Appartement Residence Experia

6.3Voldoende

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Peschiera del Garda

Op vakantie geweest naar Residence Experia?

6.3Voldoende

Tonen op kaart

7 reviews over Appartement Residence Experia

• 2018
    6Anita van Aart09-08-2018

Mooi complex, helaas erg slecht onderhouden.

Prachtige plek temidden van de golfbaan, knus omdat het kleinschalig is. Huisjes in de basis prima, zeer ruim. Grote slaapkamers beneden met airco, 2 badkamers, woonkamer/keuken met airco, oven en vaatwasser. Terrasje wat doorliep in gemeenschappelijke tuin.

De badkamer beneden was niet fris. Muf en een urinelucht. De rubbers van het douchescherm zaten vol schimmel. De bank in de woonkamer was ook niet zo fris. Er was een prachtig zwembad waarin helaas veel tegels van de bodem ontbraken waardoor je forse snijwonden kon oplopen. Bij de afvalcontainers was het een puinhoop en alle bakken werden in de zelfde vuilniswagen geleegd (niet gesorteerd). Die moeite kun je jezelf dus besparen. De elektraruimte met de stoppenkasten stonden continu open wat niet veilig is met kleine kinderen. De trap vanuit de parkeergarage was heel erg vies en ook ons terras aan de achterzijde was helemaal groen van de aanslag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Patricia K06-08-2018

Aardig, maar kan beter!

Complex is rustig, eigen parkeerplek in ondergrondse garage, gratis shuttle service naar Peschiera. Appartement met airco en afwasmachine. Helaas achterstallig onderhoud. Tegels los in het zwembad, trappen naar garage en appartementen zijn vuil; schoonmaak kan beter. Deuren in appartement, meubilair en ramen kunnen een sopje gebruiken evenals het balkon en een stofzuiger langs de plafonds is ook nodig. Badkamers en bedden waren wel goed schoon. Wij hadden een duplex op de 1e en 2e verdieping. 2e verdieping heeft een 2 persoonsbed, in de woonkamer een slaapbank. Die is niet geschikt voor volwassenen. Echter, de 2e verdieping heeft geen stahoogte, ook niet in de badkamer. Dat is verre van ideaal. Corte Paradiso beheert het Complex, maar stoot het in 2019 af. Dit verklaart wellicht de slechte staat van onderhoud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10N30-09-2010

Geweldige vakantie gehad!

Ik ben met mijn ouders en vriendin dit jaar in de zomer vakantie op vakantie geweest. Alles was geweldig! De animatie was echt té gek! We hebben heel de dag bij de animatie gezeten en onze ouders hadden dus complete rust. Het leuke is dat we nu via facebook nog steeds contact hebben ;-) De ligging is geweldig, midden in een groot golfveld dus je voelt je helemaal tot rust komen. Bij de experia is bijna niks te beleven voor jongeren in het zwembad. Wij liepen elke dag (5 minuten) naar het hoofd zwembad om daar aan alle activiteiten mee te doen. Ik raad aan om half pension te nemen, want na 7 dagen waren wij het eten zat. Wij hadden uiteindelijk nog een half weekje bij geboekt. Alle mensen zijn super vriendelijk daar! Wij gaan volgend jaar terug, echt een aanradertje! :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Wouter09-05-2010

Prima appartementen

Wij zijn er in de meivakantie geweest. Om het te vinden was een crime, ook omdat receptie niet was bemand. Bij twijfel: melden bij receptie Park Hotel (NB: ander hotel dan Paradiso).

Prima plek, erg rustig. Kinderen (3 en 6) hebben zich vermaakt; alles is omheind (behalve zwembad, maar dat was begin mei nog leeg) en ze konden rustig rondrijden op een meegebrachte loopfiets en vermaakten zich met het zoeken van golfballetjes. Ver een goede plek voor dagtrips richting Bescia en Verona.

Appartement is ruim; slaapkamers waren nog wat vochtig maar daar zullen bezoekers in hoogseizoen naar verwachting geen last van hebben. Voor meer vertier is elders op het terrein nog een speeltuintje en andere zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 7Jes21-09-2009

rustig gelegen basic netjes onderhouden

Locatie appartement ongeveer 4 km van Peschiera del Garda af

Er is een gratis shuttle verbinding van het appartement naar het centrum - en op verzoek stopt de bus ook op het treinstation van Peschiera del Garda Let wel, deze gratis bus rijdt ieder uur van 09.00-12.00, daarna weer om 15.00 tot 18.00 uur,en van 20.00 uur tot 23.00 uur

Je kan op zich gebruik maken van de faciliteiten van Hotel Parc Paradiso, dat is op +/- 500 meter loopafstand, je loopt er in 5 minuutjes naartoe; wij hebben daar op een avond in de pizzeria gegeten, de pizza's waren erg goed! de pizzeria zelf zag er niet spectaculair uit ofzo, op zich oogt hotel Parc Paradiso wel luxe

De appartementen van Residence Experia zelf zijn netjes, wel iets minder luxe dan op de plaatjes van de website wordt aangegeven, gewoon ok, badkamer ok, netjes en schoon, geen speciale luxe dus Mooie uitzichten op de golfbaan, voor rustzoekers prima, heb je liever drukte dan zou ik je een andere accommodatie aanrader

Gereisd met partner in september 2009

• 9Fam. van Heun09-09-2009

Heerlijke appartementen op een rustig park.

De appartementen zijn geweldig. 1 slaapkamer, goede 2 persoons bedbank. 2 Badkamers echt ideaal. Keuken goed voorzien van alle gemakken (o.a. vaatwasser). Voor kinderen is het park niet geschikt. Het zwembad is wel leuk, maar verder geen speelgelegenheid. Heerlijk rustig, weg van de drukte van Peschiera.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Diederik24-08-2009

Scheve prijs-/kwaliteitverhouding

Dit gloednieuwe park is gelegen tussen de golfbanen. De apparetmenten zijn sober qua inrichting maar bieden voldoende ruimte.De receptioniste is slechts twee uur per dag aanwezig en houdt zich niet aan de openingstijden. Voor 31 appartementen zijn slechts 31 stoelen beschikbaar rondom het zwembad en 13 parasols. De beheerder beloofde beterschap. Behalve een zwembad zijn er totaal geen faciliteiten op het park, hetgeen het complex in ieder geval niet kindvriendelijk maakt.

Voor gasten die gesteld zijn op hun rust een prima oord, voor hen die enig vertier zoeken een absolute afrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

0 tips over Appartement Residence Experia

1 vraag over Appartement Residence Experia

• mkas.peer, 20-07-2011

Vraagje over keukeninventaris, brood etc.

Hallo, weet iemand iets te vertellen over de inrichting van dit appartement, wat betreft keukeninventaris. Zjn er b.v. voldoende pannen? Is er een europees koffiezetapparaat? Een waterkoker? Voldoende serviesgoed? En is er dichtbij een bakker of iets anders waar je broodjes kan halen? Afhaalpizza's? Bedankt alvast als je reageert! Gr. Carolien

Appartement Residence Experia info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad