Camping Bella Italia

Camping Bella Italia
7,5

Score uit 2051 reviews

Go4Holiday.nl

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

1957 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Nooit meer?

Fam. de Keizer
18-8-2018

Wat een verschrikkelijk rumoerige camping. Precies tussen 23u en 7u kun je een oog dichtdoen, vanaf 7 uur is het een herrie op de camping door luidruchtige campinggasten, auto’s en servicewagens. We huurden een lodgetent deluxe, deze stond helaas tussen de stacaravans geplaatst i.p.v. op het kampeergedeelte, waardoor alles alleen maar gehoriger wordt. Het zwembad is overvol en vergane glorie, in de afgelopen jaren veel mooiere zwembaden gezien. Vaker op massale campings gestaan, maar nooit zoiets als dit meegemaakt. Wil je heel vroeg in de ochtend vertrekken? Dan mag je nog even 50 euro bij betalen. Bella Italia, nooit meer!!!

Wij hadden een super plek. Onze gehuurde tent stond ongeveer 30 meter van het meer af. We rolden hier zo in. We waren blij dat we wat "achteraf" zaten. Het is wel een mega grote camping met bijzonder kleine plaatsen. Erg lastig om je auto kwijt te raken.

In principe hoef je de camping niet af. Alles is aanwezig. Hier betaal je dan wel voor. Het is een kleine moeite om naar een van de Lidls te rijden in de buurt.

Sanitair werd 1x dag schoon gemaakt. Dit had wat beter gekund. Een toilet met zoveel bezoekers vind een scheut chloor wel zo fijn.. En wat hygiënischer. Mensen bevuilen het overigens wel zelf.

's morgens vroeg wordt het vuil opgehaald, dagelijks!

Wij hebben een top vakantie gehad. Leuke uitstapjes gemaakt, maar deze camping was eenmalig. Te massaal, zwembad overvol, bedjes voorzien van handdoeken maar geen mensen.mwij hebben vooral gezwommen in het meer.mdenk aan de waterschoenen ivm de kiezels.

Nooit meer.

Vaneker
17-8-2018

Ik vond het goed dat alles op de camping aanwezig was. (Vandaar waarschijnlijk ook die 5 sterren)maar het zwembad is echt vies veel haar drijft er in en sigarettenpeuken van de vorige dagen liggen overal.verder wordt er van je verwacht dat je om 11 uur naar bed gaat want zelf op het teras krijg je om 10:50 een plastic beker daar kun je je wijn dan in doen.en om 11 uur gaat alles dicht en zit je daar op een donker teras met je plastic beker.verder is er niks te doen voor kinderen van 11 t/m 15. Nee voor ons geen bella italia meer.

nooit meer

johan
16-8-2018

ik vond de camping te groot te weinig faciliteiten voor zoveel mense om 23:00 moet t stil zijn service gaat nergens over als iets kapot is word er niet naar om gekeken

Zonde van je geld

MRP
15-8-2018

Wij zaten in een bungalow, camping is mooi maar zeer(!) massaal, bungalow is echt vies! Slecht onderhouden, slechte oude matrassen, toilet die stinkt naar urine echt onfris. Locatie is prima vlak bij Peschiera en mooi aan kiezelstrandje. Overal word extra geld voor gerekend. Zwembad is prima maar overvol. Wij zijn al op veel campings in de buurt geweest maar deze gaan we nooit meer naar terug. Als je kijkt naar wat je betaald is het echt niet in verhouding, veel te duur voor wat je krijgt!

Leuk voor een keer!!

Hommen
15-8-2018

Als je voor je rust komt zou ik nog even verder kijken want dat ga je op deze camping echt niet vinden! Hou je van gezellige top drukte, zit je hier goed. Gezellige sfeer, goede restaurants, alles wat je nodig hebt vind je op deze camping. Genoeg te beleven, ook buiten de camping.

De stacaravan was schoon en netjes. Bedden waren prima. Airco was met deze temperaturen (35 gr) geen overbodige luxe, heerlijk!!

Nadeel was het zwembad, rennende en duwende mensen voor een bedje die op de weg heen best bereid waren een paar kinderen te offeren, ronduit walgelijk! Wel werden af en toe de handdoekleggers aangepakt, top!! Een duikbril mocht je niet dragen ivm de veiligheid??, daarentegen dreef wel heel Artis gevuld met lucht op het water wat het erg chaotisch maakte gezien de enorme drukte in het zwembad.

Al met al zal een jong gezin zich hier prima vermaken, met tieners zou ik niet meer voor deze camping kiezen!

Fantastisch!

Brouwer
14-8-2018

Ongeveer 1,5 jaar geleden hebben wij deze vakantie geboekt. Afgelopen periode nogmaals de nieuwe reviews gelezen, daardoor gingen wij er nogal huiverig naartoe.

Maar wat hebben wij een top vakantie gehad!

Wij verbleven in een acacia stacaravan. Alles was netjes en goed leefbaar. De camping is inderdaad erg groot en massaal maar dat vonden wij juist erg gezellig. Wij zaten in caravan 375 en dat is een beetje achterin de camping, hierdoor lekker rustig gelegen. (Op 100 meter van zwembaden gelegen bij de appartementen) zwembaden waren prima, winkeltjes, supermarkten en restaurants waren TOP!

Gezellige dorpjes en grote supermarkten in de nabije omgeving. Er gaat ook een treintje vanaf de camping naar perschiera.

Wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij kunnen geen minpunt bedenken.

Prijs/kwalitvehouding klopt. Het is precies wat wij ervan hadden verwacht.

Vieze bungalo Oleandro, vergane glorie.

Herbert
14-8-2018

Vieze bungalo Oleandro, vergane glorie.

Badkamer stinkt vol met schimmel en verrotte kozijnen.

Keuken is te oud en te vies om in te koken

Goede restaurants, met vriendelijke bediening.

Zwembad is prima.

fantastisch

Susanne
13-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping! Het is een grote camping maar alle voorzieningen zijn dan ook aanwezig, waaronder een heel actief animatie team waar onze kinderen erg van genoten. Mooie zwembaden en een heerlijk meer. Bij de zwembaden waren meerdere actieve badmeesters die goede toezicht hadden.

Wij verbleven in een sunlodge stacaravan van touroperator, deze was erg netjes.

Wij overwegen zeker om nog een keer terug te komen.

Nooit meer

Jinny
13-8-2018

Camping is veel te druk . De hele dag door rijden er auto's en vrachtwagens over de camping . Huisjes zijn oud ,vies en zeer slecht onderhouden . Badkamer is vies en stinkt naar urine. Bedden zijn oud . Veren komen door de matrassen heen . Al met al geen aanrader!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.