Appartement Residence Corte Paradiso

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°1°
Appartement Residence Corte Paradiso
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Corte Paradiso voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Residence Corte Paradiso in het Nederlands

prachtige rustige locatie in het drukke Peschiera

Fam. uit Maastricht
18-8-2011

Wij hebben 2 weken door gebracht in Corte Paradiso. Het was er heerlijk. Wij hadden een appartement met terras, dat was erg fijn. Zou niet kiezen voor appartement zonder terras. Broodjes kon je bestellen voor ontbijt. Voor de kids was er genoeg te doen, mede dat je gebruik mag maken van de facaliteiten van het golfresort wat er naast ligt. Zwembad was ook prima, alleen waren er erg weinig bedjes bij het zwembad.Zeker in juli-aug als de appartementen vol zitten! Jammer dat er niet overal wifi was, daar moest je voor naar de receptie (wat ook niet zo"n probleem was), maar toch. En er was geen wasmachine in het appartement, er was een gezamelijke wasruimte en daar moest je dan 6 euro extra voor betalen. Al met al wij hebben het heerlijk gehad en zouden zeker terug gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

We zijn 1 week geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Als je via een touroperator boekt, kan je alleen de appartementen op de 1e verdieping boeken. Dat zijn de kamers zonder tuin. Alles kamers zijn voorzien van airco en smaakvol ingericht. Het zwembad is groot genoeg. Bij de receptie kan je via draadloos internet gratis gebruik maken van internet

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heel mooie plek!!!

Ineke
28-8-2009

Indien je een bovenverdieping krijgt, heb je geen tuin of balkon. Wel overal airco. Zeer mooie inrichting en heel schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Corte Paradiso in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Corte Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.