Camping Campeggio Del Garda

Camping Campeggio Del Garda
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Campeggio Del Garda voor je op een rij gezet:

733 reviews over Camping Campeggio Del Garda in het Nederlands

dus het was fantasties

johan siemons, 8-2-2018

het was een leuke reis ook een leuk gezelschap en een hele leuke schauffeur

heel veel gezien ook in venetie geweest en heel goed georganiseerd door touroperator.

Super goed

Willemijn, 14-1-2018

Mooie ligging, vanaf de camping langs het water lopen naar de stadjes Lazise en Bardolino

Was een goede vakantieplek

Jan, 11-1-2018

Heerlijk plek, mooie camping

Mooi gelegen maar waardeloos sanitair

Saskia, 3-1-2018

De staat van het sanitair is zeer slecht. Het is niet alleen verouderd maar ook ontzettend smerig. Er wordt slechts 1x Per dag "schoongemaakt"(met een hoge drukspuit alles nat spuiten). Camping is wel erg mooi gelegen, grote kampeerplekken en op loopafstand van peschiera.

Het sanitair is smerig en wordt slecht tot niet schoongemaakt, maandverband blijft 2 weken in een hoekje liggen.

Er wordt niet gecontroleerd op loslopende honden en dezen doen hun behoeften op de camping en dit wordt niet opgeruimd.

Er is geen vermaak voor kinderen van 12 +

De nachtwakers fietsen een rondje maar zeggen nergens iets van , dus snachts veel lawaai op de camping, er worden midden in de nacht nog autos op de camping toegelaten.

Erg veel lawaai.

Het restaurant is goed maar wel duur.

Het kampwinkeltje is erg klein stelt niets voor.

Het is wel een erg dure camping, zeker als je kijkt naar de campings in de buurt die veel en veel meer te bieden hebben en schoon zijn.

Prijs kwaliteit is zeer slecht.

De ligging van de camping is goed.

Dubbel gevoel

Anoniem, 1-9-2017

Prima ontvangst door touroperator! Niets op aan te merken. Wij waren met 2 kleine kinderen (3 en 6), echt veel en te veelste veel geluidsoverlast. Animatie gaat te lang door en te hard. Beetje geluid prima, maar dit, nooit meer!! Mooie camping, goed restaurant, lekker zwembad. Maar slechte en korte nachten gehad. Jammer!

Leuke camping

Roy Janssen, 16-8-2017

Aankomst

Ontvangen door Hans, vriendelijk en behulpzaam. Personeel receptie camping is vriendelijk en behulpzaam.

Accommodatie

Wij hadden een Navajo tent, schoon en prima te doen met 2 volwassenen en drie kinderen (5, 8 en 10)

Ligging accommodatie

Wij zaten direct achter het restaurant en de supermarkt. Dag en nacht hadden we het geluid van de koeling en airco. Dit is wel iets om rekening mee te houden. Als je een tent mag kiezen, blijf hier dan een flink stuk uit de buurt! Wij zaten in tent nr. 15.

De kinderen hebben zich prima vermaakt. Het kinderbad heeft een leuke glijbaan, een badmuts is in dit bad niet verplicht. In dit bad mogen ook luchtbedden en andere opblaasbare items gebruikt worden.

Supermarkt

Na aankomst de noodzakelijke boodschappen gedaan, voldoende keuze.

Er liggen diverse supermarken in de directe omgeving. (Simply, Lidl, Familia)

Animatie

Een prima team, voldoende afwisseling. Na 23.00 is het op de camping een stuk rustiger.

Sanitair

Goed te doen, geen 4 sterren hotel ervaring. Vloeren worden goed gereinigd (afgespoten), wanden iets minder hadden wij het idee. Mag wel een renovatiebeurt gebruiken.

Restaurant

Het restaurant direct achter de receptie is goed te doen. Prijs / kwaliteit is prima.

Personeel is vriendelijk. Als extra voor de nederlanders staat er Friet (speciaal), Frikandel, Kaassoufflé, kroket op de kaart hahaha

Geluid op de camping

In veel reviews lees je dat er veel geluidsoverlast is. Overdag is er inderdaad veel geluid. Van de andere kant, het is geen boerencamping. Als je rust zoekt en niet met kinderen gaat is dit misschien niet de camping die je zoekt. Na 23.00 is het vrij rustig, je hoort alleen nog wat geluid van de nabijgelegen campings. Wij hebben dit niet als vervelend ervaren.

Dubbel gevoel

Fam Fijn, 15-8-2017

Met 2 kleine kinderen is het zoeken naar een plek bij het zwembad. Vooral het bad met de glijbanen is een wespennest! Plekken worden 's morgens vroeg al gereserveerd om vervolgens pas later in gebruik te nemen.Sanitair is ok! Wat wel echt irritant is, is dat we nu al elke avond live muziek hebben van de iets verderop gelegen bar! De muziek is gewoon luid en duidelijk te horen en dit gaat tot ver na kinderbedtijd door! Nou slapen onze kinderen gelukkig prima op de muziek maar helaas kan ik dat nu voor de zoveelste avond niet zeggen van een aanral buurkindertjes! Wees hier heel erg bewust van als je boekt, want het is echt elke avond feest!

Wat voor ons ook een dikke min is, is het feit dat je vanaf de camping moeilijk het meer kan betreden voor een duik in het meer. Er zijn een paar stenen treden naar beneden, maar verder zijn wij echt genoodzaakt om een strand verderop te zoeken met de auto! En dan missen wij toch wel een beetje de aflopende stranden zoals bij de zee...

Weer fantastisch

Koen, 3-8-2017

Zwembad simpel, maar goed. Animatie zorgt ook voor vermaak. Waterpolo voor volwassenen en voetbal, miniclub, volleybal enz.

Eten in restaurant was goed, prijs ook oke! wc gebouw was wat viezer als het jaar ervoor, maar niet smerig.

Veel overlast geluid

Gertjan, 17-7-2017

Welkom in de hel

Dag en nacht herrie. Dag van gillende kinderen. avonds muziek .dronkenschap .wc is schijnen op een fuilens beld. Strand is geen plaats of je moet over steen rots . Blijf weg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campeggio Del Garda in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campeggio Del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campeggio Del Garda scoort een 7.58 uit 10 op basis van 752 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: