Camping Bergamini ***

Camping Bergamini ***

Camping Bergamini
8,1

43 reviews over Camping Bergamini in het Nederlands

Gezellig, goed verzorgd, mooie ligging.

Rosemarie, 20-1-2018

De camping ligt erg leuk aan het Gardameer, een mooie wandeling van 15 min. langs het meer brengt je in Perschiera. De ontvangst was erg hartelijk en we zijn goed gelopen bij het zoeken naar een plekje. Terrein is goed bestand tegen een regenbuitje, wat je aan het Gardameer toch regelmatig ziet. Sanitair is modern, schoon en voldoende.

De camping is wel wat groot, omdat er een vrij groot stuk met huisjes is. Hier heb je in principe geen last van omdat dit apart is van het kampeerterrein. Je moet alleen wat verder lopen naar het zwembad en de opgang naar het strandje aan het Gardameer.

Wij waren in het na-seizoen met de ACSI Card, daarop is ook het oordeel prijs-kwaliteit vastgesteld. Eetgelegenheid betreft het restaurant aan het meer, waarvan ik niet weet of het bij de camping hoort.

Supercamping

Marit, 17-1-2018

Hele mooie camping aan het Gardameer. Schoon en ruim toilet gebouw en prima zwembad om even af te koelen. Camping winkel is niet veel te koop, maar in de buurt een lekkere bakker. Al met al een top camping! Wij hebben alweer geboekt voor dit jaar!

Mee- en tegenvallers

Familie J, 15-8-2017

De camping is inderdaad kleinschaliger dan de meeste campings aan het Gardameer, evenzo de plekken... De sfeer is oké, maar de kampeerplekken zijn echt klein. Je staat over het algemeen tegen de rug van de caravan van je buurman aan te kijken.

Het sanitair was zelden schoon. Douches vonden wij niet prettig. Straal zo wijd dat het een regenbui lijkt, was dan je lange haar maar is...

Zwembad ging pas om 10:30 open, ondanks de temperaturen van boven de 40 graden en om 18:30 alweer dicht.

Het strandje bij het meer was prima, je kon de drukte opzoeken bij de verhuur of verderop wat rustiger zitten, het meer was ontzettend troebel, de bodem zompig en modderig.

De Lidl is op loopafstand (900 m), elke morgen verse (bruine) broodjes! Als je richting Peschiera loopt zit er op 300 meter van de camping een super hip en leuk restaurant waar je ook sups kunt huren. Aanrader!

Wij hebben enorme hagelbuien mee gemaakt in Bardolino, een stormband en wat materiaal voor bescherming van je auto kan geen kwaad.

We hebben een aantal aanbieders voor Bergamini voor je op een rij gezet:

Mooie rustige camping zonder poespas.

C. Van Vliet, 7-8-2017

Bergamini is bij uitstek een heerlijke plek om tot rust te komen. Een prachtige ligging aan het gardameer. Je loopt een klein stukje naar beneden en komt bij een grof kiezelstrand waar je ligbedjes en een parasol tegen betaling kan huren. Vergeet geen surf / waterschoenen. Ze verhuren waterfietsen met een glijbaan (10 € voor 1 uur). Zijn 2 badmeesters. De een is wat toegankelijker dan de andere. Zoals met opblaasbanden. Badmuts hoeft niet en een short is toegestaan! Temperatuur van het water is afhankelijk van het weer.Restaurant is eenvoudig qua kaart maar heerlijk!Tot 18:00u kan je bestellen. Supermarkt is klein. Afbakbroodjes in de ochtend.Er zit een speeltuintje.Het sanitair werd elke ochtend grondig schoongemaakt.Op 100 meter afstand van de camping kun je je eigen boot te water laten. Vlakbij een pinautomaat en de Lidl ligt op zo'n 3 autominuten van de camping.Stormband is aan te raden, voor onweersbuien.Plekken zijn schaduwrijk.Auto mag bij je plek.

Fijne kleinschalige camping

IL, 1-7-2017

Plekken variëren. Wij hadden tijdens de reservering aangegeven dat we met vouwwagen, voortent en luifel kwamen en toen hadden ze ook een grote plek voor ons gereserveerd. Sanitair is keurig en schoon. Ook aparte ruimte voor baby's en voor kindere met toilet/douche. Zwembad is goed en wordt ook dagelijks schoongemaakt. Het is niet verwarmd en dat is na een paar koelere dagen wel fris. WiFi zone is tov 2014 flink uitgebreid. Leuk speeltuintje voor de kinderen en ook staan er fietsjes/stepjes om mee te spelen. Restaurant stelt weinig voor, keuken sluit al om 18.00 uur. Leuk terras voor een drankje en een ijsje. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Op een avond was er waterslang gezien die onze tent in kroop. Drie mannen aan het zoeken en omdat ze de slang niet konden vinden werd ons aangeboden gratis een nacht in een mobile home te slapen. De volgende dag hebben ze nogmaals gezocht en middel gespoten om eventueel de slang te verdrijven. Wij komen graag weer terug!

begrip familiecamping is niet oke

Dhr. Burgerjon, 23-9-2016

Het was de 1ste week prima, maar de 2de week kregen we 12 Italiaanse jongeren naast ons. Dit was vreselijk. Veel herrie, gitaargetokkel, veel drank, erg jammer.

We gingen geregeld uit eten omdat we er gek van werden. de plekken zijn niet omrand met struiken, dus privacy is er niet. Was erg jammer, en ze deden er niets mee!

Supercamping

De hezerkes, 4-8-2016

Wij verbleven 10 dagen op deze camping en waren supercontent over alles,prima plek,mooi zwembad en lekker warm,toiletten en douches zeer proper en mooi ,personeel vriendelijk en behulpzaam ,kortom voor ons was altijd alles prima in orde ,ook de ligging is ideaal ,zeker voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te bevelen,voor de uitbaters van de camping een dikke pluim op u hoed ,toppie!!!!!!!!!!

Geweldige kleinschalige camping!

Diana, 3-8-2016

Super camping, niet groot dus overzichtelijk en gemoedelijk. Accomodaties en toiletgebouw in zeer goede condities

Heerlijk zwembad met gezellig terras en mini market.

Direct aan het prachtige Gardameer met mooie omliggende dorpjes.

Het was voor de eerste en zeker niet de laatste keer dat wij hier vakantie vieren:-)

Wij komen hier zeker weer

Sandra M, 5-9-2015

Gaan al jaren met familie en inmiddels grotere kinderen naar deze rustige familiecamping. Kinderen (16 tot 24) vinden het er ook nog steeds leuk. 20 minuutjes lopen en je bent in het gezellige centrum met winkeltjes, terrasjes en restaurantjes. Personeel is hartelijk en behulpzaam.
    Famiglia Beltrami Gregori, Socio, 18-4-2016

Dear Sandra,

thank you for your comment. We’re proud to have as guest a family like yours, who admires our camping since years and who saw it changing, better and better. We wait for you again, like always.

A big tender hug to all of you!

Home goming

Pepe, 27-7-2015

Als kind kom ik op Bergamini. Later met mijn zoon Damiano. Het is een perfecte camping en inmiddels over is gegaan naar de derde generatie. Mijn zoon wil nooit meer anders is inmiddels 19 jaar en een jaar zonder Bergamini is geen vakantie. Prima sanitair en een prachtige locatie. Fijn personeel en zo gastvrij. Vanuit de bar een view over het meer een schilderij. Ti voglio bene! Grazie Giovanna Rita Giovanno en Giofranco the firth generation,

We hebben een aantal aanbieders voor Bergamini voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergamini in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergamini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bergamini scoort een 8.07 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: