bakkertje en winkeltje waar je de nederlandse krant kunt kopen en op 200 mtr een kleine supermarkt. De winkel op de camping stelt weinig voor. In het restaurant goed eten tegen een goede prijs. Alle gerechten zijn ook af te halen. Het animatieteam is leuk voor kinderen tot ongeveer 10 jaar. De animatie in de avond vindt plaats bij het zwembad. Dit zorgt wel voor overlast voor de stacaravans die dicht bij het zwembad liggen, vooral de disco op zaterdagavond. De camping ligt vlak bij Peschiera del Garda, ongeveer 2,5 km lopen langs het meer. Met de auto is Sirmione een aanrader. Gardaland is ook dichtbij. Al met al een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

Aanrader voor huuraccomodaties

melanie
17-8-2008

Verwelkomd door een aardige NL dame. Ander personeel was vaak chagrijnig. Nadeel was het verplichte gele armbandje. We mochten meteen in de caravan, ondanks dat we te vroeg waren. Stacaravan Chalet met airco was schoon, ruim en met een redelijk nieuwe inventaris. Genoeg ruimte en privacy voor je caravan. De animatie (veeltalig) is vooral gericht op kinderen van een jaar of 8. Klein speeltuintje, niet voor de allerkleinsten. De kinderdisco begon om 20 uur, avondanimatie pas om 21.30. Overdag knutselen of sport. Zwembad prima, overzichtelijk en voldoende lig/zitruimte. Badmuts verplicht, bermuda's toegestaan. (Afhaal)restaurant met lekkere betaalbare pizza's en gerechten. Camping ligt aan het meer met kiezelstrand. Het ondiepe gedeelte is vrij groot, dus ideaal met kleine kinderen. De kampeerplaatsen zijn klein, niet vlak en veel zand. Sanitair erg oud maar werd dikwijls schoongemaakt. Een aanrader voor mensen die een Chalet huren. Met eigen caravan/tent zou ik het niet doen.

Gereisd Familie in juli 2008

heerlijke vakantie gehad

Ybag
14-8-2008

We zijn net terug. Erg naar ons zin gehad. Stonden er met caravan gedurende 20 nachten met 2 kinderen. Prima ligging. Wel wat oud sanitair, maar werd best goed schoongemaakt. Jammer dat er een enkeling was die de toiletten niet schoon achterliet, maar zulke lui vind je overal. Echt genoten en vriendelijke mensen op de vaste plaatsen, vooral de tijdelijke italiaanse oma van onze kids! De bewaking van de camping mag wat alerter zijn en strenger op de regeltjes controleren. Jammer dat er op het strand en op een bepaalde strook van de camping wat groepsvorming was van Nederlanders.

Gereisd Familie in Thu Aug 14 2008 22:21:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een aanrader!

Fam. Elskamp
13-8-2008

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op camping S.B. Het was onze 2e keer en zeker niet de laatste. Echt voor rustzoekers of mensen met jonge kinderen (tot 12 jaar). Mooie, schone camping, prettige chalets met airco, leuke, actieve animatie, vriendelijk personeel, goede pizza's in restaurant. Kortom; helemaal toppie!

Sanitair kan beter

jahnjahn
12-8-2008

Ruime plaatsen met voldoende schaduw dicht bij Garda meer. Sanitair niet van deze tijd: doorgepoetst chroom, geen echte afvoer voor chemisch toilet, slecht licht. dat kan echt niet meer. Balie onvriendelijk schreewerig. Je moet gele armbandjes om. Ik snap dat je iets aan ongeoorloofde bezoekers wil doen, maar ik wil buiten de camping en in bed echt geen armbandje om. Dan moet je dat doorknippen want die dingen gaan niet af. Receptie boos. Allemaal lastig. Leuk dat er op campingdeel veel italianen staan. Vanaf 23 uur rustig. jammer van de bouwwerkzaamheden naast de camping. Geen gebruik van animatie en restaurant gemaakt.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

't gaat

jahn jahn
11-8-2008

deze zomer gecampeerd.redelijk ruime plaatsen met voldoende schaduw. Sanitair is zeeeer aan vervanging toe.geen echte voorziening voor chemisch toilet en dat kan toch eigenlijk niet meer in deze tijd. Tot op het messing doorgepoetste kranen en putjes. beetje droevig. receptie onvriendelijk. we hebben de pest aan het rondlopen met gele armbandjes, vooral als je die niet kan afdoen. Ben bereid dit om te doen in het zwembad omdat ik snap dat men de toeloop aan mensen wil bewaken. Helaas biedt de receptie geen oplossing voor mensen die buiten de camping zo'n armbandje af willen doen. die hebben we dus meteen doorgeknipt waardoor kampleiding af en toe vervelend wordt. niets van aantrekken;je bent op vakantie nietwaar. . . Leuk dat er ook veel italianen op de amping staan.na 23 uur is het echt behoorlijk rustig. kan niet oordelen over animatie. Lekker dicht bij het garda meer. men laat soms campeerdersmidden in de nacht toe. lijkt vriendelijk maar als je er van wakker wordt is dat minder.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.