Appartement Nettuno

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Appartement Nettuno
8,1

16 reviews over Appartement Nettuno in het Nederlands

Heel mooi appartement, maar....

DeWit
8-8-2018

2 weken appartement met 1 slaapkamer en 1 slaapbank in woonkamer (4 pers. appartement). Pluspunten: heel mooi, schoon en rustig gelegen complex met parkeergarage. 2x groot balkon en airco. Leuk zwembad, met apart ondiep bad en bubbelbad. Eigenaren zijn heel vriendelijk en alert. -Lidl op 2 minuten lopen (7 dgn per week open) -via boulevard in 30 min naar Peschiera lopen minpunten: -slaapbank heeft heel dunne matras en piept vreselijk. Kon eigenaar niets aan veranderen -slechts 2 kleine, elektrische, kookpitten. 2 grote pannen tegelijk past niet en ......afzuigkap zit er wel (heel laag), maar afvoerbuis is niet aangesloten. De baklucht komt dus direct in je woonkamer annex slaapkamer -parkeerplaatsen afwisselend qua grootte en geen toezicht wie waar parkeert. Kleine auto's dus soms op grote plaatsen en grote(re) auto's geen plek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi appartement met prachtig zwembad.

Willem
6-9-2017

Begin juli met 4 personen twee weken in Nettuno geweest. Het is een heel mooi appartementen complex met parkeergarage voor de gasten. Het complex beschikt over een prachtige tuin met een mooi zwembad met gratis ligbedden en matrasjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en het ziet er allemaal even netjes en schoon uit. Top. We hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer met twee eenpersoons bedden en een woonkamer met klein keukentje en een bedbank. Koken op die twee elektrische pitjes is niet of nauwelijks mogelijk. De buis van de afzuigkap komt uit in het kastje boven de kookplaat dus al die vieze luchten komen uiteindelijk gewoon in de kamer terecht waar dus ook twee mensen moeten slapen. Niet heel erg prettig! Onze twee kinderen sliepen op de bedbank. Vanwege de dunne matras en het gepiep en gekraak van die bedbank bij elke beweging deden die twee echter geen oog dicht. We hadden daarom besloten om de bank gewoon in te klappen en het matras op de grond te leggen. Dat sliep perfect en probleem leek opgelost, totdat we terug kwamen van een dagje uit. Er lag een boze brief van de directie dat dit niet mocht en het matras lag weer gewoon terug op de bedbank. De volgende dag kwam men weer controleren. We hebben aangegeven dat slapen niet te doen was echter geen pardon. Matras mag niet op de grond. Jammer!! we hadden reeds uit andere reviews gelezen dat andere gasten dit probleem ook hadden en de tip gaven om het matras op de grond te leggen, echter bij ons werd het niet geaccepteerd. De kinderen waren smorgens gebroken, dus we hebben na 12 dagen besloten om maar naar huis te gaan. Jammer Nettuno ! zo'n mooi complex en dan een bedbank waarop je niet of nauwelijks kunt slapen. Het appartementen complex ligt ruim 3 kilometer vanaf centrum Peschiera en als je langs het Gardameer loopt kun het binnen zo'n 40 minute halen. Je moet echter avonds ook weer terug. Dus effe naar Pesschiera wandelen is er niet bij. Dus als je naar Peschiera wil dat moet je met de auto. ( groot parkeerprobleem). In de directe omgeving van het complex is niets te doen. Tegenover het complex ligt een mega Lidl supermarkt met dagelijks verse broodjes, croissants etc. Personeel van de Lidl Peschiera was niet altijd even vriendelijk evenals het bedienend personeel op de terrassen in Peschiera. Snel het eten opeten, afrekenen en wegwezen want de tafel moet weer aan een volgende gast worden aangeboden. Het was mijn eerste keer in Italië en dat viel wel een beetje tegen. Ik kom net terug uit Barcelona en daar kunnen die arrogante Italianen nog iets van leren. We zijn ook in Bardolino geweest en in Lazise. Dat ziet er wel beter uit. Wellicht moeten we het daar nog maar eens proberen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch, echt maar dan echt een aanrader

Fred en Karin
13-10-2016

Prima service, zeer aardige mensen, mooi gebouw, prima kamers (studio) met goede bedden en een prima keuken in de kamer. Geen negatieve punten kunnen bedenken. Ook de locatie en het zwembad in de mooi aangelegde tuin vonden wij top. Het gebouw beschikt over een eigen parkeergarage, hartstikke fijn. Het gebouw ligt op 200m van 2 supermarkten, waarvan 1 spiksplinternieuwe Lidl met heel veel keus in verse broodjes. Naar het Gardameer is 100m lopen. Leuk is de wandeling langs het Gardameer ca 3km naar het stadje Peschiera del Garda. In de omgeving zijn trouwens veel meer leuke stadjes. Kortom een echte aanrader.

Geweldig

G. van der Waal
21-6-2015

Zijn hier nu voor de derde keer. Prima accomodatie!

Gereisd Met partner in juni 2015

Brandschoon en fantastisch complex

Wouter
7-7-2014

Bij aankomst gelijk een goede indruk. Erg schoon gebouw en de kamers zijn misschien nog wel schoner. Alles op de kamer werkt zoals het moet en alles is compleet. Goede bedden met fijne matrassen, erg behulpzaam personeel en het is een gezellig, kleinschalig complex.

Tevens is er een (gratis) ruime, afgesloten parkeergarage bij het complex welke ook nog eens met de lift te bereiken is.

Ook kan gratis gebruik worden gemaakt van een elektronische kluis op de kamer.

Al met al een dikke 9 voor Nettuno Residence!

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastische plek!!

russcher
28-7-2013

het appartement was super schoon. aardige mensen en makkelijk. ruime parkeergarage. omgeving is prachtig en erg gezellig!! volgend jaar weer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Zeer net en gezellig kleinschalig complex.

Berry2106
7-9-2011

Een keurig verzorgd kleinschalig complex met vriendelijke mensen en uitstekende verzorging op het gebied van netheid en schoonmaken. Redelijk groot zwembad met meer dan genoeg ligbedden en parasols. Strand op loopafstand, klein 10 minuutjes, dus prima te doen. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, keukentje is groot genoeg om zelf wat in elkaar te draaien. Auto is wel aan te raden om 's avonds wat dorpjes naast Peschiera op te zoeken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

ruim en schoon appartement

sank
7-7-2011

dicht bij meer maar ver van centrum, met auto prima te doen. handdoekwissel (om 4 dgn) en beddengoed(1xpw) moet je zelf doen via receptie. Voordeel is wel dat je gehele verblijf niemand anders in het appartement komt. De keuken is goed ingericht. wij hadden een 2 kamerapp wat erg ruim opgezet is, er zit een kluisje en airco in. 2 balkon's (voor en achterzijde) tv (wel geen nl zenders..) 2 ruime kasten. afgesloten parkeergarage onder complex en met lift/trap intern naar je app. fietsen zijn te huur via receptie. ligging net buiten het centrum waardoor het een rustige ligging heeft maar wel direct aan uitvalswegen.

Gereisd Met partner in juni 2011

Een mooi, schoon appartement

Remco
18-8-2009

Het appartement is ruim opgezet, schoon en van alle gemakken voorzien. Het heeft een mooie badkamer, goede keuken en ruim balkon. Het appartement heeft een zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement ligt dicht bij het gardameer, maar voor een strandje moet je iets verder lopen (500 meter?). Het centrum van Peschiera del Garda is te voet eigenlijk niet aan te lopen (ong. half uur). Het appartement is zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

toppertje als je eigen vervoer hebt!

Sander en Maartje
22-9-2008

We hebben hier 7 nachten gezeten en het is ons zeer goed bevallen. Het is een net complex met alle voorzieningen die je kan verwachten zoals zwembad, lift, garage (gratis), mooi uitzicht en nette kamers.

We hadden een 1 kamer appartement op de tweede etage met zicht op zwembad en het meer en dat was schitterend. alle appartementen hebben een zeer ruim balkon. De indeling van de kamers is verzorgt en volledig, de badkamer was ruim en had een normale douche.

De ligging kan een probleem zijn als je geen eigen vervoer hebt, het stadje is NIET op loop afstand.

Het meer is vlak bij maar voor een kiezelstrandje moet je een paar honder meter lopen. Wij gingen met de auto over de hoofdweg en bij de stoplichten linksaf, dan kan je gratis parkeren recht aan het strand, ideaal.

Aan de hoofdweg op loopafstand zit een mooi (pizza) restaurant, de eigenaar spreekt gebrekkig Nederlands en het eten is betaalbaar. in het stadje zijn voldoende tentjes.

kortom, wij waren dik tevreden!

Gereisd Met partner in september 2008

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nettuno in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nettuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.