Camping Campeggio Del Gardasterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Peschiera del Garda

7.8Goed

• 8.1Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Campeggio Del Garda voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

In Peschiera del Garda aan het Gardameer vind je Camping Campeggio del Garda. Hier word je ontvangen in je eigen taal. De staanplaatsen hier zijn ruim en schaduwrijk dankzij de afbakening met bomen of kies voor een safaritent. Het sanitair ziet er wat gedateerd uit, maar is wel schoon. Op loopafstand van het dorp en het Gardameer.

771 reviews over Camping Campeggio Del Garda

• 2019
    8Johan07-11-2019

Fantastische

Echt leuke camping animatie voor de kinderen restaurant is gewoon goed lekker en betaalbaar goede pasta en pizza Het sanitaire is schoon zolang de gasten er zelf geen zooitje van maken daar is niet tegen op te werken Ik ben zelf een groot fan van de hurk toiletten je raakt nl niets aan . Als je een langzaam aflopend strand wil (voor de klagers ) dan moet je niet naar een meer gaan maar naar de Middellandse zee De receptie spreken goed Engels erg behulpzaam ja de camping winkel is prijzig maar met de auto binnen 7 min een zeer grote Familia supermarkt met zeer lekkere gegrilde hele kip 4.5 top Ik kom hier al weer 3 jaren en wil deze zomer 2020 zeker weer terug Johan alleenstaande vader met dochtertje van 9 .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Hoogers26-08-2019

Leuke overzichtelijke camping

Leuke overzichtelijke camping. Wij waren met ons kindje van net 4 jaar op vakantie. Wij hadden een tent gehuurd via touroperator. Zeer nette schone tent met de gemakken voorzien die je nodig hebt tijdens het kamperen. Sanitair is her en der aan vernieuwing toe maar het voldeed prima. Een goede warme douche. Stadje op loopstandje. Ook het meer lag erg dichtbij.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Geke18-07-2019

Leuke camping!

Vorig jaar samen met mijn vriend 15 dagen op Camping del Garda geweest. We hadden een lodgetent geboekt via touroperator. Wat werden we warm onthaald, zowel door de receptie als de touroperators. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd en we kregen tips mee wat we zoal konden doen in de omgeving. Zo hebben we bijvoorbeeld voor 3 uurtjes een speedboot gehuurd vlakbij de camping en hebben we het Aquapark bezocht (echt een aanrader)! Wij komen zeker terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8valk10-07-2019

Prima camping, niet te massaal

Mooie camping direct aan het Gardameer. Ondanks dat er minimaal 3x per dag wordt "schoongemaakt" kan het sanitair schoner en is hier en daar aan vervanging toe (nog steeds deels hurk toiletten, loszittende deuren etc.). Als je kort na de schoonmaakbeurt naar de WC gaat is het acceptabel, de mens maakt het immers zelf binnen no-time vies (kinderen alleen laten gaan die het duidelijk nog niet zelf kunnen). Verder vriendelijk personeel en leuk animatieteam (Lorenzo, Eva, Bianca & Martha). Dorp zelf is op loopafstand. Genoeg supermarkten in de buurt (o.a. Penny op loopafstand). Indien je een tent of staan plaats dicht bij het meer hebt wel overlast van jongeren buiten de camping (blijven gerust tot 03:00 bij het meer rondhangen met luide muziek en geschreeuw) hier kan de camping helaas weinig aan doen. Volgend jaar kom ik er graag weer terug.

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    7Mark11-11-2018

Perfecte locatie met helaas slechter sanitair

Perfecte ligging aan het Gardameer om met ons bootje plaatsen aan het Gardameer te bezoeken. Zaten in een lodge tent van touroperator deze is echt schitterend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Jane Diroë01-11-2018

Geweldig!

Het is een prachtige omgeving, elk dorpje rondom het gardameer is eigenlijk gezellig. En overal kindvriendelijke restaurantjes.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8EMMA Houten22-09-2018

Gardameer in September. Aanrader.

Voor het eerst over de Brennerpas met onze combinatie. Nergens mocht je inhalen dus vertrekken we zondag weer richting Oostenrijk. 10 heerlijke dagen hier gehad 13/23 sept. Wat wil ik delen met jullie. Brood op de camping /Italië vreselijk!!???Broodjes van de Lidl prima. Afbakbolletjes bij de Aldi. Zwembad oké. Badmuts €3,- Prima bedjes en openingstijden. Plaatsen zijn ruim en duidelijk door de schaduwbomen afgebakend. Akelige omroepinstalatie voor de animatie. En wat storend was naast de 3 uur durende stroom en water storing. (Geen douche en wc) de Duitse werkweken naar Italië. Jeugd komt in de middag terug van een excursie en mag zich dan tot diep in de nacht uitleven. WiFi codekaart gratis(1GB??) was snel leeg. Ik kreeg bij de receptie makkelijk nieuwe,mij partner kreeg er geen .Geen duidelijk beleid. Prima fiets mogelijkheden ondanks de vaak slechte staat van het wegdek. Borghetto 12km of Mantova 45km. Via fietspad langs de Mincio

Gereisd met partner in september 2018

• 9Roelie van den Berg15-09-2018

Zorgzaam

Een prachtige camping op een prachtige lokatie. Erg kindvriendelijk. En ontvangst in je eigen taal. Super service.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Henry06-09-2018

Heerlijk

Met eigen caravan op een ruime plaats gestaan, zicht op het meer. Ondanks dat sanitair er misschien gedateerd uit ziet was het schoon! Lekkere zwembaden en gratis Wifi. Jammer dat de site niet erg goed is!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Familie de Vries06-09-2018

Prima

Mooie schone camping direct aan het gardameer. Prima douche, op loopafstand van het dorp. Kinderalimentatie erg leuk voor de kinderen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

59 tips over Camping Campeggio Del Garda

• Muriel, 27-06-2014

Verona en Venetië zijn zeker een bezoek waard en goed te doen qua afstand (Verona 30 min en Venetië 1:30u met de auto).

• snoek, 11-01-2012

Boek een mobile home en geen bungalow!!!!!

• marlewolters, 04-11-2013

Tip is vraag om een recent geplaatste mobile home!!

169 vragen over Camping Campeggio Del Garda

• Jolanda, 29-07-2019

Zwembad open in september

Wij gaan half september naar de ze camping. Graag wil ik weten of de zwembaden dan nog geopend zijn!

• Richard, 24-02-2019

Rolstoeltoegankelijke mobile home

Heeft iemand ervaring met eventueel een aangepast mobile home. Kun je hier zelfstandig met de rolstoel in, en is er een aangepast toilet en een aangepaste badkamer in de mobile home

• P. Lentjes, 24-06-2018

WiFi

Hoe is het met de WiFi op de camping? Centraal punt of op de hele camping? Gratis of tegen betaling?

Camping Campeggio Del Garda info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig