Camping Butterfly

KinderhotelWeer vandaag31°19°
Camping Butterfly
7,1

Vriendelijk ontvangst en een schone camping, dat kun je verwachten bij Camping Butterfly in Italië. De camping heeft een zwembad, enthousiaste animatie en is vooral leuk voor (kleine) kinderen. De omgeving is geweldig: leuke dorpjes, prachtige natuur en de camping ligt aan een meer. Venetië en Verona zijn makkelijk te bereiken met de auto.

419 reviews over Camping Butterfly in het Nederlands

Wat een drama! Nooit meer deze camping

KR
13-6-2019

Wat een drama camping! Krijgt een checklist mee bij inchecken, je moet zelf controleren of er iets kapot of verdwenen is. Afval scheiden moet in speciale zakken (te koop op de camping), in papier, gft, plastic, restafval en glas. De zakken mogen maar op twee tijdstippen ingeleverd worden, anders 100,- boete per persoon. Animatie extreem luid, tot 23.00 uur, kinderen volledig uitgeput doordat ze niet konden slapen van de herrie. Bedden heel erg slecht, bank had geen comfort, stacaravan is heel laag, ikzelf ben 1.85 m, maar moest gebukt door de deuren. En je moet zijwaarts door de super smalle deuren. En dan de camping zelf nog... zo klein, maar met veel te veel stacaravans, staplaatsen e.d., de buren staan letterlijk tegen jouw stacaravan aan. Ramen en gordijnen dus dicht houten voor klein beetje privacy. Auto's op de camping, het buitenzitje staat letterlijk tussen de auto's van de buren. Voor een bedje bij zwembad moet betaald worden

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Mooie rustige camping

Bloem
9-6-2019

Mooie kleine en rustige camping. Op loopafstand van Peschiera. Zwembad is klein maar prima.

Minder is de geluidsoverlast van de naast gelegen camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Wij gaan hier niet opnieuw naartoe.

Bes
2-5-2019

Mooie camping op goede locatie! Alle bezienswaardigheden dichtbij. Camping hanteert strenge regels mbt scheiden afval, dat is lastig. Ook als je bezoek krijgt s’avonds voor kopje koffie: 1e uur gratis maar dan 7€ pp. Klant onvriendelijk en onbuigzaam bij receptie, parkeren auto visite ook probleem. Touroperator mobile home en gastechtpaar waren weer top! Willen alles voor je doen en ze hebben ons omgeboekt naar andere camping, waarvoor dank!

Gereisd Met partner in april 2019

Preisdaler

Een echte aanrader voor een veelzijdige vakantie

Desiree de Jonge
29-3-2019

Wat een leuke, niet al te grote camping, direct aan het Gardameer. En maar 10 minuten lopen naar het gezellige en knusse centrum van Peschiera. Wij verbleven in een prima mobilhome van touroperator. De camping heeft een mooi zwembad, restaurant en redelijke supermarkt, waar de prijzen hoger liggen dan normaal, maar op 2 km afstand van de camping is er een grote Lidl. Ook de omgeving is fantastisch om mooie tripjes te maken. Aanraders zijn zeker Sirmione, Lazise, Bardolino en niet te vergeten Verona. Een geweldig mooie en gezellige stad. Ook diverse themaparken op korte afstand, zoals Gardaland. Dus een aanrader voor een veelzijdige vakantie.

prachtige camping

P. in 't Zandt
8-2-2019

Een gezellige camping Prachtig zwembad en een goed restaurant. dicht bij het meer en de boulevard. restaurants op loopafstand. zeer schone toiletgebouwen.

Elk jaar weer opnieuw genieten met z'n allen!!

Jan
19-12-2018

Elk jaar weer een fantastische vakantie op Butterfly. De camping is kleinschalig, mooi overzichtelijk en rustig. Camping heeft een kleine supermarkt, goed zwembad en een goed restaurant waar je tegen een redelijke prijs heerlijk kan eten. Als je de camping afloopt sta je meteen aan het Gardameer en bij de jachthaven. Altijd wel wat te beleven. Via de wandelboulevard loop je in 10 min naar Pechiera. Verder heb je alles in de directe omgeving. Wij hebben een zoon van 8 en 16 jaar en deze willen niets liever dan ook komend jaar terug naar Butterfly. We zijn afgelopen jaar niet geweest maar hebben het echt gemist. Het is een heerlijke camping om te verblijven, jongeren vermaken zich prima en hebben veel aansluiting met meerdere jongeren die elk jaar ook weer terugkomen naar Butterfly. Voor ons is Butterfly een top camping. In de zomer van 2019 zijn wij hier weer te vinden.

Heerlijke vakantie in een gezellige omgeving

Familie T
12-10-2018

Nadat we verschillende reviews hadden gelezen gingen we met behoorlijk wat bedenkingen op reis. De ontvangst was heel gastvrij en wij verbleven in Casa de luxe. Voor ons een ideaal huis omdat we met volwassen kinderen waren. De plek is een beetje rumoerig (lees: levendig), maar er waren genoeg momenten dat het heerlijk rustig was. De ligging van de camping is perfect. Je loopt zo naar het meer. Hoewel het zwembad prima was, gaven wij de voorkeur aan zwemmen in en dobberen op het meer. De omgeving is geweldig: mooie natuur, prachtige dorpjes en ook een bezoek aan Venetië en Verona is erg leuk en goed te doen. We kijken terug op een heerlijke vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne kleinschalige camping

Familie van Elk
7-10-2018

Wij werden zeer.vriendelijk ontvangen bij aankomst. De caravan was schoon en had airco. En ja de caravan was niet groot, maar in Italië leef je buiten dus zeker geen probleem. Afval scheiden? Wat een commentaar allemaal. Moeten wij in Nederland dat ook niet doen? Wij hebben zelfs 4 containers bij ons huis staan. En ja dat gaat ook stinken in de afgelopen hete zomer. Zwembad was fijn en zeker niet te klein voor deze camping. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook wij hadden tieners in ons laantje. En ja dan denk je gelijk..... Wel jammer hoor dat iedereen dan zo denkt want de jeugd in ons laantje was niets mis mee. Natuurlijk kon je ze horen, maar ook de kleine kinderen van je buren hoor je en de honden. Wij hebben een super vakantie gehad, en al dat gezeur is zo jammer. Geniet van je vakantie en anders huur je een hutje op de hei, heb je nergens last van

Gereisd Met partner in september 2018

Goed maar voor mij niet meer.

sonja freriksen
10-9-2018

Het was een leuke camping maar wel met kleine plaatsen. Sanitair was schoon . Bij het restaurant kon je lekker eten Maar ik vond het een dure camping voor wat je krijgt veel lawaai, kleine plaaten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

nooit meer

hazebroek
7-9-2018

bij aankomst waren ze zeer vriendelijk ,huisje was oke , zwembad was klein kinderen mogen niet in het water springen. badmeester erg streng (mogen de hele dag niet meer zwemmen)daar was ik erg boos om maar de Engels konden ze niet verstaan. IK vroeg naar de baas die werd erbij gehaald. maar mijn kind mocht niet meer zwemmen.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, > 20 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Butterfly in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Butterfly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.