Camping San Benedetto

Camping San Benedetto
7,3

Omschrijving
Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

162 reviews over Camping San Benedetto in het Nederlands

Onvriendelijk, vies en veel te duur

Bolleprikkies,
29-8-2018

Erg onvriendelijk personeel. 14 dagen een 2e auto parkeren op een algemene parkeerplaats kost 150 euro extra. Dit wordt van te voren niet verteld. Zodra je er bent krijg je dat pas te horen. "Je hoeft hier niet te parkeren", werd ons gezegd."Parkeer maar ergens onbewaakt op een weggetje buiten de camping als je niet wilt betalen". We voelden ons echt bestolen maar je kunt geen kant uit op dat moment.

Ander voorbeeld van de klantvriendelijkheid:

We zagen een mooie tafel in de schaduw op het terras van de camping, wij mochten daar niet zitten omdat deze gereserveerd was dus toen maar een tafeltje onder een warme overkapping gezocht. Zien we even later de eigenaresse van de camping aanschuiven aan het gereserveerde tafeltje. Ze is blijkbaar belangrijker dan haar gasten?!

Het meer bij het strandje van de camping stonk enorm en je werd er gek van de muggen. Caravan was oud en vies terwijl dit de meest luxe en duurste was die ze aanboden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
De richting, Proprietario, 12-9-2018

Dear Guest,

with regret I read a similar comment on your part. Here none has the intent to "scrub" the guests, and never like this year we receive compliments for the friendliness and helpfulness of our employees.

I try to answer you hereby: the rate you paid for the extra car is put on the price list and it was not announced during the booking because we did not know that you would come with two cars.

In the booking email it is clearly written that 1 car is included in the price. The total of this extra was however € 105.00 for 10 days.

The mobilehome that you have booked is the largest we have, in our Top Village area, directly on the lake, with superior equip. (barbecue and sun loungers): the average per person was about € 35.00 per night.

The cleaning ladies always do their best but if this were not to your liking, you should have told us immediately, and promptly we would have solved. Written in a review, unfortunately it is useless. The smell of the lake in this period does not depend on us: the water level, after being very high for months, quickly fell, and the algae have dried up. We are not allowed to touch them; we have repeatedly informed the municipality, which has been activated in turn, but unfortunately nothing can be done, we must follow the bureaucratic trafile. For these red spots, are you sure they depend on the lake?

We have no reports of such things, I have bathed several times before here and I have not had any problems. Discovering things now does not allow us to evaluate them together and possibly to do something. If you came to the front desk, we could have explained personally. The "terrace" you refer is that of the restaurant, not that in front of your mobilehome. Obviously, guests come first; that evening the staff booked a table outside on the occasion of an important business dinner, maybe you did not booked or didn't expressed your preference? I cannot find disservice in this. Thank you

Zeer mooi gelegen aan het gardameer

Van coppernolle liliane,
20-8-2018

In de restaurant aan het zwembad kan je zeer lekker eten tegen een goede prijs

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Fijne vakantie gehad,1 week was voor ons voldoende

Christa Schlundt Bodien,
13-8-2018

Kleinschalige camping waar wij 6 dagen hebben gezeten. Wij hadden een stacaravan helemaal achteraan (vlakbij het zwembad) en daardoor had je s'avonds nogal wat last van de entertainment. Het geluid stopt wel op redelijk tijdstip en het maakte het ook wel gezellig. Wij hebben vooral bij het zwembad gelegen en daar zijn de toezichthouders nogal streng; je mag bijv niet vanaf de kant met een balletje gooien naar iemand die in het water zit, niet rennen, niet duiken. Helaas geen glijbaan in de buurt. Het strand is van kiezel, maar er zijn bedjes te huur.

Leuke entertainment; meerdere malen per dag zijn er activiteiten. De caravan was naar behoren; natuurlijk korte bedden voor lange mannen. Wij hadden veel ruimte voor de caravan, maar dat hebben niet alle caravans.

Personeel bij receptie is vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
De richting, Proprietario, 17-8-2018

Geachte Christa, hartelijk dank voor de beoordeling en de opmerking, voor ons zijn de meningen van de klanten altijd erg belangrijk.

Met betrekking tot de regels in het zwembad zijn er verschillende standpunten, maar onze strandwachten hebben vele jaren ervaring en als ze geloven dat bepaalde gedragingen mogelijk gevaarlijk zijn, rapporteren ze dit. Vanuit ons oogpunt merken we een significante afname tussen klachten en letsels. We danken u voor de tijd die u heeft doorgebracht om uw ervaring te delen. Tot de volgende keer.

Super camping!

Esseling,
12-8-2018

Er wordt super veel gedaan qua animatie, prima restaurant bij het zwembad, prima stacaravan (via touroperator). Onze kinderen hebben het super naar hun zin gehad hier op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Met vriendelijke groet,

Niks mis mee

Arie en Mary,
1-8-2018

Het is een overzichtelijke camping met een geweldig zwembad en een badmeester die goed oplet. De stacaravan die we hadden was niet zo groot(4-pers) maar we waren met z´n tweeën. Wifi was bij ons prima, we hadden een tv met BVN, een goed werkende airco, bedden voldoen en een terras met tuinmeubels. Het slagboom systeem zou wel gemoderniseerd kunnen worden. Lidl is in de buurt en we raden aan om ook naar de supermarket te gaan die er tegenover zit . Het restaurant is gewoon makkelijk ook om af te halen. Het is fijn dat je heel makkelijk een bootje of zoiets kan huren achter de camping aan het Gardameer. Daar is ook een wandelpad naar Peschiera. Toen wij er waren was het ook erg druk met schoolreizen, maar dat heb je op campings en parken. Het gaf wat reuring maar we hebben echt geen overlast ervaren. En de badmeester hield ze keurig in bedwang in het zwembad. Wij hebben een prima vakantie gehad, net zoals 7 jaar geleden.

Gereisd met partner in mei 2018

Beste Gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons Camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Erg fijn.

Smitsman,
30-7-2018

Hele fijne rustige camping, direct aan het Gardameer. Caravan staat mooi in straatje langs het meer. Veel Nederlanders. Een top Animatie team, erg enthousiast. Omgeving erg mooi met leuke dorpjes. Fijn om zo vanaf de camping naar Peschiera te wandelen. Het Gardameer vonden we niet fijn om te zwemmen, grind en vies

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste Gast,

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling, we zijn blij dat hij zijn verblijf bij ons aangenaam heeft doorgebracht. We willen alleen maar verduidelijken dat het water niet vies is, het slib maakt het soms troebel, maar vlak naast onze camping is er een kleine natuurlijke rietoase (toevluchtsoord van eenden, zwanen en andere dieren) die de aandacht aantoont omgeving van ons gebied. We hopen snel terug te komen als onze gast. Met vriendelijke groet

perfecte locatie!

gezin met drie kinderen,
26-6-2018

Gezellige, niet te grote camping. De sta caravans staan in straatjes opgesteld. Leuk zwembad, geen glijbanen. Leuke animatie ook aan het zwembad. Hele leuke omgeving, direct aan het Gardameer met de vele terrasjes en restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Geentudtg verblijf mogelijk.

Franc,
24-5-2018

Veel, erg veel onrustige geluiden door bussen vol jongeren die logeren in huisjes.

Receptie zwijgt hierover.

Sanitair schoon en fris.

Plaatsen erg klein.

Gereisd met partner in mei 2018

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping.

Leuke camping met een matige stacaravan

Jolanda,
10-5-2018

Een leuke grote camping. Maar niet extreem groot. Een schone camping. De caravan viel tegen voor wat we ervoor hebben betaald. Inventaris in de caravan is minimaal. En je moet schandalig veel voor het internet betalen wat een slecht bereik had. En wij zaten naast de WiFi. Twee zwembaden aanwezig, waaronder een leuk groot peuterbad. Entertainment is daar super geregeld. Mijn kinderen hebben zich goed vermaakt! Geen winkeltje aanwezig op de camping, maar genoeg supermarkten in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke kleinschalige camping

Tom en Eveline,
22-8-2017

Ligging ten opzichte van het Gardameer is top. Het zwembad is leuk en schoon. Wij zaten in een chalet met veranda en ook deze was schoon en prima. Leuke kleinschalige camping (overzichtelijk voor de kinderen) met een leuk animatieteam. Een minpuntje is dat er geen campingwinkeltje is, maar een grote lidl is dichtbij. En de bediening bij het zwembad is erg traag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.