Camping Butterfly

• 6.8Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Vriendelijk ontvangst en een schone camping, dat kun je verwachten bij Camping Butterfly in Italië. De camping heeft een zwembad, enthousiaste animatie en is vooral leuk voor (kleine) kinderen. De omgeving is geweldig: leuke dorpjes, prachtige natuur en de camping ligt aan een meer. Venetië en Verona zijn makkelijk te bereiken met de auto.

466 reviews over Camping Butterfly

• 8Gert-Jan Langelaar03-08-2020

Prima!

Prima Camping, Schoon en mooie ligging en fijne mobile home. Leuk zwembad maar badmutsen is niet van deze tijd. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam chapeau ! Over wat ik lees over afval scheiding geen enkel probleem,over wat ik lees over betalen voor bedjes.....niets hoeven betalen! Dus denk dat men goed geluisterd hebben naar de klachten die er waren! Vriendelijke mensen trouwens achter de receptie ..... Dus ik denk dat men je behandeld zoals je hun ook behandeld..oftewel wie goed doet goed ontmoet...laat dat een wijze les zijn! Verders aan het Gardameer is het genieten en dan heb je echt vakmtie

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8rob08-07-2020

Kleinschalige camping met wat afwijkende regels.

Ondanks de corona perikelen de vakantie laten doorgaan. Afval scheiding viel reuze mee. 2x per dag is de plek om het in te leveren geopend (gaat wel stipt dicht op de sluitingstijden maar gaat soms wel 5 minuten te laat open). Op elke andere camping staan dezelfde bakken (glas, papier, gewoon afval, plastic) dus scheiden wordt overal verwacht alleen hier iets meer controle door inleveren vaste tijden + controle medewerker. Zwembad moest je in de ochtend een armband voor gaan halen bij de receptie (gratis). Keuze uit ochtend (9.30-14u) of middag 14.30 tot 19u. Door de weeks beide tijden beschikbaar in het weekend veel Italianen op de camping en uur voor opening receptie al lange wachtrij voor een armband voor het zwembad. Badmeester is aardig maar spreekt erg beperkt Engels. Overal hangen handgel dispencers zodat je je handen kunt reinigen. Sanitair niet hoeven te gebruiken (mobile home touroperator) maar werd wel 3x per dag gereinigd.

Alleen gereisd in juni 2020

• 2019
    8fam. Riebroek10-09-2019

prima, aanrader!

Ontzettend fijne vakantie gehad! Prima camping, direct aan het Gardameer. Ik denk wel dat het er heel erg aan ligt met welke instelling je hierheen gaat. Wij hadden een mobil home Aída met veranda (huisje 84) en zaten heel gunstig, in een rustige hoek met meer dan voldoende privacy en niet hutje mutje. Boek je een normale Aida dan is de kans wel aanwezig dat je hutje mutje eindigt. Mijn advies is om een mobil home met terras te boeken, dan heb je meer privacy. De auto moet bij de woning, verder is er geen parkeergelegenheid. Wij hebben hier geen problemen mee ondervonden, en onze 3 jarige speelde gewoon voor het huisje. Onze dochter van 11 heeft het ook heerlijk gehad, leeftijdsgenootjes en 's avonds een poolparty. Mbt het afval scheiden, tja dat is misschien even wennen maar dat zijn nu eenmaal de regels. Prima voor het milieu ook, dus doen we gewoon. Het is vakantie dus ach waar maken we ons druk om. Peschiera is erg leuk!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Peter Mulder27-08-2019

Zoek een andere camping als je rust wilt.

Via touroperator een luxe stacaravan geboekt. Bij aankomst bleek de camping letterlijk uit zijn voegen te barsten. Ik heb heel veel campings rond het Gardameer gehad maar nooit zo vol gepakt als deze. De stacaravans stonden een meter van elkaar af, waardoor er een straat ontstond waarbij iedereen zijn auto voor de stacaravan moest zetten. Gezellig? Nee, niet echt. Heel veel lawaai van schreeuwende kinderen. Daarnaast was onze stacaravan de enige met een airco onder de slaapkamer van de ouders. De hele nacht herrie en gebrom. Het enige wat positief was is het restant. Dat is heerlijk. Maar naar deze camping gaan we nooit meer. Oh ja.. Deze camping heeft een boete gekregen voor de afval, dus er heerst een afval scheiding dictatuur van hier tot tokio. Leuk met zijn allen AL het afval uitzoeken en in biologische afbreekbare zakken doen. Totaal doorgeslagen!

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Anouk23-08-2019

Geen aanrader.

Geen aanrader, het personeel is onvriendelijk. Alle bedjes aan het zwembad liggen elke dag vol, je moet hiervoor betalen en reserveren. Ze doen erg moeilijk met afval scheiden. Het is erg ver lopen naar het centrum! Wij raden deze camping af.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Bjorn23-08-2019

Super leuke famillie camping

Verblijf is opzich prima, ligt er helemaal aan via welke operator je boekt. Koffiezet apparaat bijvoorbeeld niet aanwezig, die kan je ophalen bij de receptie. Douchehoek is her en der wat beschimmeld. Normale glazen om te drinken zijn ook niet aanwezig. Rest van het park ziet er keurig netjes uit. In eerdere reviews lazen we wat verontrustende berichten, maar dit hebben wij totaal niet ervaren. Zwembad medewerkster was top en super aardig. Camping personeel wilde allemaal hun best doen om het jou naar de zin te maken. Het afval scheen een flink punt te zijn, maar als je goed je afval scheid dan is er niks aan de hand en helpt hij je zelfs even. Restaurant op de camping was niet veel bijzonders, maar in principe eet je daar ook niet omdat er 100 restaurant op loopafstand liggen. 23.00 is het trouwens overal stil, ook op de campings ernaast. Voor kinderen tot 10 jaar is het een top camping, maar voor de oudere jeugd is er niks.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Familie de Vries31-07-2019

Geen kampeercamping, accommodatie gericht

Kleine camping. Voor Italiaanse begrippen valt de grootte van de staanplaats mee, prima. Het zwembad is prima en vooral het kinderbad is erg leuk! Wij hadden geboekt op voorwaarde voor een schaduw plaats. Bij aankomst bleken we een plaats toegewezen voor 2 weken in de volle zon, zonder schaduw! Hier melding van gemaakt en konden de 1e nacht overnachten in een vrije mobile home en de volgende dag onze tent opzetten op een nieuwe plaats. Op zich een prima oplossing maar super was het niet. Deze camping is vooral gericht op de verhuur accommodaties, de staanplaatsen zijn daarom minder vonden wij en kwam over als terreinvulling. Minidisco is voor de allerkleinsten iedere dag in het zwembad of om 20:30 uur, wat wij wat aan de late kant vinden. Camping ligt dichtbij het meer maar je kunt niet vanaf de camping het meer in! We hebben het leuk gehad maar wij raden deze camping niet aan voor kamperen, wel voor mobile homes.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Butterfly24-06-2019

Slechte ervaring

Erg strenge camping. Direct bij inchecken worden regels en daarbij horende boetes uitgelegd, boete voor verkeerde vuilniszak voor het afval, boete voor verkeerd scheiden van afval, noem maar op. Even schrikken, maar doorgaan. Dan in het huisje hangt het lijstje met de boetes nog een keer.

Afval kan dagelijks op twee momenten weggegooid worden, blijf binnen die tijden, wij waren vijf minuten te laat en werden zeer agressief bejegend, boete weten te voorkomen door vuilnis weer mee terug te nemen.

Er waren teveel gasten op de camping, te druk, zwembad te klein, blauwe bedjes naast het zwembad dienen betaald gereserveerd te worden, te weinig plek langs het zwembad. En heel veel auto's op de camping, onze zoon van 3 niet met en gerust hart kunnen laten lopen, teveel verkeer. En heel veel geparkeerde auto's die heel dicht rond de veranda staan. Voelt erg ongezellig aan, bijna een parkeerplaats.

Minidisco erg laat en elke dag hetzelfde

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Sharon21-06-2019

Zou zo weer gaan schoon netjes kindvriendelijk

Mooie goede schone camping.. Zwembad top! de reactie hiervoor dat er bij het zwembad betaald moet worden voor het bedje en boetes en speciale zakjes bij t afval ons totaal onbekend! Wij hadden onze eigen zakken we scheidden t wel. Animatieteam leuk, alleen jammer dat de minidisco 2030 is elke avond onze dochter van net 3 word t net te laat maar af en toe een avond niet is prima. Tsja autos op de camping heeft zn voor en na’s wij vonden t wel prettig en geen hinder ondervonden van andermans autos.Wij boekten via touroperator prima organisatie schone accommodatie bij aankomst t was gewoon goed. Mochten ook al eerder de caravan in! Zelfs de airco stond al fijn aan voor ons. Douchegebouw schoon en netjes wij hebben daar gedoucht net wat meer ruimte als in de caravan. Reataurant op de camping goed te doen kwa prijs ook in verhouding met buiten de camping.Winkeltje wel wat duurder stokbrood in t dorp/Lidl 40 cent en in de campingwinkel 1,60

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2KR13-06-2019

Wat een drama! Nooit meer deze camping

Wat een drama camping! Krijgt een checklist mee bij inchecken, je moet zelf controleren of er iets kapot of verdwenen is. Afval scheiden moet in speciale zakken (te koop op de camping), in papier, gft, plastic, restafval en glas. De zakken mogen maar op twee tijdstippen ingeleverd worden, anders 100,- boete per persoon. Animatie extreem luid, tot 23.00 uur, kinderen volledig uitgeput doordat ze niet konden slapen van de herrie. Bedden heel erg slecht, bank had geen comfort, stacaravan is heel laag, ikzelf ben 1.85 m, maar moest gebukt door de deuren. En je moet zijwaarts door de super smalle deuren. En dan de camping zelf nog... zo klein, maar met veel te veel stacaravans, staplaatsen e.d., de buren staan letterlijk tegen jouw stacaravan aan. Ramen en gordijnen dus dicht houten voor klein beetje privacy. Auto's op de camping, het buitenzitje staat letterlijk tussen de auto's van de buren. Voor een bedje bij zwembad moet betaald worden

• 1Eetgelegenheden

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen