Appartement Residence Garda Palace

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°1°
Appartement Residence Garda Palace
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Garda Palace voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Residence Garda Palace in het Nederlands

Heerlijk appartement van alle gemakken voorzien!

Hanneke Glazenburg
18-1-2015

Twee jaar twee weken hier vakantie gevierd. Het was heerlijk. Het zwembad is niet zo groot maar daar wordt ook niet heel veel gebruik van gemaakt. Aanrader is het appartement op de begane grond bij het zwembad.

Inrichting is sober maar volstaat prima. Wifi werkt goed. Het is 10 minuten lopen naar Psechiera.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

een zeer schoon en eenvoudig ingericht appartement

gezin uit Limburg
24-7-2011

dit appartement heeft alles wat je van een appartement mag verwachten. Zowel kamer als slaapkamers met airco, rolluiken voor alle ramen, een ondergrondse parkeergarage. De keuken is eenvoudig en niet overdadig ingericht en het is aan te bevelen om je eigen koffiezetapparaat mee te nemen.

kortom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

1x nice, but not for the second time

anoniem
21-6-2011

Garda Palace apartment is new, spacey and has modern forniture and a big balcony.

The swimmingpool is little with chairs, for the rest there is nothing, not even an dustbin.

In the apartment is a big couch, tv, kitchentable, chairs, but there is very little kitchenstuff to cook with, no pothholders, no wooden spoons, there was nothing to turn a fried egg with.

Gereisd met partner in januari 2011

Heel mooi en schoon appartementencomplex

Anoniem
24-8-2010

het appartementencomplex is heel mooi en schoon, grote appartementen met voldoende ruimte, lekkere airco en compleet en modern ingericht. de auto parkeren in de ondergrondse garage is een uitkomst. lekker koel en veilig. Heerlijk zwembad en ligbedden, dichtbij het centrum, kortom een super appartement waar ik zeker nog een keer terug naar toe zou gaan.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtig nieuw appartementencomplex

Tineke
2-8-2010

Residence Palace is een prachtig nieuw appartementen gebouw, dat ligt aan een zijstraat van de doorgaande weg Lazise - Peschiera del Garda.

De winkels zijn lopend te bereiken:Penny Market, Migros, en om de hoek een kleine winkel aan de overkant van de straat, waar ze ook broodjes verkopen.

Dichtbij ook een soort boekwinkeltje, waar ze kranten en bladen verkopen.

Het appartement is prachtig, alles nieuw, compleet met afwasmachine, en achter is een heerlijk zwembad met ligstoelen.

Voldoende handdoeken aanwezig en wat ook heel handig is: airco op de kamer en slaapkamer. Zelf in te stellen op gewenste temperatuur.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

Vanaf de appartementen loop je zo naar Peschiera del Garda waar je bij Café Centrale op het terrasje kunt genieten van een heerlijke cappucino met Torta della nonna...

Verblijf appartementen en cappucino voor herhaling vatbaar!

Gereisd alleenreizend in juli 2010

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Garda Palace in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Garda Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.