Camping Cappuccini

Camping Cappuccini
7,4

In Peschiera del Garda ligt Camping Cappuccini. Hier vind je zeer schoon sanitair. De camping ligt direct aan het Gardameer op 5 minuten lopen van een kiezelstrand, maar er is ook een klein zwembad. Hou er rekening mee dat de camping naast de drukke Camping Bella Italia ligt. Op loopafstand van het centrum van Peschiera.

103 reviews over Camping Cappuccini in het Nederlands

Jop
10-3-2019

Leuke camping , mooi zwembad (zonder badmuts) ruime plekken voor de caravan/ camper kleine supermarkt dichtbij is de Lidl maar wel vaak file maar een leuke camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

wil je rust top

walter verboven
6-2-2019

zeer rustige camping vriendelijk personeel en zeer net op loop afstand van het stadje fijn zwembad spijtig s middags enkele uren dicht komen er al 5 jaar zeker een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima camping

Dana
9-9-2018

Mooie camping nagenoeg direct aan het Gardameer. Sanitair is mooi, groot en schoon. Personeel van de receptie is uiterst vriendelijk en helpt je graag. Personeel van het winkeltje mag wat vriendelijker zijn. En mocht je een plekje aan de rand met Camping Bella Italia overwegen, dan kan dat de nodige omgevingsguiden met zich meebrengen. Denk aan huilende baby’s (stuk of 3). Die zitten allemaal in mobile homes aan de rand van Camping Bella Italia (direct naast Camping Cappuccini). Ook het animatieteam van de buurcamping is niet te missen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cappuccini voor je op een rij gezet:

Mooie camping voor herhaling vatbaar

walbo
22-8-2018

Middelgrote camping direct aan het Gardameer met klein zwembad (gesloten tussen 1 en 3 en na 7 uur. Genoeg gratis ligbedjes aan zwembad. Ruime plaatsen zonder watertappunt. Douches zijn schoon, doen het niet allemaal even goed. Er zijn genoeg sanitairgebouwen rond je plek, probeer een ander gebouw, daar zijn wel goede douches. Lidl op fietsafstand, maar er gaat ook een gratis busje richting de lidl. Peschiera ligt op loopafstand. Leuk toeristisch dorpje. 5 minuten lopen naar het kiezelstrand, meer loopt rustig af. Water is niet zo schoon als aan de westkust. Aan de receptie wordt nederlands gesproken. Hier is ook een gratis wifipoint. Kleine supermarkt. Leuk barretje naast de receptie. Bar bij het strand heeft live muziek, als je kort in de buurt staat, kun je daar last van hebben. Voor de kids weinig te beleven op de camping. Merendeel waren Nederlandse toeristen en Duitsers.

Nooit meer een mobilehome

Anna
11-10-2017

3 weken een mobilehome gehuurd op deze camping. De mobilehome was sterk gedateerd, vies (overal spinnewebben, plukken stof onder de bedden, schimmel in de douche), er ontbrak veel van de inventaris. Geen deksels op de pannen, geen wijnglazen, geen kurketrekker, geen aardappelschilmesje, geen snijplank etc. Bedden liggen door, deurtjes van de keukenkastjes hangen scheef (ziet er armoedig uit). Wiebelige buitentafel, gescheurde parasol. Hele kleine koelkast waar je niet normaal je spullen voor een heel gezin in kwijt kan. Al met al een erg troosteloze aanblik. En ook totaal niet waar ze mee adverteren! Ze adverteren met een moderne nieuwe mobilehome... in onze rij stonden deze niet, misleiding noemen we dat. Wifi alleen bij de receptie. Verder was de camping wel fijn. Leuk zwembad, mooie ligging en kleinschalig. Maar een mobilehome zou ik hier niet meer huren.

Kampeerder
25-8-2017

Voor het eerst naar het Gardameer. We hadden een schitterende plek. We keken vanaf onze plaats op het meer. 's Avonds genoten wij mee van de live muziek aan de strandbar. Het hekwerk aan het meer vonden wij super. Er kunnen vanaf het strand geen mensen van de omliggende campings op het het terrein. 's avonds reed er een bewaker in een electrisch karretje rond, deze man was altijd vriendelijk. Het zwembad was netjes. Er was altijd wel een ligbed beschikbaar. Van 1 tot 3 gaat het zwembad dicht. Wij vonden dat geen probleem. De omgeving is prachtig. Het barretje bij de ingang van de camping is leuk zitten en de prijzen zijn prima. Al met al een aanrader. Wij stonden met de caravan tegen Camping Bella Italia en daar hebben wij totaal geen last van gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke plek!!

Roos
12-8-2017

Ruime plekken, sanitair wordt erg goed schoongehouden, rustig. Er is wel 6 avonden per week live muziek bij het restaurant aan het water wat goed te horen is(beetje afhankelijk van welke plek je hebt), maar dat is ook wel weer gezellig. Peschiera is een erg charmant, gezellig stadje en ligt op loopafstand van de camping. Zwembad, bar en winkeltje allemaal keurig en voldoende. Meer heb je niet nodig. Van het naastgelegen grote bella italia heb je geen last. Heerlijke vakantie gehad op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie locatie

Ad
8-8-2017

Niet zo n grote camping maar wel gezellig. Wel ontzettend veel Nederlanders en vaste gasten. Voor grote kinderen iets minder te doen. Je bent zo in t centrum van peschiera dus kwa ligging ideaal.

Mooie kleinschalige camping, leuk zwembad(je).

Faber
31-7-2017

Hartelijke ontvangst, plekjes ruim voor Italiaanse begrippen. Sanitair schoon en wordt goed bijgehouden. Neem wel waterschoenen mee. We hebben een leuke week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping op een top locatie

Patty
21-7-2017

Voor de 2de keer naar deze camping gegaan. Was weer heerlijk! 1 Sanitairgebouw is vernieuwd, erg mooi. Andere sanitair wat verouderd maar wel schoon. Zwembad is heerlijk! Fijn klein campingwinkeltje met barretje. Camping is in vergelijking met de andere campings rondom het Gardameer klein; hetgeen wij erg prettig vonden! Vanaf de camping loop je zo naar het stadje toe waar je heerlijk Italiaans kan eten. Iedere avond behalve zondag is er harde muziek tot 23:00 uur in het restaurantje dat onder/tegen de camping aan ligt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cappuccini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cappuccini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.