Hotel Parc Hotel Peschiera del Garda

FamiliehotelWeer vandaag23°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Hotel Peschiera del Garda voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Parc Hotel Peschiera del Garda in het Nederlands

Fijne vakantie

gezin met kinderen
24-6-2019

Mooi groot hotel. Parc hotel en residentie Eden vormen samen een heel groot domein. Animatie was heel goed. Animatie 'avonds vond afwisselend plaats in Parc hotel en Residentie Eden.
Eten: goed en uitgebreid. Spijtig dat er geen enkele dag pizza was. Daar hadden de kinderen zo naar uitgekeken. All in beperkt: snack namiddag: pakje chips; alleen geldig enkel in bepaalde bars ( bar van Laguna beach moest je betalen) glijbaan laguna zwembad: enkel toegankelijk voor kinderen groter dan 1.35 m. Zoon, die reeds heel goed kon zwemmen, was te klein en mocht er dus niet op. Hij was te klein voor deze glijbaan en te groot voor glijbaan winney the pool zwembad. Het was een fijne vakantie en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een goed hotel

Visser
29-9-2016

Parc Club Hotel is een heel fijn hotel. De pendel bus van het hotel is een geweldige service die je gratis heen en weer brengt naar het centrum van Peschiera. Voor de rest is alles wat je mag verwachten van een 4 sterren hotel aanwezig. Het was ook heel schoon in het hotel en ook bij de zwembaden. Het enige puntje, misschien is een nieuwe vloerbedekking in de kamer. Het ontbijt was geweldig

Gereisd Met vrienden in september 2016

Heerlijke tijd gehad!

Oerlemans
11-5-2015

Een groot park, met veel zwembaden, goed animatie team en een mooie omgeving! Wij hadden een ruime hotelkamer, netjes en veel privacy. De kamer was rustig, niet gehorig en ook donker door de luiken aan het appartement. Overdag genoeg te doen, ook wanneer het regent kun je gebruik maken van het zwembad binnen en speelkamer voor kinderen. De omgeving is prachtig, wel alles met de auto gedaan omdat we nog een dreumes mee hadden. Het garda meer, sirimione en verona zijn echt aanraders! Verder vonden we het eten heerlijk. Variatie en kwaliteit eten voor een buffet. Vooral de pasta's waren heerlijk. Het personeel is super vriendelijk en zeiden altijd gedag of maakte een praatje. All in is simpel maar voldoende. Drinken komt uit apparaten, eten tussendoort was minimaal maar was voor ons prima. Wij hebben echt genoten en ik kijk er met veel plezier op terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Slecht onderhouden hotel

gmoldegroot
23-8-2014

Modern sfeerloos gebouw. Standaardkamers in het hoofdgebouw worden slecht schoongemaakt. Eten is goed in buffetvorm. Sfeerloze eetzaal maar eten is kwalitatief prima. Animatie is top! Superiorkamers zijn echt een aanrader, veel meer sfeer, groter en schoner. Deze kamers hebben een tegelvloer. Kamers in hoofdgebouw hebben (versleten) tapijt. Ligbedden aan het zwembad zijn doorgezakt. Wifi werkt niet voortdurend, ook niet in de centrale hal. Alleen af en toe online. Zitjes en parasols buiten op het centrale plein zijn versleten. Vuil en sigaretten in plantenbakken. Zwembad bij Residenza Eden is erg gezellig en mooi voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie in luxe

Hogenkamp
15-8-2013

Mooie vrij nieuwe accommodatie, parkeergarage onder hotel en eetzalen ook, heerlijk koel. Ruime kamers, elke dag schoon inclu nieuwe badhandoeken. All inclusive netjes (niet te uitgebreid maar voldoende keus elke dag en wisselende gerechten, taart-ijsbuffet. Drinken wel beperkt, maar nog altijd goed). Veel te doen voor kids, meerdere zwembaden, spelletjes, sporten, en animatie. In de avonds veel animatie, live muziek op terras, theater, musicals e.d. Kortom: luxe, rust en heerlijk voor kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Fijne plek voor families met kinderen

Jos Aameyri
19-8-2011

Eten goed, Italiaans maar gericht op B, D en NL publiek. Verversing van het eten op gezette tijden. restaurant en keuken netjes, schoon en op het oog hygiënisch. Animatie voor de kinderen en musicals in de avond een verrassing. Hotel schoon en personeel correct. Gratis internet. Zwembaden genoeg, water goed schoon. Echter kreeg ik van het reinigingsmiddel wat uitslag, was de enige dus zal wel allergie zijn. Kamers goed schoon en iedere dag netjes en correct onderhouden. Bankbed niet geschikt voor volwassenen, maar voor kleine kinderen (7, 10) voldoende. Bedden goed en zelfs voor een lange man als ik (2,06m) goed op te slapen met de voetjes over de rand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuke tijd gehad

Familie Weeck
14-8-2010

Superior room geboekt vr 2volwassenen en 2 kids, kamer was aangename verrassing. Sofabed was oke vr kids, maar geen aanrader vr volwassenen. Bed in Mezzanine was zeker oke. Receptie was vriendelijk, eten lekker. Het water in zwembad was vrij koud. Formule All in was eerder Volpension, er waren namelijk geen snacks en 99%vd ijsjes waren betalend. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc Hotel Peschiera del Garda in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc Hotel Peschiera del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.