Appartement La Bertoletta Corte & Village

7.1Prijs/kwaliteit
8.9Hoeveelheid ruimte
7.8Ligging

Appartement Info

We hebben een aantal aanbieders voor La Bertoletta Corte & Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement La Bertoletta Corte & Village in het Nederlands

• 2018
    8Lieke10-08-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Kleinschalige accommodatie, rustig. Meer dan voldoende ruimte aan en in het zwembad. Ruim appartement met ruim tuintje, 2 airco's (woon- en slaapkamer),. Behulpzame medewerkers, extra schoonmaak halverwege ons verblijf (11 dgn). Prima rustig gelegen lokatie, buiten toeristische centrum. Centrum en uitvalswegen snel bereikbaar.

7Kindvriendelijk

Met jonge kinderen

• Oude reviews

9..12-04-2010

Super!

Mooie huisjes, veel ruimte en twee mooie zwembaden met een mooi uitzicht. De accommodatie ligt wat verder van het centrum, maar dit was voor ons geen probleem. Wij hebben een super vakantie gehad op deze accommodatie. Dit jaar weer!

10Kindvriendelijk
    8Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

Met vrienden

• 7gezin met kids16-08-2009

het is maar net wat je zoekt.............

Het is ons een beetje tegen gevallen.......... Maar ja we hadden bij het boeken ook nog maar weing keuze,en we wouden toch graag naar deze plek aan het gardameer. Het appartementencomplex ligt geheel afgezonderd,we kregen een appartement op de 2e verdieping,maar de lift was kapot dus het was elke dag 30 keer naar boven en naar beneden.Verder was het trappenhuis echt smerig. Daarentegen moet ik wel zeggen dat de kamers netjes waren. We zijn bij vrienden geweest op 2 verschillende campings,beiden hadden een mobile-home ,en als je dan ziet dat je voor veel minder geld veel meer hebt is dat best balen. Je kunt niet even iets kopen, want er is geen receptie of een winkeltje das best jammer. Verder hebben we niet 1 keer iemand even de boel bij het zwembad zien schoonmaken,dat is dus voor de gasten zelf.Ik wil niet echt alles hellemaal afkraken maar als je alleen met je gezin iets zoekt......is dit niet de leukste locatie

7Inrichting
    5Prijs/kwaliteit
    7Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

Met jonge kinderen

• 10L Felangie22-01-2009

Absolute Topper

Wij zijn hier met vrienden geweest en het was in een woord top ! Ruime slaap plekken en terras voor BBQ Portugal viel echt heel erg tegen vergeleken met dit ! Ook All in Turkijke valt in het niet bij deze locatie. En voor een zacht prijsje. Alleen toen we weg gingen bleek dat de linker felangie afgebroken was en waren we de borg kwijt.

Om in stijl af te sluiten

Ciao

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras