Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
6,7

Score uit 2064 reviews

Omschrijving
Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

1967 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Fijne vakantie op Bella Italia

Sophie,
22-8-2018

Wij verbleven in een stacaravan mango premium (gelegen aan de buitenrand van de camping). Prima stacaravan, ruim en schoon.

Bij het inchecken geen rij bij de receptie (12 uur ‘s middags).

De camping is groot, maar daardoor ook gezellig. Er is genoeg te beleven.

Prima restaurants op de camping. Vriendelijke bediening.

Bij het brood in de supermarkt was er af en toe ‘s ochtends een rij. Deze werd snel weggewerkt.

Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast. Tot 9 uur ‘s ochtends was het stil bij ons in het straatje.

Het zwembad is druk. Wij gingen pas later in de ochtend naar het zwembad. Altijd een bedje gekregen. Wel te weinig ligbedden in het hoogseizoen voor het aantal personen op de camping. Echter ook veel bedden bezet met handdoeken waar de hele dag geen mens op ligt! Onze kinderen (5 en 3 jaar) vonden het zwembad geweldig.

Veel leuke stadjes rondom de camping.

Al met al hebben wij een super fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prachtige plek, maar véél te massaal.

Kosse,
22-8-2018

Als je van massale drukte houd, is Bella Italia een prima camping. Mij was het té druk. Overvolle zwembaden, zoektocht naar een ligbedje en badmeesters die alleen maar spelende kinderen bestraffen door op hun fluitje te blazen. Geen last gehad van beveiligers die na 23:00u kwamen ‘klagen’ dat we stil moesten zijn, weinig last gehad van de vuilniswagens. Het is gewoon een dorp op zich. Hygiëne in de toiletgebouwen kan een stuk beter maar dit is ook mede te danken aan de bezoekers... BAH! Gardameer heel mooi maar het water was erg vies en stonk. Tips: broodjes halen bij de Lidl i.p.v op de camping, fiets meenemen, bezoekje aan Lasize, Peschiera en Sirmione. Zorg wel dat je een goed gevulde portemonnee mee hebt! Alles is schreeuwend duur. Prachtige omgeving en erg genoten van het mooie weer. Animatie is prima voor kids tot 10 á 12 jaar. Wel laat in de avond ( programma begint vaak pas om 21:30u ). Met de caravan sta je wel hutje mutje!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

viel erg tegen

Han,
21-8-2018

Na een week op lido bij lazise te hebben gezeten zijn we naar bella gegaan

Toen we daar aankwamen zijn we vriendelijk geholpen alleen sprak er niemand nederlands wat je wel zou verwachten op een camping met veel Nederlanders

We konden onze plek uitzoeken maar schrokken van de kleine plekken voor onze grote tent en busje wat we bij ons hadden

De toiletgebouwen zijn echt goor en oud en er word maar 1 keer per dag s'morgens met de spuit schoon gemaakt en doucheputjes die verstopt waren mensen die er hun behoefte in deden en dat in meerdere toiletgebouwen echt goor was het

de containers worden iedere dag vroeg met veel lawaai leeggemaakt dus altijd vroeg wakker

Ging je naar het strand word je opgewacht door erg veel donkere mensen die je van alles proberen te verkopen zeer irritant

Het zwembad is sterk verouderd en veel te vol

Speeltuintjes waar je voor moet betalen belachelijk

volgend jaar lido die is echt top

ANWB camping

Wij zitten in een stacaravan mimosa prima. Alleen jammer dat de beddenbodems door gezakt zijn. Bij het meer is het heerlijk vertoeven. Maar bij het zwembad....... jeetje wat een chaotisch gebeuren. Je moet om 09.00 al in de rij staan voor gesloten hekken en zodra de hekken opengaan gaan de mensen allemaal rennen voor een plaatsje. Te gek voor woorden. Er worden handdoeken neergelegd en weg zijn de mensen weer. Gelukkig zijn er badmeesters die die handdoeken weer weghalen. Ik had de zwembaden veel groter verwacht. Of het zwembad is wel groot maar voelt heel klein omdat je met heel heel veel mensen in het zwembad zit. Ik heb geen 1 keer gezien dat het water getest word op bacteriën. Wij hebben van de 11 dagen 2 dagen bij het zwembad gezeten omdat het er gewoon vreselijk druk is.

De rest van de dagen mooie uitstapjes gemaakt naar de bergen , kloven.

Voor ons deze camping nooit meer. Met 3 kids 2 van 7 jaar en 1 van 10 jaar

Nooit meer

Koeten,
20-8-2018

Ons is de camping erg tegengevallen. Wij zaten in een stacaravan die bij aankomst erg vies was. Alle muren zaten vol met doodgeslagen muggen. Wc stonk naar urine, wat niet weg te krijgen was met een flesje chloor. Alle eetgerei was vies. Ook de vloer was zwart van de viezigheid. Camping was voor ons te massaal. Zwembad was niet te doen met kleine kinderen omdat het bijna onmogelijk was om je kinderen in de gaten te houden door de massa heen. Onvoldoende ligbedjes. Voor 09.00 uur zijn ze al bezet. Zwembadwater was vies. We waren met 6 gezinnen. Er is 8x contact geweest met bella italia om ons bijelkaar te plaatsen. (6 maanden vooraf 1e contact hierover gehad) De mogelijkheid was er. Er is zelfs nog iemand van ons reisgezeldschap persoonlijk langst geweest de maandag voor onze aankomst. Helaas bij aankomst wisten ze nergens van!?!

07:00 uur hoor je de vuilniswagens al gaan.

Je houd er van of niet. Voor ons iig nooit meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super vakantie!

Elgersma,
20-8-2018

Vakantie met partner en kinderen (3 en1 jaar oud) gevierd op Bella Italia. We hadden via een touroperator een stacaravan "Classic" geboekt. Bij aankomst waren er een aantal zaken stuk en was de caravan verre van schoon. Na dit te hebben gemeld werden de gebreken verholpen en werd de caravan schoongemaakt. Caravan is oud, vervallen en uitgeleefd. Prijs (ca. EUR 2200,-- voor 10 nachten) tav kwaliteit caravan vind ik fors.

Camping zelf ideaal voor kleine kinderen. Druk, dat klopt maar is m.i. ook logisch gezien het hoogseizoen. Gardameer aan zuidkant is niet schoon, zeker als je dit vergelijkt met plaatsen als Lazise en Torri del Benaco. Aanrader is een bezoek aan Sirmione, Verona en de Monte Baldo (via kabelbaan bij Malcesine.

Peschiera is een leuk dorpje met veel eetgelegenheden en op loopafstand. Camping zelf biedt voldoende vertier (wel gericht op kinderen tot ca. 10 jaar oud).

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Mooi

Peter,
19-8-2018

Caravan was goed. Alleen geen afwasmachine. Ook niet erg schoon. Maar voor de rest top vakantie. 3e jaar. Zwembad was wel wat smerig, veel haar.

Nooit weer

Esther,
18-8-2018

Zeer verouderde camping, caravan zo oud en krap. Animatie tot 11 uur door in de avond waardoor kleine kinderen niet kunnen slapen, als je daar vlakbij in de caravan staat. Klein stukje strand aan het Gardameer, springkussen voor de kids moet je betalen. Alles staat hutje mutje op elkaar. Zwembad veel te klein voor zoveel 1000 mensen. Geen stoelen en parasols. Moeten eigen stoelen van het huisje meenemen zodat we fatsoenlijk kunnen zitten bij het zwembad. Supermarkt vreselijk duur op de camping. Echt geen 5 sterren waard , maximaal 3

nooit meer/meer van verwacht

Fam. Winterink,
18-8-2018

Prima restaurants op de camping en vriendelijke mensen. Ook een fijne supermarkt. Lekker zwemmen in het meer. Denk aan waterschoentjes. Aanrader: rondje meer (Malcezine, Limone, Lazise), Venetie (met de trein wel vooraf reserveren) en Verona. Gardaland in de avond voor € 20 ook leuk. Milaan moet ook leuk zijn. Entertainment viel tegen. Camping is niet geschikt voor grote kinderen. Geen disco geen live-muziek o.i.d., terwijl je toch genoeg voor deze camping betaald. Zwembad veel te druk (ook door luchtbedden etc) en bijna alle bedden bezet al vanaf 09.00 uur. Althans men gooit zijn handdoek erop en komt later pas weer terug. Het bekende verhaal. Glijbanen zijn voor kleine kinderen. Op de foto lijkt het groter. Geen wifi. Kon je wel kopen, maar dan had je het nog niet bij je accomodatie. Je kon dan naar een aantal wifi hotspots. Je 4g bij je accomodatie werkt 9 van de 10 keer niet. Voor ons geen Bella Italia meer.

Nooit meer?

Fam. de Keizer,
18-8-2018

Wat een verschrikkelijk rumoerige camping. Precies tussen 23u en 7u kun je een oog dichtdoen, vanaf 7 uur is het een herrie op de camping door luidruchtige campinggasten, auto’s en servicewagens. We huurden een lodgetent deluxe, deze stond helaas tussen de stacaravans geplaatst i.p.v. op het kampeergedeelte, waardoor alles alleen maar gehoriger wordt. Het zwembad is overvol en vergane glorie, in de afgelopen jaren veel mooiere zwembaden gezien. Vaker op massale campings gestaan, maar nooit zoiets als dit meegemaakt. Wil je heel vroeg in de ochtend vertrekken? Dan mag je nog even 50 euro bij betalen. Bella Italia, nooit meer!!!

• RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.