Hotel Parc Active Paradiso

Hotel Parc Active Paradiso
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Active Paradiso voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Parc Active Paradiso in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Claudia
25-8-2019

Het is een schitterend hotel wat service hoog in het vaandel heeft staan. Eten is ontzettend goed de gehele dag door. All-inclusieve was goed geregeld. Iedereen kreeg een kleur bandje wat aangaf welke service je had voor eten en drinken. Kamer was netjes en goed verzorgd. Ligging is gelijk naast de golfbaan, minpunt was dat een van ons bijna een golfbal op zijn/haar hoofd kreeg doordat de baan gebruikt werd terwijl in bepaalde periodes de banen langs het hotel zijn afgesloten. 1 min punt het bed was vreselijk hard waardoor je pijn in je lijf hebt/had van het liggen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dat hotel Paradise niet het Parc hotel is.

Visser
14-10-2016

Dat ze goed oppassen met boeken , dat het hotel Paradise niet het Parc hotel is. Parc hotel is namelijk een zeer goed hotel.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor 1 week

Marc
18-9-2016

Wij verbleven hier 1 weekje binnen de all in formule. Kwaliteit van de kamer, zowel als de maaltijden is goed. Wat mij wel stoorde is dat alle drankjes ( ook de koffie ) aan de bar geschonken werden in plastic bekers terwijl andere gasten glazen en/of tassen kregen. Dit had weinig te maken met veiligheid of snellere service aan de bar m.i. Shuttle bus naar het centrum is ideaal, in het hotel zelf was weinig te beleven qua animatie. Goed gelegen om uitstappen te maken naar zuidelijk Gardameer ( Gardaland, Sirmione, .... )

Gereisd Met oudere kinderen in september 2016

Nooit meer

Linda
1-8-2016

Zeer kleine kamer, vieze vloerbedekking, 3de bed geen steun andere bedden zeer hard. Airco werkte niet, stop eruit en alarmlampje bleef knipperen. Personeel komt niet eens kijken. Wifi werkt nergens. Kamer voor 3 met onvoldoende kastruimte..alles moest in koffer blijven. Zeer onbeschoft personeel....drama! Zwembaden waren goed

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel met voor elk wat wils.

Gerard
27-6-2016

We waren in juni 1 week in het Parc Hotel. Dit hotel ligt op een groot resort ten zuiden van Peschiera. Het resort bestaat uit 2 hotels, 3 zwembaden, een golfbaan, een wellness centrum, een sportcentrum en appartement-gebouwen. Buiten het resort is niets. De kamers in het hotel zijn ruim en schoon. De TV stamt nog uit de vorige eeuw en is aan vervanging toe. Er zijn bad jassen en koffie/thee faciliteiten op de kamer. De WiFi ontvangst op de kamer is slecht, dus moet je hiervoor de gang op. Er is een ruim balkon met een zitje. We hadden een all inclusive verzorging. Dit zijn 3 maaltijden in buffet vorm en drankjes. Het eten is goed, veel keuze en lekker. Helaas kan men niet buiten eten. De drankjes (vooral bij de maaltijden) zijn van matige kwaliteit. Aan de bar is de keuze aan drankjes beperkt. Snacks bestaan uit verpakt ijs, chips en een verpakte koek. De zwembaden zijn mooi en er zijn voldoende nieuwe ligbedden. Heel goed is de gratis shuttle bus die elk uur heen en terug naar Peschiera gaat. Er is ook een animatieteam die van alles organiseert. Ook is er een kids club. Kortom een goed hotel met voor elk wat wils.

Best ok voor een grootschalig hotel

Gust Kadee (BE)
10-3-2016

Kleinere 'gezinskamer'. Zeer rumoerig restaurant (eerder refter). Eten tot onze verrassing van zeer goede kwaliteit en veel afwisseling. Het gratis drinken daarentegen is gewoon slecht. Ruime zwembaden, veel een voldoende ligstoelen, perfect voor kinderen. Busdienst naar Peschiera. Ondergrondse parking (beperkt).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

super hotel!

edgar
10-8-2015

kamers erg goed schoon hadden een baby bedje gevraagd en deze stond er ook, maar ook super schoon. zelfs deze werd twee keer per dag netjes opgemaakt net zoals ons eigen bed en de handdoeken werden ook twee keer per dag verschoont. zwembaden waren meer prive baden met alle ruimte personeel erg vriendelijk elke dag een fleswater van het huis en bij aankomst een fles champagne het ontbijt was erg goed met voor elk wat wils van gebak tot fruit van hartig tot zoet altijd plek om buiten te zitten bij het ontbijt en bij het avond eten wat ook erg goed van kwaliteit is. dit is een echte aanrader. verbaas me over sommige onderstaande reacties

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

prima hotel

anouk
8-8-2015

Fijn hotel. Mooie rustige groene omgeving. Eten heeerlijk! Kamers prima maar bedden zooo hard dat we geen oog dicht hebben gedaan. Schoonmaak kamers redelijk. Bus service gratis tot aan Peschiera. Zwembad prima maar veel ligbedden kapot of liggen heel slecht, zijn een aantal nieuwe bedden die erg fijn zijn. Aan receptie spreken ze slecht Duits of Engels.

Super!!

Aanrader met kinderen!
7-8-2015

Kamer was groot en zeer netjes, super leuke kinder animatie en voor ons als volwassen ook leuke animatie, zeer kind vriendelijk en ook het hotelpersoneel is heel vriendelijk. Ontbijt en buffet waren goed verzorgd, lekker en geruime keuze. voor ons en met name ook voor de kinderen van 4/7 een vakantie om nooit te vergeten, kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Paul
30-6-2015

Italie: Beoordeling ‘Parc Club Hotel’.

• Mooi hotel op een prachtig domein
  • Ruime hotelkamers met mooie badkamer. Genoeg kastruimte. Slechte raamisolatie, dus veel extern lawaai. Vuile, vieze vloerbekleding. ’s Avonds tijdens het douchen geregeld koud water, of zelfs tijdelijk geen water.
  • Ruim restaurant, beetje ‘refterachtig’. Weinig gevarieerd ontbijt. Sober avondeten met beperkte keuze. Geen culinaire hoogvlieger.
  • Wifi werkt allesbehalve naar behoren.
  • Een 3-tal mooie buitenzwembaden. Onderhoud in en rond de zwembaden was heel beperkt. Asbakken, vuilbakken werden niet dagelijks geledigd. Rond de zwembaden werd bijna nooit gepoetst. Op het binnenplein van het hotel werden wel dagelijks om 0715u de bladeren ‘weg geblazen’ met een bladblazer. Gevolg: iedereen wakker. Perfecte timing voor mensen met kinderen die de avond voordien pas om 2330u konden gaan slapen omwille van één of andere luidruchtige activiteit op het binnenplein.
    • Nooit meer ‘Parc hotel’ voor ons. Caio, ciao

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen, Gras, Materiaalverhuur, Zand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parc Active Paradiso in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parc Active Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.