Camping San Benedetto

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

181 reviews over Camping San Benedetto

• 7Hams25-09-2019

September is laagseisoen zou je zeggn,te druk!

Goede camping, alleen tijdens ons verblijf waren er zo’n 600 scholieren. ‘S ochtends en ‘s avonds veel lawaai. Verder een sleche wifi-verbinding. Ligt aan de bomen zeggen ze, onzin zorg gewoon voor een sterker signaal. Wifi is een part of modern life, mensen gaan er steeds meer op selecteren!

• 4Eetgelegenheden

San Benedetto Staff, Proprietario, 27-09-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping village en voor goed advies! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

• 9Ike Drost10-06-2019

Heerlijk rustige wat kleinere camping

Het is een kindvriendelijke kleinere camping waar ook honden welkom zijn.

• 8Eetgelegenheden

San Benedetto, Proprietario, 12-06-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

• 2018
    9Arie en Mary01-08-2018

Niks mis mee

Het is een overzichtelijke camping met een geweldig zwembad en een badmeester die goed oplet. De stacaravan die we hadden was niet zo groot(4-pers) maar we waren met z´n tweeën. Wifi was bij ons prima, we hadden een tv met BVN, een goed werkende airco, bedden voldoen en een terras met tuinmeubels. Het slagboom systeem zou wel gemoderniseerd kunnen worden. Lidl is in de buurt en we raden aan om ook naar de supermarket te gaan die er tegenover zit . Het restaurant is gewoon makkelijk ook om af te halen. Het is fijn dat je heel makkelijk een bootje of zoiets kan huren achter de camping aan het Gardameer. Daar is ook een wandelpad naar Peschiera. Toen wij er waren was het ook erg druk met schoolreizen, maar dat heb je op campings en parken. Het gaf wat reuring maar we hebben echt geen overlast ervaren. En de badmeester hield ze keurig in bedwang in het zwembad. Wij hebben een prima vakantie gehad, net zoals 7 jaar geleden.

De richting, Proprietario, 17-08-2018

Beste Gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

• 5Franc24-05-2018

Geentudtg verblijf mogelijk.

Veel, erg veel onrustige geluiden door bussen vol jongeren die logeren in huisjes. Receptie zwijgt hierover. Sanitair schoon en fris. Plaatsen erg klein.

• 5Eetgelegenheden

De richting, Proprietario, 03-07-2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping.

• 2017
    8Harwig4719-07-2017

Voor ons geen herhaling.

Wij kunnen ons vinden in de positieve maar ook in de minder positieve reacties. Van 30 juni t/m 4 juli hebben wij op deze camping met onze caravan gestaan i.v.m. de ACSI periode t/m 7 juli. Echter door wifi en ligstoelen werd het nog prijzig! De ontvangst bij de receptie was vriendelijk. We hadden nog keuze uit 5 plaatsen. Het positieve was dat we op één van de mooiste plaatsen konden staan met uitzicht over het Gardameer. Deze plaatsen naast / boven het restaurant aan het meer, waren net klaar. Nadeel van deze plek was dat we hier geen wifi verbinding hadden, was ook gezegd bij de receptie, en we stonden redelijk ver van het sanitair. Daar klagen we niet over want dat was onze keus. De sanitaire voorzieningen vinden we wel behoorlijk beperkt voor een camping van deze grootte; ze zijn wel zeer goed. De meeste plaatsen zijn aan de krappe kant, zeker voor een caravan van ca. 7,5 meter. Veel minder positief is dat men voor de wifi € 4,-- per dag vraagt! Dit kan tot 4 dagen en dan kost het € 10,00. Dat is toch niet meer van deze tijd. Het zwembad is erg mooi en groot en er is ook een groot peuterbad. Veel ruimte om te liggen op een ligbed en zelfs een zonneweide. Op 30 juni maakten we van het zwembad gebruik en van de ligbedden. Wat schetste onze verbazing toen we de volgende dag 1 juli er weer kwamen. Aan elk kunststof ligbed hing een kaartje van € 1,50 en aan de andere ligbedden een kaartje van € 2,00 !!!! Wij ‘begrepen’ dit dus niet en namen gebruik van een ligbed. Het duurde echter geen minuut of daar kwam de badmeester al aan en vroeg of wij wel hadden betaald. Niet dus! We moesten een bandje kopen bij het restaurant en dat mag je dan aan je ligbed bevestigen Dit zou gelden voor juli en augustus. Onbegrijpelijk! De andere keren maar naar het strand gegaan. De camping heeft geen eigen strand. Ook minder is dat in de ACSI-gids vermeld wordt dat er 6 - 10 Amp. zou zijn, terwijl het maar 3 Amp. is!! Voor ons hoeft een herhaling niet. Restaurant onder aan de camping was niet geweldig en erg duur.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

9karinkuiper14-09-2015

Gezellige gezinscamping, volgend jaar weer

Wij komen al iets langer op San Benedetto (6 jaar) en hebben een eigen caravan. We staan op het campeergedeelte. En dat is vrij rustig. Zelfs in juli en augustus. Voorheen gingen onze kinderen mee (vanaf 14 jaar) en zij hebben zich altijd kostelijk vermaakt. Goed animatieteam. Genoeg leeftijdsgenootjes. Ze zijn nu bijna 21 en gaan niet meer mee. De camping wordt ieder jaar verbeterd. Nu een prachtig nieuw sanitairgebouw (2015) het restaurant vd camping is verplaatst naar het zwembad waar ook de animatie is. Het restaurant aan het Gardameer is ook een aanrader. Alles wordt prima onderhouden. De boot kan op de camping de helling af. Een bootje is echt een aanrader. Soms sneller met de boot naar een leuk stadje te varen dan met de auto en dan in de file staan. Naar Peschiera kun je lopen langs het meer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (receptie, restaurant, servicedienst). Ijs eten bij Dodo!! Wij zijn erg tevreden en komen graag volgend jaar weer terug.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Bart26-07-2015

Prima Camping om aan het Gardameer te vertoeven

Prima plaatsen, ruimte, hegjes tussen de plekken, goed sanitair.

• 7Eetgelegenheden

• 9Ike Drost30-06-2015

warm aanbevolen zeker voor gezinnen met kinderen.

Vele jaren was het sanitair verouderd. Maar dit jaar is er een compleet nieuw sanitairgebouw op de camping gebouwd. Ook aan het zwembad prachtig nieuw sanitair plus een nieuw restaurant. Ook het speelgedeelte voor de kinderen is vernieuwd. Alle plaatsen zijn genivelleerd en opnieuw ingezaaid. Al met al een aanrader.

• 8jim rozema21-10-2012

we hadden een leuk plekje

onze eerste indruk van de camping toen we bij de poort stonden was dat het vast een rommelige bende zou zijn maar dat viel erg heel mee en het zelfde gelde voor het sanitair we waren voor het eerst in Italie we waren dus niet bekend met die typische " hurk toiletten ",we hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt omdat we wat ouder zijn en niet zolang konden hurken, maar gelukkig waren er ook voor ons bekendere toiletten en die werden zeer schoon gehouden voor zo ver het ging

• 9Paul16-09-2012

veel waar voor je geld

Deze camping is zeer verzorgd, proper en rustig. Sanitair is verouderd maar proper en je hebt steeds warm water. Ze is schitterend gelegen vlak aan het meer en op wandelafstand (langs het meer) van Peschiera. Zeer vriendelijke mensen op het onthaal en steeds bereidwillig om te helpen. Het restaurant op de camping is correct voor een snelle hap zonder al te veel verwachtingen. Het zogenaamd klassevollere restaurant Vecchio Mullino aan de rand van de camping daarentegen vond ik beneden alle peil en zeker niet aan te raden. ook is de camping zeker diervriendelijk en er is voor diegenen die dat willen steeds voldoende animatie voorzien. Kortom, zeker een aanrader

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig