Appartement Residence Meridiana

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Residence Meridiana voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 8 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Residence Meridiana

• 10Nick Schouten05-08-2016

Fantastisch appartement

Geweldig schoon en groot appartement. Waterkoker, wasmachine en grote koelkast met vriesvak aanwezig. VAatwasmachine top. In slaapkamers airco. Douche ruimte supergroot. Heerlijk groot terras. Zwembad wel wat klein maar voor verkoeling prima. Zwembad schoon. Een echte aanrader!!!!!

• 10Monique van Daalen01-08-2016

Fantastische plek

Prachtig groot appartement! Super service! Dichtbij centrum. Wasmachine en vaatwasser aanwezig alsmede een waterkoker. Badkamer ruim en beiden slaapkamers hebben een balkon! Bedden prima! Airco's aanwezig behalve in de huiskamer. Heerlijk vertoeven hier.

• 4James08-09-2015

very bad!

This place is one big industry park,Trains,cranes and busy roads.You can hear everything through the walls.Our appartment was sterile,beds were too loud.The lake (Big boat yard) is too far away.Office is Always closed. Happy to take our money...but will not give us a refund...Shame on the booking companys...

• 7A. v.d. Meulen16-07-2013

Aantal verbeterpunten

6 persoons bungalows zijn niet geschikt voor 6 personen, want 2 personen moeten op de bank plaatsnemen, waarop je rugklachten krijgt en de bank vol zit met viezigheid. Daarnaast voel je de metalen delen in je rug drukken. Andere bedden kosten 60,00 meerprijs, dus is het eigenlijk voor 4 personen en niet voor 6. Zeer slecht internet bereik, wel veel voor betalen, maar heel weinig ontvangen... en er ontbraken diverse materialen in het appartement.

• 8Machteld Eppink16-07-2013

Comfortabele appartementen voor 4 volwassenen!

N.a.v info van italienreisen.de op internet hadden we twee 6-pers.appartementen gehuurd voor 10 pers. De appartementen waren ruim en schoon met airco in beide slaapkamers. 2 gasten sliepen in de woonkamers zonder airco op de slaapbank, en dat was niet te doen en funest voor nek en rug. De slaapbanken waren vies, in het onderlaken zaten gaten, en door de onderliggende stangen was er echt niet op te slapen. De vriendelijke medewerkers op het kantoor van Belgarda stond ons uiterst correct te woord en we konden tegen gereduceerd tarief 2 extra bedden huren. We vonden dat we al een zeer behoorlijk bedrag voor deze 2 appartementen hadden neergelegd en hebben niet van het aanbod gebruik gemaakt. Ook Italienreisen.de, wilde ons niet tegemoetkomen, volgens de eigenaar van de appartementen was er prima te slapen op de slaapbanken. We hebben de situatie met luchtbedden opgelost. Maar als we hadden willen kamperen hadden we wel een plaatsje op de camping verderop geboekt. Een tegenvaller dus.

• 9Leny Cats31-05-2012

Kindvriendelijk appartement

Afgesloten tuin met niet al te groot zwembad. Centrum is lopend te bereiken binnen 15 minuten, supermarkt is op 5 minuten loopafstand. Schoon en ruim appartement met afwasmachine en oven. Er werd per persoon 1 badlaken en 1 handdoek verstrekt tijdens ons verblijf van 5 dagen. Afvalcontainer buiten het terrein aanwezig. Geen bad of wasmachine. Op maandag is er een gezellige markt in Peschiera. Bedbank is voor kinderen comfortabel, voor volwassenen niet i.v.m. goed te voelen vering onder het dunne matras. Televisie geeft slecht beeld en weinig kanaalkeuze. 's Avonds is het heerlijk buiten zitten met een achtergrondkoor van kikkers uit de omgeving.

• 9jozef_van_oerle23-08-2011

Rustige residentie

Mijn Ouders wilden graag na 30 jaar nog eens naar Peschiera.Na al een 3 tal maal in het dorp verbleven te hebben,was dit een zeer mooi en zuiver appartement met alle luxe aanwezig.Perfect voor zowel jong als oud om te verblijven.Mooie overdekte staanplaats om de wagen te plaatsen (kunnen zelfs 2 wagens staan )deze wordt zelfs met een poort afgesloten,perfect om niet direct in een te warme wagen te stappen.Op wandelafstand van het centrum en enige supermarkten.Mooie en goede tratoria voor men het dorp bereikt aan goede prijzen te eten.

• 10jodler30-04-2010

super anlage!

waren letzten juni in dieser anlage. wohnungen sind relativ neu und sehr grosszügig. alles war sauber und neuwertig! für uns mit kind war die anlage leider etwas zu klein (keine spielplätze) der pool war auch nicht all zu gross. die lage finde ich gut, zu fuss ca 10min. ins zentrum. diese anlage ist eher geeignet ohne kinder. wir gehen dieses jahr wieder in eine grössere anlage, jedoch wenn wir mal wieder zu zweit gehen ist dass eine sehr gute alternative.

Appartement Residence Meridiana info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij