Géén boekingskosten

Camping Campeggio Del Garda

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben de beste aanbieders voor Camping Campeggio Del Garda voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 761 reviews
+149/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 761 reviews
  • 5Staat v/h sanitair
  • 5.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Peschiera del Garda aan het Gardameer vind je Camping Campeggio del Garda. Hier word je ontvangen in je eigen taal. De staanplaatsen hier zijn ruim en schaduwrijk dankzij de afbakening met bomen of kies voor een safaritent. Het sanitair ziet er wat gedateerd uit, maar is wel schoon. Op loopafstand van het dorp en het Gardameer.

777 Reviews over Campeggio Del Garda

• 5Marga03-09-2021

Prachtige ligging maar erg verouderd sanitair

De camping ligt op een prachtige locatie, direct aan het meer. Voor september vinden wij het nog heel erg druk, de Duitse toeristen zijn hier in de meerderheid. Prima zwembaden. Op loop en fietsafstand van Peschiera. Als het sanitair niet zo vreselijk verouderd zou zijn, dan zou dit echt een topcamping zijn. Helaas wordt er veel te weinig en slecht schoon gemaakt en is alles vreselijk oud en vies. Wij zijn hier met onze eigen caravan en missen ook wat extra waterpunten op de camping. Als uitvalsbasis naar alle leuke dorpjes is dit een geweldige locatie, maar dan wel de sanitair gebouwen plat gooien, nieuwe neerzetten en beter schoon laten maken.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 4Lis24-08-2021

Wij komen hier niet meer terug

De camping ligt vlakbij een leuk plaatsje Peschiera; een leuk dorpje maar veel te druk (om 19u kun je geen tafeltje meer vinden om iets te eten).De camping is vlak en ligt direct aan het meer. De plaatsen zijn aan de kleine kant, wel prettig op het gras.De camping heeft twee mooie zwembaden die goed onderhouden worden en waar de bedjes gratis zijn om op te liggen.Het sanitair op de camping is vreselijk, het is oud, stuk en wordt slecht onderhouden. Daarnaast is het echt heel vies.Het restaurant op de camping is ook waardeloos, het eten is niet gaar en de porties zijn heel klein.In het algemeen wordt de camping slecht onderhouden en lijkt er nauwelijks toezicht te zijn. We zijn helaas getuigen geweest van een paar nare incidenten die niet aangepakt worden (groepen jongeren die ruzie met elkaar kregen).Voor ons was deze camping echt eenmalig, de slechtste camping waar we tot nu toe zijn geweest.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Angelique23-08-2021

Wij komen niet meer terug

Onderstaande reviews gaan duidelijk over Village Del Garda, niet over deze camping. Wij zijn hier al meerdere keren geweest maar wat viel het dit jaar tegen. Er was minimale animatie vergeleken met voorheen. Geen voetbal, geen avond shows, geen poolparty's. Wat wel gedaan werd was echt kinderspel en te sneu om mee te doen. Erg veel overlast op de camping van grote groepen jongeren. Hele nachten werd er gefeest totdat er een ernstig incident was, toen is er gelukkig bewaking ingeschakeld. Verder was het sanitair vreselijk smerig en in vergane staat. Veel was defect (plankjes bij spiegels, douchekoppen etc). Natuurlijk ligt dat deels aan de gasten maar er werd maximaal 2x per dag schoongemaakt ( te weinig vol hoogseizoen) en dat schoonmaken was minimaal. Muren, deuren etc hebben 3 weken dezelfde vlekken gehad. Heel jammer, we herkende de camping amper terug en met ons vele andere vast gasten. De ligging blijft wel echt geweldig

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Pouwels10-08-2021

Prachtige ligging

Wat een mooie ligging heeft de camping. Op een wandelingetje van de prachtige stad Peschiera del Garda en ook erg dichtbij andere mooie pittoreske stadjes.De camping was groot maar daar merkte je niet veel van. Wel erg veel Nederlanders, deze hadden de overmacht. Wij waren hier voor het eerst. Geen waterkraantje op de plaats, of dichtbij! Sanitair is oud maar prima, wordt regelmatig schoongemaakt. Goede waterdruk op de douches. De receptie laat qua vriendelijkheid te wensen over. Na twee dagen reizen om op de camping te komen kan er geen welkom vanaf en bij vertrek wordt ook niet gevraagd naar ervaring of een goede terugreis gewenst. Wij wilden bijboeken, vroeg de dame op de receptie zich verwonderd af of we wel wisten wat dat wel niet kostte? Geen inloop in het meer maar 100m verderop een strandje. Het leeft hier ‘s avonds, vinden wij gezellig.Al met al een heerlijke vakantie gehad op een sfeervolle camping!

• 9Pieter10-08-2021

Kindvriendelijk en schone camping op prima locatie

Vanwege COVID hebben wij op het laatste moment geboekt via de website van camping. Boeken ging prima en de camping reageerde snel. Ook tijdens ons verblijf heeft het personeel ons goed advies gegeven.We hadden een stacaravan tegenover het zwembad wat vooral voor kids ideaal was. Het zwembad is mooi, schoon en wordt goed in de gaten gehouden door de badmeester(s). De glijbanen zijn super.Het park ziet er netjes uit. Wat wij fijn vonden is dat maatregelen zijn genomen om de muggen te beperken (bomen worden bijv. gespoten).Verder willen wij complimenten geven aan het enthousiaste animateam die volwassenen en kinderen wisten te enthousiasmeren. Ik heb geprobeerd om iedere dag te spinnen en 's avonds met de kinderen naar de disco te gaan. Giovanni, Eliza, Gloria, Sylvia, Alberto, Sarah en Matti hebben een topprestatie geleverd!De omgeving is leuk met o.a. Peschiera op loopafstand, Monte Baldo, watervallen en leuke steden als Verona.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marleen10-08-2021

Prima camping. Alles is netjes en schoon!

Leuke camping voor kinderen. Mijn zoons gingen overdag vaak zwemmen in één van de twee zwembaden en elke avond voetballen. Sanitair was echt heel netjes schoon en de douche was prima. De camping staat vol met huurobjecten, geen eigen caravans en tenten. Wij hadden een huurtent. Wij hadden 1 minpuntje, er was weinig ruimte om te zitten voor de tent.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Johan07-11-2019

Fantastische

Echt leuke camping animatie voor de kinderen restaurant is gewoon goed lekker en betaalbaar goede pasta en pizza Het sanitaire is schoon zolang de gasten er zelf geen zooitje van maken daar is niet tegen op te werken Ik ben zelf een groot fan van de hurk toiletten je raakt nl niets aan . Als je een langzaam aflopend strand wil (voor de klagers ) dan moet je niet naar een meer gaan maar naar de Middellandse zee De receptie spreken goed Engels erg behulpzaam ja de camping winkel is prijzig maar met de auto binnen 7 min een zeer grote Familia supermarkt met zeer lekkere gegrilde hele kip 4.5 top Ik kom hier al weer 3 jaren en wil deze zomer 2020 zeker weer terug Johan alleenstaande vader met dochtertje van 9 .

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Hoogers26-08-2019

Leuke overzichtelijke camping

Leuke overzichtelijke camping. Wij waren met ons kindje van net 4 jaar op vakantie. Wij hadden een tent gehuurd via touroperator. Zeer nette schone tent met de gemakken voorzien die je nodig hebt tijdens het kamperen. Sanitair is her en der aan vernieuwing toe maar het voldeed prima. Een goede warme douche. Stadje op loopstandje. Ook het meer lag erg dichtbij.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Geke18-07-2019

Leuke camping!

Vorig jaar samen met mijn vriend 15 dagen op Camping del Garda geweest. We hadden een lodgetent geboekt via touroperator. Wat werden we warm onthaald, zowel door de receptie als de touroperators. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd en we kregen tips mee wat we zoal konden doen in de omgeving. Zo hebben we bijvoorbeeld voor 3 uurtjes een speedboot gehuurd vlakbij de camping en hebben we het Aquapark bezocht (echt een aanrader)! Wij komen zeker terug.

• 8valk10-07-2019

Prima camping, niet te massaal

Mooie camping direct aan het Gardameer. Ondanks dat er minimaal 3x per dag wordt "schoongemaakt" kan het sanitair schoner en is hier en daar aan vervanging toe (nog steeds deels hurk toiletten, loszittende deuren etc.). Als je kort na de schoonmaakbeurt naar de WC gaat is het acceptabel, de mens maakt het immers zelf binnen no-time vies (kinderen alleen laten gaan die het duidelijk nog niet zelf kunnen). Verder vriendelijk personeel en leuk animatieteam (Lorenzo, Eva, Bianca & Martha). Dorp zelf is op loopafstand. Genoeg supermarkten in de buurt (o.a. Penny op loopafstand). Indien je een tent of staan plaats dicht bij het meer hebt wel overlast van jongeren buiten de camping (blijven gerust tot 03:00 bij het meer rondhangen met luide muziek en geschreeuw) hier kan de camping helaas weinig aan doen. Volgend jaar kom ik er graag weer terug.

Camping Campeggio Del Garda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar