Appartement Nettuno

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Nettuno voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 17 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 17 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Nettuno

• 8DeWit08-08-2018

Heel mooi appartement, maar....

2 weken appartement met 1 slaapkamer en 1 slaapbank in woonkamer (4 pers. appartement). Pluspunten: heel mooi, schoon en rustig gelegen complex met parkeergarage. 2x groot balkon en airco. Leuk zwembad, met apart ondiep bad en bubbelbad. Eigenaren zijn heel vriendelijk en alert. -Lidl op 2 minuten lopen (7 dgn per week open) -via boulevard in 30 min naar Peschiera lopen minpunten: -slaapbank heeft heel dunne matras en piept vreselijk. Kon eigenaar niets aan veranderen -slechts 2 kleine, elektrische, kookpitten. 2 grote pannen tegelijk past niet en ......afzuigkap zit er wel (heel laag), maar afvoerbuis is niet aangesloten. De baklucht komt dus direct in je woonkamer annex slaapkamer -parkeerplaatsen afwisselend qua grootte en geen toezicht wie waar parkeert. Kleine auto's dus soms op grote plaatsen en grote(re) auto's geen plek.

• 7Willem06-09-2017

Mooi appartement met prachtig zwembad.

Begin juli met 4 personen twee weken in Nettuno geweest. Het is een heel mooi appartementen complex met parkeergarage voor de gasten. Het complex beschikt over een prachtige tuin met een mooi zwembad met gratis ligbedden en matrasjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en het ziet er allemaal even netjes en schoon uit. Top. We hadden een 4 pers. appartement met 1 slaapkamer met twee eenpersoons bedden en een woonkamer met klein keukentje en een bedbank. Koken op die twee elektrische pitjes is niet of nauwelijks mogelijk. De buis van de afzuigkap komt uit in het kastje boven de kookplaat dus al die vieze luchten komen uiteindelijk gewoon in de kamer terecht waar dus ook twee mensen moeten slapen. Niet heel erg prettig! Onze twee kinderen sliepen op de bedbank. Vanwege de dunne matras en het gepiep en gekraak van die bedbank bij elke beweging deden die twee echter geen oog dicht. We hadden daarom besloten om de bank gewoon in te klappen en het matras op de grond te leggen. Dat sliep perfect en probleem leek opgelost, totdat we terug kwamen van een dagje uit. Er lag een boze brief van de directie dat dit niet mocht en het matras lag weer gewoon terug op de bedbank. De volgende dag kwam men weer controleren. We hebben aangegeven dat slapen niet te doen was echter geen pardon. Matras mag niet op de grond. Jammer!! we hadden reeds uit andere reviews gelezen dat andere gasten dit probleem ook hadden en de tip gaven om het matras op de grond te leggen, echter bij ons werd het niet geaccepteerd. De kinderen waren smorgens gebroken, dus we hebben na 12 dagen besloten om maar naar huis te gaan. Jammer Nettuno ! zo'n mooi complex en dan een bedbank waarop je niet of nauwelijks kunt slapen. Het appartementen complex ligt ruim 3 kilometer vanaf centrum Peschiera en als je langs het Gardameer loopt kun het binnen zo'n 40 minute halen. Je moet echter avonds ook weer terug. Dus effe naar Pesschiera wandelen is er niet bij. Dus als je naar Peschiera wil dat moet je met de auto. ( groot parkeerprobleem). In de directe omgeving van het complex is niets te doen. Tegenover het complex ligt een mega Lidl supermarkt met dagelijks verse broodjes, croissants etc. Personeel van de Lidl Peschiera was niet altijd even vriendelijk evenals het bedienend personeel op de terrassen in Peschiera. Snel het eten opeten, afrekenen en wegwezen want de tafel moet weer aan een volgende gast worden aangeboden. Het was mijn eerste keer in Italië en dat viel wel een beetje tegen. Ik kom net terug uit Barcelona en daar kunnen die arrogante Italianen nog iets van leren. We zijn ook in Bardolino geweest en in Lazise. Dat ziet er wel beter uit. Wellicht moeten we het daar nog maar eens proberen.

• 8Fred en Karin13-10-2016

fantastisch, echt maar dan echt een aanrader

Prima service, zeer aardige mensen, mooi gebouw, prima kamers (studio) met goede bedden en een prima keuken in de kamer. Geen negatieve punten kunnen bedenken. Ook de locatie en het zwembad in de mooi aangelegde tuin vonden wij top. Het gebouw beschikt over een eigen parkeergarage, hartstikke fijn. Het gebouw ligt op 200m van 2 supermarkten, waarvan 1 spiksplinternieuwe Lidl met heel veel keus in verse broodjes. Naar het Gardameer is 100m lopen. Leuk is de wandeling langs het Gardameer ca 3km naar het stadje Peschiera del Garda. In de omgeving zijn trouwens veel meer leuke stadjes. Kortom een echte aanrader.

• 9G. van der Waal21-06-2015

Geweldig

Zijn hier nu voor de derde keer. Prima accomodatie!

• 9Wouter07-07-2014

Brandschoon en fantastisch complex

Bij aankomst gelijk een goede indruk. Erg schoon gebouw en de kamers zijn misschien nog wel schoner. Alles op de kamer werkt zoals het moet en alles is compleet. Goede bedden met fijne matrassen, erg behulpzaam personeel en het is een gezellig, kleinschalig complex.

Tevens is er een (gratis) ruime, afgesloten parkeergarage bij het complex welke ook nog eens met de lift te bereiken is.

Ook kan gratis gebruik worden gemaakt van een elektronische kluis op de kamer.

Al met al een dikke 9 voor Nettuno Residence!

• 10russcher28-07-2013

Fantastische plek!!

het appartement was super schoon. aardige mensen en makkelijk. ruime parkeergarage. omgeving is prachtig en erg gezellig!! volgend jaar weer!!

• 8Berry210607-09-2011

Zeer net en gezellig kleinschalig complex.

Een keurig verzorgd kleinschalig complex met vriendelijke mensen en uitstekende verzorging op het gebied van netheid en schoonmaken. Redelijk groot zwembad met meer dan genoeg ligbedden en parasols. Strand op loopafstand, klein 10 minuutjes, dus prima te doen. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, keukentje is groot genoeg om zelf wat in elkaar te draaien. Auto is wel aan te raden om 's avonds wat dorpjes naast Peschiera op te zoeken.

• 9sank07-07-2011

ruim en schoon appartement

dicht bij meer maar ver van centrum, met auto prima te doen. handdoekwissel (om 4 dgn) en beddengoed(1xpw) moet je zelf doen via receptie. Voordeel is wel dat je gehele verblijf niemand anders in het appartement komt. De keuken is goed ingericht. wij hadden een 2 kamerapp wat erg ruim opgezet is, er zit een kluisje en airco in. 2 balkon's (voor en achterzijde) tv (wel geen nl zenders..) 2 ruime kasten. afgesloten parkeergarage onder complex en met lift/trap intern naar je app. fietsen zijn te huur via receptie. ligging net buiten het centrum waardoor het een rustige ligging heeft maar wel direct aan uitvalswegen.

• 9Remco18-08-2009

Een mooi, schoon appartement

Het appartement is ruim opgezet, schoon en van alle gemakken voorzien. Het heeft een mooie badkamer, goede keuken en ruim balkon. Het appartement heeft een zwembad met voldoende ligbedden en parasols. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement ligt dicht bij het gardameer, maar voor een strandje moet je iets verder lopen (500 meter?). Het centrum van Peschiera del Garda is te voet eigenlijk niet aan te lopen (ong. half uur). Het appartement is zeker een aanrader!

• 9Urlauber07-10-2008

Gepflegte Appartmentanlage, nah am Gardasee

Sehr angenehme, ruhige Appartmentanlage: sauber, große Appartments und sehr nah am Gardasee gelegen. Das Personal war freundlich, alles lief sehr unbürokratisch. Nach Peschiera sind es ca. 20 min zu Fuß, der Weg führt über eine schöne Uferpromenade. Auch Sirmione ist nah, aber leider nur mit dem Auto gut zu erreichen. Die Appartments verfügen über zwei sehr große Balkone und sind sehr geräumig; insgesamt ist die Anlage sehr gepflegt und noch relativ neu. Angenehm ist auch die angeschlossene Tiefgarage, die direkt in die Anlage führt. Den Pool haben wir nicht benutzt, er sah aber auch gut aus und man bekommt pro Appartment sogar einen Sonnenschirm. Die Panoramaterrasse war leider geschlossen, aber von dort oben scheint man einen sehr schönen Blick über den Gardasee zu haben. Unseres Erachtens gutes Preis-/Leistungsverhältnis. Wir haben einen sehr schönen Urlaub dort verbracht und würden jederzeit wiederkommen.

Appartement Nettuno info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij