13 tips over Camping San Benedetto

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

• Paul, 16-09-2012

bezoek Verona en ga ook eens rond het Gardameer. Het is er boordevol mooie plaatsjes. Ook goed te doen van hieruit is een daguitstap naar Venetië.

We hebben een aantal aanbieders voor San Benedetto voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    LUX-camp
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl

• Veenje, 28-08-2012

Restaurant Vecchio Mulino aan het water.

• yaiza, 03-09-2012

Een bootje huren om zelf op het Garda Meer te varen is een aanrader. Echt heel leuk. Je hebt geen vaarbewijs nodig. Peschiera is ongeveer 30 minuten vanaf de camping lopen (met kleine kinderen). Peschiera is een leuk dorpje, wel heel druk (indien men met de auto hier naar toe wilt).

• m-m-g, 20-08-2012

bbq huren op camping, waterschoenen, koffiezetapp. meenemen

• Peter, 11-08-2012

Wil je iets ondernemen, ga dan niet in het hoogseizoen. Het is erg warm. Boek met de voorkeur voor een rustige plek. Bijna iedereen gaat naar de zelfde bakker, maar even eerder is er (op maandag gesloten) ook een bakker/slager, waar ze ook biologische producten kopen. Lekker brood en vriendelijkere service1

• Gerdien, 29-07-2012

Campingwinkel stelt niets voor, bakker net buiten de camping en grote supermarkten genoeg in de buurt incl. leuke buurtsuper en andere winkeltjes.

• sharon, 13-04-2012

Elke maandag is er (hoogseizoen) een grote markt in Peschiera. Vanaf de camping kun je zelfs naar deze plaats lopen, langs het meer!

• Van Mierlo, 09-05-2012

Tips: Gardaland, Sirmione, Malcesine, watervallen bij Molina, Verona, Venetie, Valeggio sul Mincio.

• evertluiten, 12-08-2014

Weekmarkt op maandagochtend in Peschiera is groot en gezellig om af te struinen.

• Nancy, 22-08-2015

Op maandag de markt in Peschiera. Breng een bezoek aan Sirmione. Fietshuur op de camping is niet duur. De stad Verona is ook zekere een bezoek waard en niet zo ver vanaf de camping.