Camping Campeggio Del Garda

Camping Campeggio Del Garda
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Campeggio Del Garda voor je op een rij gezet:

747 reviews over Camping Campeggio Del Garda in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gardameer in September. Aanrader.

EMMA Houten
22-9-2018

Voor het eerst over de Brennerpas met onze combinatie. Nergens mocht je inhalen dus vertrekken we zondag weer richting Oostenrijk. 10 heerlijke dagen hier gehad 13/23 sept. Wat wil ik delen met jullie. Brood op de camping /Italië vreselijk!!???Broodjes van de Lidl prima. Afbakbolletjes bij de Aldi. Zwembad oké. Badmuts €3,- Prima bedjes en openingstijden. Plaatsen zijn ruim en duidelijk door de schaduwbomen afgebakend. Akelige omroepinstalatie voor de animatie. En wat storend was naast de 3 uur durende stroom en water storing. (Geen douche en wc) de Duitse werkweken naar Italië. Jeugd komt in de middag terug van een excursie en mag zich dan tot diep in de nacht uitleven. WiFi codekaart gratis(1GB??) was snel leeg. Ik kreeg bij de receptie makkelijk nieuwe,mij partner kreeg er geen .Geen duidelijk beleid. Prima fiets mogelijkheden ondanks de vaak slechte staat van het wegdek. Borghetto 12km of Mantova 45km. Via fietspad langs de Mincio

Zorgzaam

Roelie van den Berg
15-9-2018

Een prachtige camping op een prachtige lokatie. Erg kindvriendelijk. En ontvangst in je eigen taal. Super service.

Heerlijk

Henry
6-9-2018

Met eigen caravan op een ruime plaats gestaan, zicht op het meer. Ondanks dat sanitair er misschien gedateerd uit ziet was het schoon! Lekkere zwembaden en gratis Wifi. Jammer dat de site niet erg goed is!

Prima

Familie de Vries
6-9-2018

Mooie schone camping direct aan het gardameer. Prima douche, op loopafstand van het dorp. Kinderalimentatie erg leuk voor de kinderen

Locatie camping is top. Direct aan het meer, tenten van touroperator zelf met uitzicht op het meer. 2 mooie zwembaden en volop keuze aan eettentjes , op de camping maar ook buiten de camping. Animatie erg leuk voor jonge kinderen. Op loopafstand van Peschiera .Oudere kids vermaken zich veelal op het meer. Echter, het sanitaire is ronduit slecht, we waren blij onze portapotti bij ons te hebben. Vies smerig en goor, en we zijn niet de meest kieskeurige mensen. Onze plek was prima maar als je via touroperator boekt zit je inderdaad de hele dag in het kabaal van het zwembad en de animatie, tot laat in de avond!! Met kleine kindjes geen optie!! Wij zaten aan de kant van het meer maar ook daar enkele rumoerige nachten gehad door schreeuwende skinnydippende blowende jongeren, waar niks aan wordt gedaan. Met wat kleine aanpassingen kan het een fantastische camping zijn maar niet voor herhaling vatbaar

3 jaar geleden ook op deze camping geweest.Hadden nu een campingplaats direct aan het meer,waardoor we zo naar de pier konden lopen(wel jammer van de poorten alleen aan weerszijde hek,erg onhandig)en een prachtig uitzicht iedere morgen!Maar een groot nadeel was de jeugd die soms tot DIEP in de nacht op de pier zaten te schreeuwen en harde muziek zaten te luisteren,trokken zich niets aan wb het aanspreken hierover.Ze zaten pal voor onze tent,omdat er ook een grote bouwlamp scheen de hele nacht,we hebben gevraagd aan receptie of deze uit mocht,maar helaas.Ons werd tip gegeven om beveiliging erbij te roepen,meer konden ze niet doen omdat het strand openbaar terrein is.Hebben door bovenstaande paar slechte nachten gehad.Verder was de staat van sanitair nog steeds slecht en onhygiënisch,heb viezigheid de hele vakantie zien zitten op de muren,is in 3 jaar niet veranderd of verbeterd.Verder wel erg mooie vakantie gehad op deze camping!

Prima voor jonge gezinnen!

Edwin
14-8-2018

Als je de camping kent zoals het was, dan is er de laatste paar jaar wel iets veranderd doordat de camping in tweeen is gedeeld. Dit deel van Del Garda ligt aan het meer.

Campeggio Del Garda is een kleine leuke camping geworden waarbij je makkelijk naar Peschiera loopt en naar het Gardameer. Stranden aanwezig maar alleen via de steiger of rotsen kan je het water in.

Twee prima zwembaden waarbij je ook nog eens gebruik kan maken van het gemeentelijke zwembad aan de andere kant.

Wij zaten in een safarietent en deze zijn geweldig. Mooi groot, prima ligging, en uitstekend tuin mubilair.

Minpunten:

Geen mogelijkheden tot een drankje/bar bij het avondanimatie.

Slechte gesteldheid van het sanitair. Wel redelijk schoon maar wc brillen en kranen zitten los. Een ergernis van de oude camping waaraan men helaas niks doet. En dat is de camping onwaardig.

Heerlijke onvergetelijke vakantie gehad :)

Familie Raaij
12-8-2018

Zeer gemoedelijke, levendige camping. Leuke animatie en vriendelijk personeel.

Geschikt voor kleine kinderen, maar er was ook heel veel jeugd t/m 18 op de camping.

Overzichtelijk zwembad, leuke glijbaan.

Nadeel was dat je in het grote bad een badmuts moest dragen, €2,98 per stuk.

Verder was het toiletgebouw bij zwembad vaak smerig en slecht onderhouden.

Geweldig!

Jolande
12-8-2018

We hadden een tent gehuurd via een touroperator. Dat is echt geweldig bevallen, de mensen die de touroperator vertegenwoordigen op die camping, Marianne en Bax, hebben een gouden randje aan onze vakantie toegevoegd. Het restaurant is fantastisch, en ook de omgeving is adembenemend mooi. De minpunten: Toegang tot het meer is via een hek, maar de poorten zitten aan de uiterste zijden. Er is ook geen strand, toegang tot het water is via een pier.

Je bent verplicht een badmuts te dragen, dat is eigenlijk niet meer van deze tijd denk ik.

Heel Mooi!

Marijn
11-8-2018

Mooi aangelegde camping aan het mooie gardameer. Sanitair kon op bepaalde momenten schoner. Eten op de camping erg lekker en niet duur! Mooie wandeling naar het centrum van peschiera. Zaten in een tent van gusto camp, super goed geregeld en erg netjes! De tent stond ook dicht bij het meer.

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campeggio Del Garda in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campeggio Del Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.