Camping Bergamini

Camping Bergamini
7,8

49 reviews over Camping Bergamini in het Nederlands

Fijne kleinschalige en schone camping!

Fam. Klijn
12-8-2019

Erg fijne en kleinschalige camping, sanitair was erg schoon en modern. Geen overlast van een animatieteam (deze is er niet). Kampeerplekken zijn niet erg groot, maar wel prima te doen en er wordt meegedacht als je aangeeft met een grote vouwwagen (in ons geval) te komen. Personeel bij de receptie is erg vriendelijk, personeel bij het restaurant en winkeltje zou iets enthousiaster mogen zijn (:

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Giovanna Gregori, Socio, 16-8-2019

Dear Fam Klijn, thanks for your review and for your positive feedback about us. We are glad that you appreciated the campsite and the sanitary building. We take care about your feedback about the staff, but many thanks for appreciating our team to the reception. We hope to meet you again. Kind regards. Family Beltrami Gregori

Mooie ligging.

Wendy
6-8-2019

Prachtige ligging Vriendelijke medewerkers Het sanitair wordt te kort schoongemaakt Trappen naar het strandje, niet begaanbaar. Zeer onhandig omlopen met je hele hebben en houwen.naar het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Giovanna Gregori, Socio, Fri Aug 16 2019 09:54:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Wendy, thanks for spending your time in your review and thanks for the positive rate. We take care about our feedback for the future. Normally the cleaning of pur sanitary building is very appreciated but we'll do all our best to improve the service. Our kind regards. Family Beltrami Gregori

Ideale camping

Fam. Plant
4-6-2019

Mooie kleinschalige camping met uitstekend sanitair, redelijk ruime staanplaatsen, fijn terras met bar en mogelijkheid om te lunchen. Fraai zwembad en het breedste strand van het Gardameer. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de buurt voor boodschappen een grote Lidl en wat verder weg een Familia. Aanrader, neem fietsen mee. Met de auto door Peschiera vergt veel tijd. Wij gaan in juli weer naar Bergamini en verheugen ons er al zeer op.

Giovanna Gregori, Socio, Fri Jul 05 2019 12:29:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Fam Plant, thank you so much for your nice review and for appreciating most all of our campsite with your excellent rate! Thanks for your postive feedback about the Staff, the facilities and the location. We are looking forward to meet you again. Our best regards. Family Beltrami Gregori

Aanrader

Marion
5-4-2019

Mooie camping, sfeervol. Prachtig uitzicht op het meer en mooi toiletgebouw, met droogrekken, strijkspullen, magnetron en senseo. Wel jammer dat je via de weg naar het strand moet, en dat het zwembad niet geopend was. Ook moet je niet te lang douchen want omdat we in een rustige periode waren en er niemand in het toiletgebouw liep ging na enkele minuten al het licht uit en sta je dus in het donker. Enige oplossing: handdoek om, douchedeur open, in de hal zwaaien en licht brandt weer.🤣

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018
Giovanna Gregori, Socio, 9-5-2019

Dear Aanrader, Thanks for you review and for choosing our campsite for your holidays. We are glad thta you appreciated our location overlooking the lake, directly on the beach. The direct access to the beach is reserved for mobile homes or houses on the front, but everybody can reach the promenade in few steps. We take care about all your suggests to improve the service. Thanks again and hope to meet you in the future. Family Beltrami Gregori

Leuke rustige camping voor aan het Gardameer.

D&B
3-8-2018

Allereerst, de prijs was echt belachelijk hoog, maar dat geld voor alle campings rond het Gardameer. Gelukkig bleven wij maar één nachtje, dus dat was te overzien. De plekken waren voor Italiaanse begrippen nog redelijk ruim. Personeel was (zeker voor Italiaanse begrippen) zeer vriendelijk!! Het sanitair verdiend een pluim! Schoon, goed onderhouden en ruime comfortabele goed afgesloten hokken. Bij de meeste campings heb je zo’n zwembad idee, maar dit leek op je eigen, vertrouwde badkamer thuis! De Locatie was natuurlijk prima, gelegen aan het Gardameer. Wel 2km+ lopen naar Peschiera del Garda(het dorpje). Onze plek was het eerste plekje bij de ingang. Wij hadden verwacht een nacht wakker te liggen, maar er heerste een rustige sfeer en we hebben heerlijk geslapen. Zwembad was prima, maar nier bijzonder. Je hoefde niet van die strakke zwembroeken en badmutsen aan/op zoals op veel Italiaanse campings.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Giovanna Gregori, Socio, 11-5-2019

Dear D&B, thanks for your feedback and for appreciating most of us. We are glad that you holidays has been comfortable in a nice location on Lake Garda, supported by the kindness of our Staff. We are very proud about! I hope to meet you soon again! Our best regards. Family Beltrami Gregori

Top!

Bo
29-4-2018

Wij hadden een agriturismo geboekt dichtbij Bardolino. Helaas viel deze erg tegen met 2 kleine kinderen, vandaar dat we ter plekke zijn gaan zoeken naar een andere plek. Camping Bergamini had een stacaravan Garden vrij. Wat een genot! Heerlijk rustige camping maar ontzettend leuk en overzichtelijk met kleine kinderen. De ligging is ideaal, het strand voor je neus, rustig zwembad en prachtig uitzicht vanaf het terras. Peschiera is lopend te doen, ongeveer 20 minuten. Wij zaten in een stacaravan met badkamer(tje) maar maakten zelfs wel eens gebruik van het sanitair want het was uitmuntend schoon. Wij houden wel van rust en kleinschaligheid. Als je daar niet van houdt kun je beter iets verderop naar een grotere camping. Kortom, echt een aanrader, wij gaan aankomende zomer weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016
Giovanna Gregori, Socio, 11-5-2019

Dear "Bo", thanks for considering our campiste "Top"! We can not ask more than this:-) We are glad that you spent nice holidays with us, and that you appreciated our quietness, our cleaning and pur location. We take care about our guests' feedback and we do all our best to give our best, for a nice experience on Lake Garda. We hope to meet you soon again. Our kind regards. Family Beltrami Gregori

Gezellig, goed verzorgd, mooie ligging.

Rosemarie
20-1-2018

De camping ligt erg leuk aan het Gardameer, een mooie wandeling van 15 min. langs het meer brengt je in Perschiera. De ontvangst was erg hartelijk en we zijn goed gelopen bij het zoeken naar een plekje. Terrein is goed bestand tegen een regenbuitje, wat je aan het Gardameer toch regelmatig ziet. Sanitair is modern, schoon en voldoende. De camping is wel wat groot, omdat er een vrij groot stuk met huisjes is. Hier heb je in principe geen last van omdat dit apart is van het kampeerterrein. Je moet alleen wat verder lopen naar het zwembad en de opgang naar het strandje aan het Gardameer. Wij waren in het na-seizoen met de ACSI Card, daarop is ook het oordeel prijs-kwaliteit vastgesteld. Eetgelegenheid betreft het restaurant aan het meer, waarvan ik niet weet of het bij de camping hoort.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017
Giovanna Gregori, Socio, 11-5-2019

Dear Rosemarie, thanks for taking time to write your nice review about us. Thanks for appreciating the location (score 9!) overlooking the lake, our position next to Peschiera del Garda and the kindness of our Staff. We always try to do all our best. Acsi card is accepted and Acsi guests are more than welcome! We hope to meet you soon again. Our kind regards. Family Beltrami Gregori

Supercamping

Marit
17-1-2018

Hele mooie camping aan het Gardameer. Schoon en ruim toilet gebouw en prima zwembad om even af te koelen. Camping winkel is niet veel te koop, maar in de buurt een lekkere bakker. Al met al een top camping! Wij hebben alweer geboekt voor dit jaar!

Gereisd Met partner in augustus 2016
Giovanna Gregori, Socio, 11-5-2019

Dear Marit, thanks for your wonderful review about us and for deciding to come back. We really hope that you will find all better and better, every time. You spoke about us as "Supercamping" and this nice word gives us a lot of "energy" for nice experience on Lake Garda. We hope to meet you soon again. Our kind regards. Family Beltrami Gregori

Mee- en tegenvallers

Familie J
15-8-2017

De camping is inderdaad kleinschaliger dan de meeste campings aan het Gardameer, evenzo de plekken... De sfeer is oké, maar de kampeerplekken zijn echt klein. Je staat over het algemeen tegen de rug van de caravan van je buurman aan te kijken. Het sanitair was zelden schoon. Douches vonden wij niet prettig. Straal zo wijd dat het een regenbui lijkt, was dan je lange haar maar is... Zwembad ging pas om 10:30 open, ondanks de temperaturen van boven de 40 graden en om 18:30 alweer dicht. Het strandje bij het meer was prima, je kon de drukte opzoeken bij de verhuur of verderop wat rustiger zitten, het meer was ontzettend troebel, de bodem zompig en modderig. De Lidl is op loopafstand (900 m), elke morgen verse (bruine) broodjes! Als je richting Peschiera loopt zit er op 300 meter van de camping een super hip en leuk restaurant waar je ook sups kunt huren. Aanrader! Wij hebben enorme hagelbuien mee gemaakt in Bardolino, een stormband en wat materiaal voor bescherming van je auto kan geen kwaad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Giovanna Gregori, Socio, 11-5-2019

Dear Familie J, your feedback is very important to improve our service. We are glad that you appreciated our location next to the centre of Peschiera. We invite you to come again. Cleaning is one of our most important point and our Staff is always helpful and prepared to give the best, If something was not as you expected, we'll do more and more in the future, that's way we really hope to meet you again. Thanks for choosing our campiste. Our kind regards. Family Beltrami Gregori

Mooie rustige camping zonder poespas.

C. Van Vliet
7-8-2017

Bergamini is bij uitstek een heerlijke plek om tot rust te komen. Een prachtige ligging aan het gardameer. Je loopt een klein stukje naar beneden en komt bij een grof kiezelstrand waar je ligbedjes en een parasol tegen betaling kan huren. Vergeet geen surf / waterschoenen. Ze verhuren waterfietsen met een glijbaan (10 € voor 1 uur). Zijn 2 badmeesters. De een is wat toegankelijker dan de andere. Zoals met opblaasbanden. Badmuts hoeft niet en een short is toegestaan! Temperatuur van het water is afhankelijk van het weer.Restaurant is eenvoudig qua kaart maar heerlijk!Tot 18:00u kan je bestellen. Supermarkt is klein. Afbakbroodjes in de ochtend.Er zit een speeltuintje.Het sanitair werd elke ochtend grondig schoongemaakt.Op 100 meter afstand van de camping kun je je eigen boot te water laten. Vlakbij een pinautomaat en de Lidl ligt op zo'n 3 autominuten van de camping.Stormband is aan te raden, voor onweersbuien.Plekken zijn schaduwrijk.Auto mag bij je plek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergamini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergamini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.