Appartement Residence Experia

AppartementWeer vandaag29°18°
Appartement Residence Experia
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Experia voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Residence Experia in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad!

N, 30-9-2010

Ik ben met mijn ouders en vriendin dit jaar in de zomer vakantie op vakantie geweest.

Alles was geweldig!

De animatie was echt té gek! We hebben heel de dag bij de animatie gezeten en onze ouders hadden dus complete rust.

Het leuke is dat we nu via facebook nog steeds contact hebben ;-)

De ligging is geweldig, midden in een groot golfveld dus je voelt je helemaal tot rust komen.

Bij de experia is bijna niks te beleven voor jongeren in het zwembad.

Wij liepen elke dag (5 minuten) naar het hoofd zwembad om daar aan alle activiteiten mee te doen.

Ik raad aan om half pension te nemen, want na 7 dagen waren wij het eten zat.

Wij hadden uiteindelijk nog een half weekje bij geboekt.

Alle mensen zijn super vriendelijk daar!

Wij gaan volgend jaar terug, echt een aanradertje! :-)

Prima appartementen

Wouter, 9-5-2010

Wij zijn er in de meivakantie geweest. Om het te vinden was een crime, ook omdat receptie niet was bemand. Bij twijfel: melden bij receptie Park Hotel (NB: ander hotel dan Paradiso).

Prima plek, erg rustig. Kinderen (3 en 6) hebben zich vermaakt; alles is omheind (behalve zwembad, maar dat was begin mei nog leeg) en ze konden rustig rondrijden op een meegebrachte loopfiets en vermaakten zich met het zoeken van golfballetjes. Ver een goede plek voor dagtrips richting Bescia en Verona.

Appartement is ruim; slaapkamers waren nog wat vochtig maar daar zullen bezoekers in hoogseizoen naar verwachting geen last van hebben. Voor meer vertier is elders op het terrein nog een speeltuintje en andere zwembaden.

rustig gelegen basic netjes onderhouden

Jes, 21-9-2009

Locatie appartement ongeveer 4 km van Peschiera del Garda af

Er is een gratis shuttle verbinding van het appartement naar het centrum - en op verzoek stopt de bus ook op het treinstation van Peschiera del Garda

Let wel, deze gratis bus rijdt ieder uur van 09.00-12.00, daarna weer om 15.00 tot 18.00 uur,en van 20.00 uur tot 23.00 uur

Je kan op zich gebruik maken van de faciliteiten van Hotel Parc Paradiso, dat is op +/- 500 meter loopafstand, je loopt er in 5 minuutjes naartoe; wij hebben daar op een avond in de pizzeria gegeten, de pizza's waren erg goed! de pizzeria zelf zag er niet spectaculair uit ofzo, op zich oogt hotel Parc Paradiso wel luxe

De appartementen van Residence Experia zelf zijn netjes, wel iets minder luxe dan op de plaatjes van de website wordt aangegeven, gewoon ok, badkamer ok, netjes en schoon, geen speciale luxe dus

Mooie uitzichten op de golfbaan, voor rustzoekers prima, heb je liever drukte dan zou ik je een andere accommodatie aanrader

Heerlijke appartementen op een rustig park.

Fam. van Heun, 9-9-2009

De appartementen zijn geweldig. 1 slaapkamer, goede 2 persoons bedbank. 2 Badkamers echt ideaal. Keuken goed voorzien van alle gemakken (o.a. vaatwasser). Voor kinderen is het park niet geschikt. Het zwembad is wel leuk, maar verder geen speelgelegenheid.

Heerlijk rustig, weg van de drukte van Peschiera.

Scheve prijs-/kwaliteitverhouding

Diederik, 24-8-2009

Dit gloednieuwe park is gelegen tussen de golfbanen. De apparetmenten zijn sober qua inrichting maar bieden voldoende ruimte.De receptioniste is slechts twee uur per dag aanwezig en houdt zich niet aan de openingstijden. Voor 31 appartementen zijn slechts 31 stoelen beschikbaar rondom het zwembad en 13 parasols. De beheerder beloofde beterschap. Behalve een zwembad zijn er totaal geen faciliteiten op het park, hetgeen het complex in ieder geval niet kindvriendelijk maakt.

Voor gasten die gesteld zijn op hun rust een prima oord, voor hen die enig vertier zoeken een absolute afrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Experia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Experia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Experia scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.