Camping Bergamini

Camping Bergamini
8,1

9 tips over Camping Bergamini

Wim van ee, 18-7-2015
Ga als het donker is Otters spieden langs het meer , ze zitten er echt ! Ze zijn zeldzaam maar in juni 2015 zaten er minstens 3,
Wendy van Vianen, 24-8-2014
Ruimere openingstijden zwembad; speeltuin uitbreiden, meer algemene parkeerplaatsen.
Chr, 17-8-2014
Plaatsen aan de kant van het meer zijn leuk, plaatsen bij toiletgebouw zijn minder.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergamini voor je op een rij gezet:

kristof v, 7-8-2014
de bungalows lijken me aan de buitenzijde niet echt netjes
Ivo, 25-11-2013
eten en drinken doe je goedkoop in peschiera del garda :-)
susandubbeling, 29-9-2013

Zorg voor een stoelkussen of iets dergelijks als je in een ligstoel gaat liggen aan het zwembad.

Vlakbij (5 min lopen) is een strand speciaal voor mensen met een hond, incl ligbedden voor de hond!

Anja Drent, 8-6-2013
Met het vliegtuig vanaf Eelde (low budget) naar Bergamo, met de bus voor €5, naar Milaan, met de trein naar Peschiera en dan met een taxi naar de camping! Dan heb je voor €600,- in het voorseizoen een week voor 2 pers. op een toplocatie! Het weer is in juni heerlijk.
daniella_dejong, 22-7-2012
Neem zelf matjes mee voor de bedjes bij het zwembad! NB: Je kan prima hardlopen e.d. op het wandelpad rondom het meer.
Chris, 30-6-2012
In de omgeving is veel te doen: varen op het Gardameer (van waterfiets met glijbaan tot aan speedboothuur), fietsen, wandelen, golf, stedenbezoek (Verona, Garda, Brescia). Vanuit Pascheira met de trein naar Venetië: super goedkoop en reuze makkelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor Bergamini voor je op een rij gezet: