Hotel Rivus

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rivus voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews

7.3GoedScore uit 7 reviews

0Tonen op kaart

7 Reviews over Rivus

• 5Jack29-07-2016

Onpersoonlijke motelsfeer

Ligt meteen aan knooppunt van wegen; beschrijving geeft aan kwartier van stadje: dat is dus een half uur. Sfeer is koud en kil: na ontbijt in ochtend lijkt hotel uitgestorven te zijn. Het zwembadje oogt grauw. Personeel is niet vriendelijk en weinig behulpzaam. Airco maakt veel herrie en schoonmaak is met franse slag. Internet matig. De gereserveerde kamer met rivierzicht werd niet aangeboden: op begane grond zie je niets van river vanwege begroeing.Voor 1 of 2 dagen op dooreis is hotel ok. Ontbijt is eenvoudig maar voldoende.Voor langer verblijf ( zoals wij: 6 dagen)zou ik hotel zeker niet aanraden: vakantiesfeer ontbreekt geheel. Pluspunt is dat hotel centraal ligt voor uitstapjes aan Gardameer

• 7Wilco31-07-2015

Goed hotel

Kamers goed , lekkere douche , prima ontbijt , zwembad goed. Kortom een prima hotel. Het is wel 20 minuten lopen naar peschiera. Die drukke weg aan een kant van het hotel , dat klopt. Maar wij hebben dat niet als storend ervaren. We hebben zelfs op het balkon gezeten , en dan heb je mooi wat te kijken. De schoonmaakster was een dag vergeten de handdoeken te verversen , maar dat werd snel opgelost.

• 8heer Hermans28-08-2012

Prima basic hotel

Goed hotel voor het maken van dagtrips naar bezienswaardigheden in de buurt. Auto is wel vereiste.

• 7Laura05-08-2011

Prima hotel indien kamer aan goede zijde!!

Begin juli zijn wij een week in dit hotel geweest. De bedden zijn goed, laminaat op de vloer en de facilteiten in de badkamer zijn prima. Iedere kamer heeft een balkon. Maar zorg ervoor dat je aan de goede zijde van het hotel ligt. Geef bij preferentie aan; geen kamer aan de straatkant! Indien je een kamer hebt aan de straatkant dan is een gesprek voeren op het balkon vemoeiend voor de stembanden ;-) Het restaurant is voldoende, niet uitmuntend maar absoluut niet op kinderen ingesteld; geen kleine porties, geen kinderstoelen aanwezig. Het zwembad is verfrissend en zonnebaden kan maar ook aan het zwembad hoor je de drukke autoweg (wij hebben dit niet als storend ervaren). Het personeel is functioneel vriendelijk en spreekt geen woord engels. Tien minuten met de auto en je bereikt een heerlijk strandje aan het Gardameer.

• 9Yvon en Rico van Os12-09-2010

aan drukke weg

Als overnachtingshotel aan het Gardameer hebben we voor hotel Rivus gekozen. Hotel ligt aan een zeer drukke weg. Als je de ramen (dubbelglas) dicht houdt valt het verkeers-lawaai mee. Verder een mooi hotel met een heel goed ontbijtbuffet.

Hotel geboekt via een booking-site. Let op.... het totaalbedrag lag hoger dan het bedrag van de booking-site. Met een "sorry" werd het booking-bedrag aangehouden.

Toch een fijn hotel om nog eens terug te komen!!!!

• 8Séraphine Kuiper- Stevens06-10-2009

rustig , nieuw hotel

Een rustig nieuw hotel,om bij te komen naa een hectische periode. We hadden een kamer met een redelijk groot balkon aan de achterzijde met het uitzicht op de Minincio rivier. Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel heeft een eigen zwembad,ligstoelen en een bar. Het ontbijt was redelijk uitgebreid,het diner moest de vanond ervoor uit 2 keuzes aan gegeven worden. Het menu was vaak veel te veel voor mij!! We hadden onze fietsen meegenomen en hebben mooie fietstochten gemaakt langs de rivier en omliggende stadjes. Alles voor herhaling vatbaar

• 7Peter26-01-2009

Redelijk

'Nieuw' hotel met mooie kamers en goede uitstraling:

Negatief: - aan een grote weg - 20 minuten lopen van Peschiera (is te doen, maar de route langs het water is 's nachts wel erg donker en verlaten) - sober ontbijt

Positief: - kamers en zwembad zijn prima - vlakbij botenverhuur - als uitgangspunt met de auto een prima locatie

Hotel Rivus info

Veilig betalen met