Camping San Benedetto

Camping San Benedetto
7,2

Vanaf Camping San Benedetto loop je binnen 5 minuten naar het Gardameer. De animatie is de hele dag druk met het organiseren van activiteiten. Ook is er een zwembad en een apart kinderbad. Het wandelpad langs met meer brengt je in 20 minuten bij Peschiera. Breng een bezoek aan Verona of ga een dag naar Venetië.

169 reviews over Camping San Benedetto in het Nederlands

We komen zeker nog eens terug

Monique
1-9-2019

We zaten in een van de New Village accommodaties. Fijne plek, rustig en nieuw. Camping heeft alleen geen supermarkt, dat was wel jammer. Zwembad eenvoudig, maar juist helemaal goed. Badmeesters wel erg streng ;) maar zolang je geen gekke dingen doet wordt er ook niets gezegd. Restaurant bij zwembad was helemaal prima. Eten was goed. Leuke medewerkers die wel heel hard moeten werken. We vonden de info die we kregen bij receptie wat karig. Alles moet je eigenlijk beetje zelf uitzoeken. Natuurlijk kan je het gaan vragen, maar ach, zelf uitzoeken is dan ook wel weer leuk. Animatie prima. Wij zochten het niet zo op, maar er was genoeg te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
San Benedetto Staff, Proprietario, 9-9-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping village! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Prima camping voor kinderen tot 10 jaar

Ilona
23-8-2019

Goed onderhouden camping. Er staan ongeveer 12 caravans aan een laan. De laan is mooi aangelegd met oleander struiken. Caravan is karig ingericht. Geen koffiezetapparaat en waterkoker en beperkt serviesgoed. Wel een grote koelkast. De caravan was niet ruim. De bedden waren hard. Wij waren hier een week en dat was voor ons genoeg. Parkeren in de buurt van de caravan is soms lastig maar dan kun je op het hoofdparkeerterrein staan en dit is prima te belopen. Het restaurant viel tegen. Wij hadden een pizza en deze was vrij smaakloos. In het zwembad geldt een zero tolerance beleid. De fluit gaat met grote regelmaat. Dit is aan de ene kant erg vervelend omdat het zwembad vrij saai is als je niets mag maar aan de andere kant wel veilig voor iedere zwemmer. Wij gingen dan ook alleen heen om af te koelen. In de buurt van de camping zit een grote Lidl.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Benedetto, Proprietario, Mon Aug 26 2019 10:42:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Sorry voor wat je niet leuk vond. We zijn in Italië, er is geen koffiezetapparaat in het Mobilhome dat u hebt geboekt, maar er is een mokka. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

Super caravan maar gaan nooit meer

Anoniem
21-8-2019

We zaten in de caravan met jacuzzi met uitzicht op het gardameer, prachtige plek en erg mooie en ruime caravan. Wat we misten op deze camping was toch wel een winkeltje. Moest een eindje lopen naar de Bakker en met de auto naar de supermarkt. De badmeester waren erg streng. Geen balletjes, geen snorkel. Je mocht werkelijk waar bijna helemáál niets en dat met kinderen van 13 en 16 jaar. Voor ons een reden om niet meer naar deze camping toe te gaan.

San Benedetto, Proprietario, Mon Aug 26 2019 10:44:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Go4Holiday.nl

Heerlijke vakantie op een mooie plek

M. van Berkel
18-8-2019

Mooie camping, leuke animatie voor de kinderen. Onze stacaravan lag prachtig, direct uitzicht over het Gardameer (nummer 279 is echt een aanrader) Restaurantje bij zwembad is prima. Wandeling langs de boulevard naar Peschiera is prima te doen en leuk om 's avonds een ijsje te eten of in een restsurantje te gaan eten. Enige irritatie is de badmeester in het zwembad. Werkelijk niets mag, continue blaast hij op zn fluitje. Wil je (als jongen van 8) bij het trappetje er in springen, fluit. Ga je als vader vragen wat er aan de hand is, krijg je een vaag antwoord dat dat de regels zijn. Ook je kind in het zwembad de lucht in gooien om plezier te maken, daar gaat de fluit. Stoeien met je zoon van 11 wie er het eerst in het water springt: daar gaat de fluit weer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
San Benedetto Staff, Proprietario, 9-9-2019

Fantastich!!! Thuiskomen op vakantie

Stremersch-Bruneel en kinderen
20-7-2019

Reeds voor de 4 de keer komen we met de Hele familie naar de camping en Huren er 3 accomodaties die altijd perfect inorde zijn we zijn op alle gebied heel tevreden de Kleine kinderen Vinden het heel leuk maar ook de tieners amuseren zich elke keer ook onze Honden zijn meer dan welkom wat voor ons heel belangrijk is we noemen het een beetje als thuiskomen op vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
San Benedetto, Proprietario, 24-7-2019

San Benedetto Staff

Laatste keer

Tatjana Burger
19-7-2019

Er werd ons van alles belooft bij aankomst, vol koelkastje, gratis ontbijt, gratis kano en fietsverhuur. Toen we uiteindelijk aankwamen kregen we alleen heel veel rode mieren gratis op de kamer, die werden meteen verdelgt, maar nooit werden opgeruimd na twee weken nog niet. Het eten is goedkoop in Italië, maar de ijsthee is al snel vier euro.

Gereisd Met vrienden in juli 2019
San Benedetto, Proprietario, 24-7-2019

Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

Heerlijk rustige wat kleinere camping

Ike Drost
10-6-2019

Het is een kindvriendelijke kleinere camping waar ook honden welkom zijn.

Gereisd Met partner in juni 2019
San Benedetto, Proprietario, 12-6-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

Onvriendelijk, vies en veel te duur

Bolleprikkies
29-8-2018

Erg onvriendelijk personeel. 14 dagen een 2e auto parkeren op een algemene parkeerplaats kost 150 euro extra. Dit wordt van te voren niet verteld. Zodra je er bent krijg je dat pas te horen. "Je hoeft hier niet te parkeren", werd ons gezegd."Parkeer maar ergens onbewaakt op een weggetje buiten de camping als je niet wilt betalen". We voelden ons echt bestolen maar je kunt geen kant uit op dat moment. Ander voorbeeld van de klantvriendelijkheid: We zagen een mooie tafel in de schaduw op het terras van de camping, wij mochten daar niet zitten omdat deze gereserveerd was dus toen maar een tafeltje onder een warme overkapping gezocht. Zien we even later de eigenaresse van de camping aanschuiven aan het gereserveerde tafeltje. Ze is blijkbaar belangrijker dan haar gasten?! Het meer bij het strandje van de camping stonk enorm en je werd er gek van de muggen. Caravan was oud en vies terwijl dit de meest luxe en duurste was die ze aanboden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
De richting, Proprietario, 12-9-2018

Dear Guest, with regret I read a similar comment on your part. Here none has the intent to "scrub" the guests, and never like this year we receive compliments for the friendliness and helpfulness of our employees. I try to answer you hereby: the rate you paid for the extra car is put on the price list and it was not announced during the booking because we did not know that you would come with two cars. In the booking email it is clearly written that 1 car is included in the price. The total of this extra was however € 105.00 for 10 days. The mobilehome that you have booked is the largest we have, in our Top Village area, directly on the lake, with superior equip. (barbecue and sun loungers): the average per person was about € 35.00 per night. The cleaning ladies always do their best but if this were not to your liking, you should have told us immediately, and promptly we would have solved. Written in a review, unfortunately it is useless. The smell of the lake in this period does not depend on us: the water level, after being very high for months, quickly fell, and the algae have dried up. We are not allowed to touch them; we have repeatedly informed the municipality, which has been activated in turn, but unfortunately nothing can be done, we must follow the bureaucratic trafile. For these red spots, are you sure they depend on the lake? We have no reports of such things, I have bathed several times before here and I have not had any problems. Discovering things now does not allow us to evaluate them together and possibly to do something. If you came to the front desk, we could have explained personally. The "terrace" you refer is that of the restaurant, not that in front of your mobilehome. Obviously, guests come first; that evening the staff booked a table outside on the occasion of an important business dinner, maybe you did not booked or didn't expressed your preference? I cannot find disservice in this. Thank you

Zeer mooi gelegen aan het gardameer

Van coppernolle liliane
20-8-2018

In de restaurant aan het zwembad kan je zeer lekker eten tegen een goede prijs

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Fijne vakantie gehad,1 week was voor ons voldoende

Christa Schlundt Bodien
13-8-2018

Kleinschalige camping waar wij 6 dagen hebben gezeten. Wij hadden een stacaravan helemaal achteraan (vlakbij het zwembad) en daardoor had je s'avonds nogal wat last van de entertainment. Het geluid stopt wel op redelijk tijdstip en het maakte het ook wel gezellig. Wij hebben vooral bij het zwembad gelegen en daar zijn de toezichthouders nogal streng; je mag bijv niet vanaf de kant met een balletje gooien naar iemand die in het water zit, niet rennen, niet duiken. Helaas geen glijbaan in de buurt. Het strand is van kiezel, maar er zijn bedjes te huur. Leuke entertainment; meerdere malen per dag zijn er activiteiten. De caravan was naar behoren; natuurlijk korte bedden voor lange mannen. Wij hadden veel ruimte voor de caravan, maar dat hebben niet alle caravans. Personeel bij receptie is vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
De richting, Proprietario, 17-8-2018

Geachte Christa, hartelijk dank voor de beoordeling en de opmerking, voor ons zijn de meningen van de klanten altijd erg belangrijk. Met betrekking tot de regels in het zwembad zijn er verschillende standpunten, maar onze strandwachten hebben vele jaren ervaring en als ze geloven dat bepaalde gedragingen mogelijk gevaarlijk zijn, rapporteren ze dit. Vanuit ons oogpunt merken we een significante afname tussen klachten en letsels. We danken u voor de tijd die u heeft doorgebracht om uw ervaring te delen. Tot de volgende keer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Benedetto in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Benedetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.