Camping Bella Italia

Met jonge kinderen

Nooit meer

Jinny
13-8-2018

Camping is veel te druk . De hele dag door rijden er auto's en vrachtwagens over de camping . Huisjes zijn oud ,vies en zeer slecht onderhouden . Badkamer is vies en stinkt naar urine. Bedden zijn oud . Veren komen door de matrassen heen . Al met al geen aanrader!

Verouderd

Laura
10-8-2018

Bij aankomst moesten we lang wachten op de sleutel. Toen we de sleutel kregen en het huisje bekeken, bleek dat de gereserveerde babybedjes en stoel niet klaarstonden. Deze moesten we bij de receptie ophalen.

Eenmaal de bedjes opgezet, schrokken we van de kwaliteit. Alle dekens die we konden vinden, hebben we als matras gebruikt. Vervolgens gelukkig ons eigen hoeslaken meegenomen en die erom heen gedaan.

Onze eigen bedden waren ooj verschrikkelijk. Nog nooit zulke slechte bedden gehad. Ook veel vlekken erin.

De badkamer stonk, na een klacht is er iemand komen kijken. De volgende dag stonk het weer net zo hard. Veel schimmel ook in de badkamer.

Het wasrekje van de bungalow was ook drama. Alle ijzerdraden lieten los waardoor je maar weinig op kon hangen.

De camping zelf en de zwembaden waren wel erg leuk.

Nooit meer

Willeke
9-8-2018

Nou om te beginnen het was rond uit een grote teleurstelling !!!!!!!

Vies vies en nog eens vies ...

Ons huisje was rampzalig slecht onderhouden. Schimmel op de muur kapote wc bril badkamer stonk naar urine verschrikkelijk !!!!!!! ontzettend stinkende koelkast

Veel bedjes bij het zwembad kapot en ga zo maar door ..

Voor ons nooit geen Bella meer 1 x en nooit meer ..

"Zeer" slecht

broker
9-8-2018

Bij aankomst ontstaan de eerste problemen door urenlang in de volle zon te moeten wachten op de sleutel. Eerst melden bij receptie camping en vervolgens de touroperator procedure. totaal niet van deze tijd en enorm slecht geholpen door deze "mensen". uiteindelijk na enorm veel irritatie en oververhitting een duik willen nemen in het meer. Het is helaas door de kiezelstranden en rotsblokken slecht toegankelijk en de stank van het water is te vergelijken met de kleine natuurplassen thuis! De vuilniswagens rijden tot diep in de nacht op de camping om de containers te legen dus ook daar kun je de rust niet van pakken.

De zwembaden zijn zo vol dat je enkel kan hangen aan de waterkant . Niet alleen de hygiëne is hierdoor ver te zoeken maar ook de lol. Omdat de camping dus niets te bieden heeft en het meer zwaar vervuilt ben je aangewezen op tochtjes maken naar de stadjes in de buurt... we hadden de reviews beter moeten bekijken!

Grote camping direct aan het meer. Prima bungalows, mooie zwembaden, heerlijk gegeten in de diverse restaurants op het park.

Voor kinderen tot 14 jaar prima te doen, voor oudere tieners helaas weinig tot geen vertier. Onze kinderen miste een plek in de avond om leeftijd genoten op te zoeken. Om 23.00 uur alles dicht. In de buurt prima supermarkten, leuke stadjes en diverse attractieparken. Prijs/kwaliteit camping matig. Ps. Let op! Als je voor 08.00 uur wilt uitchecken kost je dit extra 30 euro!! Niet echt sympathiek. Al met al een leuke vakantie gehad, maar met onze oudere kinderen maar ėėnmalig.

Geen aanrader, nooit meer huisje van touroperator

Dhr. Franke
6-8-2018

Veel te druk. Sowieso overal rond Gardameer.

Vieze huisjes van touroperator.

Te weinig gratis speelplekken voor kinderen. Alles moet dik betaald worden, €4,50 voor gebruik opblaastoestellen.

Enorme rijen voor de campingwinkel om je broodjes te kopen.

Enorm druk in de zwembaden. 1 bad was gewoon vies van het intensieve gebruik.

Zwembaden wel leuk voor de kinderen.

1x per 2 weken mooie vuurwerkshow.

Leuke kinder animatie en diverse echte shows en schuimparty

Ligt aan de vlakke kant zonder bergen dus.

Water aan deze kant van het meer is vies en stinkt. Mooier en schoner naar het noorden

Wel leuke restaurantjes aan het water. 5

Eens, maar voor ons nooit meer

Fam Dekker
5-8-2018

Zoals ik hier al had kunnen lezen was ik een beetje huiverig wat ik qua drukte zal aantreffen, maar het was 10 x drukker dan ik verwacht had....zwembad leek wel een mierenhoop, bedjes in het zwembad bovenop elkaar( wel heb ik op welk tijdstip wij ook kwamen altijd een bedje gehad). Bij het meer ook hutje mutje en ook in het water erg druk.

De camping is wel ingesteld op grote drukte, wachtrijen in de Winkel of bij de restaurants waren snel weg. Bij receptie bij aankomst op donderdag geen wachtrij.

Stacaravan van touroperator was zoals altijd goed, staan niet dichter bij elkaar dan andere campings in Italië.

Peschiera del Garda erg leuk dorpje waar je heerlijk kan eten en uiteraard heerlijk ijs kan halen.

Als je voor je rust komt, zal ik deze camping overslaan omdat er tot laat lawaai is en s’morgens om 7:15 de vuilnisbakken geleegd worden met als gevolg alle kinderen wakker die dan om 8:00 onder je raam gaan voetballen.

Gemiddelde ervaring

jbuys
2-8-2018

Plaatsen staan zeer (te) dicht op elkaar, maar wel in de schaduw.

Zwembad niet geschikt voor volwassenen

Strand (kiezel) is zeer klein met veel schaduw (water temperatuur is wel super)

Avond animatie is niet goed, weinig te doen 's avonds

Geen wifi en en 3G/4G dekking zeer slecht

Nooit meer, druk en vieze bungalows!

R van liempd
31-7-2018

Nooit meer deze vieze, strenge en drukke camping voor ons. Leek wel een strafkamp, werden zovaak afgesnauwd. Moesten perse om 11u muisstil zijn muziekje uit etc. Het beddengoed was goor, de badkamer vol schimmel. Overal spinnen en beesten in het huisje. Helaas kan ik hier geen foto's toevoegen. Ik heb het huisje eerst nog grondig gesopt en de dekens kunnen wassen, vlekken zaten erin en het sop was zwart. Bij het zwembad kon je om half 9 al in de rij gaan staan, om vervolgends te moeten rennen voor een plekje. Kinderen werden door volwassen mannen omver geduwd, als ze maar een plekje hadden. Later op de dag(12u) na het zwembad is geen optie, dan had je geen plek. Al met al, zeer slechte camping voor het geld dat we betaald hebben!!!!

Goed, maar eenmalig verblijf

Bobbie
23-7-2018

Was een heerlijke locatie met genoeg te doen en veel leuke bezienswaardigheden in de omgeving. Was alleen wel erg hutje-mutje die stacaravans, maar sommige mensen vinden dat juist 'gezellig'. In het hoogseizoen zou ik deze camping afraden!

LUX-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.